pilgrim

Vi vil have hinanden 07.08.2010... Beretning

282 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

FESTEN

Velkomst

Min mand byder velkommen og henviser til, at alle kommer forbi fotografen og får taget et billede - det er virkelig rart at have et godt billede af ALLE gæster! Desværre var der ikke tid til at tage et fællesbillede, som vi ellers havde planlagt.

Og så slutter fotografens billeder snart, men vi er ovenud lykkelig for hans pletskud... Heldigvis har flere af vennerne også ramt godt, så det fortsat kan være en billedrig beretning :balloons:

post-37330-1282544804.jpg

Thorhauge fotografi

0

Bordet; det er jeg også glad for fotografen har foreviget!

post-37330-1282544966.jpg

Thorhauge fotografi

Jeg var dog ret skuffet, da jeg kom ind og så bordopstillingen... Den var på INGEN måde sådan som vi havde bedt om, (som tilgodeså, at vi sad tæt på vores gæster) tværtimod var det nærmest som en hestesko med runde borde og jeg synes, vi sad laaaangt fra de to nederste borde. Jeg var skuffet; havde afleveret bordopstillingen om tirsdagen eller onsdagen (de havde bedt om at få den senst tors.) og de havde derved haft rig mulighed for at kontakte os, hvis den ikke kunne lade sig gøre. :balloons:

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Suuuk, hvor er det bare nogle super billeder....

Og så så jeg lige, at vi har valgt den samme sang, som du havde valgt at overraske din mand med...

Super smuk tekst og jeg har loge fået det på plads i dag...

0

Hvor er I alle søde! Jeg har nok sagt det før, men jeres hilsener varmer mere end jeg lige kan give udtryk for - TAK :balloons:

Jeg vil snart fortsætte beretningen, som både rummer rørende, sjove og desværre også uheldige elementer. Heldigvis drukner sidstnævnte i den lykkebrus, bryllupsdagen og festen var :loveboard:

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

:balloons: Med disse søde beskeder frisk i erindringen, vil jeg gå videre med aftenens forløb med venners billeder til at illustrere :loveboard:

Fotografen fik hurtigt taget billeder af de 53 gæster og folk sivede hen mod deres pladser. Toastmasteren skulle have ordet, når gæsterne satte sig til bords og var ved at gøre sig nogle noter - måske om indslag til aftenen? :ilovebryllupsklar:

post-37330-1282580965.jpg

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

FESTEN DEL 1

Jeg havde ikke spist meget i løbet af dagen, havde faktisk startet dagen med at sige til min mor, at jeg havde det underligt i maven, men når man tænker på, hvad der ventede forude var det jo ikke så mærkelig :balloons:

Vi kan godt lide den afslappede stemning, buffet lægger op til, så derfor havde vi selvfølgelig valgt det. En af foretterne blev tallerkenserveret og derefter skulle det så være buffet ed resten af forretterne.

Efter den lille bid, kunne jeg mærke maven rumle, så manden fik hurtigt sin første kysserunde...

post-37330-1282582747.jpg post-37330-1282582773.jpg

post-37330-1282582793.jpg

Edited by pilgrim
0

Taler

Og så var det allerede tid til den første taler - brudens mor.

Hun havde en gave med fra min farbror (og gudfar), der er kunstner på Grønland og talte ud fra skulpturen, som symboliserer at man ved fælles hjælp kan nå toppen. Både den og talen var rigtig fin.

post-37330-1282583335.jpg

Edited by pilgrim
0

Toastmasteren har nok syntes, der var mange indslag, for lige efter fulgte gommens tale. Det var første gang, han har holdt tale, men nok ikke sidste gang, for det klarede han så flot: Talen var humoristisk, alvorlig, kærlig og rørende... på et tidspunkt blev Jesper selv rørt, men fortsatte og det gjorde bare, at der knap var et øje tørt i selskabet...

Billederne af min reaktion siger egentlig også alt

post-37330-1282584094.jpg post-37330-1282584141.jpg

0