pilgrim

Vi vil have hinanden 07.08.2010... Beretning

282 posts in this topic

Annonce ♥

Så blev det forloverens tur (Og vi havde stadig kun fået den tallerkenanrettede forret) Han havde været rigtig nervøs, men det havde han nu ingen grund til; han holdte en forholdsvis lang (men ikke for lang) tale, selvfølgelig mest om Jesper, da de har kendt hinanden helt fra små drenge, der legede cowboy og indianer... Men han fortalte også om da Jesper og jeg mødte hinanden, mens han var på skitur (dér boede de sammen) - der var meget humor, men også kærlighed i den tale

post-37330-1282585887.jpg

post-37330-1282585901.jpg post-37330-1282585928.jpg

0

Puha, det var nogle super taler og jeg følte en vis præstationsangst især pga. den tale, Jesper havde holdt og overvejede flygtigt, om jeg bare skulle give Jesper talen, men tænkte også, at jeg dagen efter ville fortryde... Så jeg fik ordet (og vi var stadig ikke nået til forretsbuffeten :balloons: )

Man kunne nemt høre på min stemme, jeg var berørt, men det gjorde ingenting og gik godt alligevel

post-37330-1282586643.jpg post-37330-1282586687.jpg

0

Nå, men så var det vist tid til forretbuffeten, men nej... Der kom lige en sang. Vi havde jo i indbydelsen frabedt os lejlighedssange, men havde nok lidt luret at denne måske ville dukke op. Det var en af dem, vennerne havde lavet til os til vores PA; ikke en af dem, de havde downloaded, men den de selv havde lavet og den er så morsom, så det var et festligt indslag og meget godt efter alt det tuden, der havde været i hele selskabet efter vores taler...

post-37330-1282587595.jpg

0

Annonce ♥

Nogle af de detaljer, der blev fanget af fotografens linse (er vild med detaljebilleder ;) )

post-37330-1282334432.jpg post-37330-1282334498.jpg

post-37330-1282334512.jpg

Hvis jeg ikke vidste, at de her detaljebilleder var taget til et bryllup lige her for lidt over 2 uger siden, så havde jeg sgi troet, at det var opstillede billeder i et bryllupsmagasin!!!!!!! De er SÅ FLOTTE!!!! Elsker også detaljebilleder og ville ønske, at jeg havde fået bedt om flere - vi har nogle ok-gode nogle, men dem kunne der godt have været flere af.

Er i øvrigt SÅ misundelig på jeres locationbilleder (jeg vælger altså at være ærlig her) :balloons::loveboard: Faktisk er jeg så misundelig, at jeg lige tog en lille tudetur, da jeg så de første fotografbilleder fra kirken :ilovebryllupsklar: Han er da en helt igennem vidunderlig fotograf. Gid man kunne blive gift igen, så skulle jeg helt sikkert have ham med til mit bryllup!

Glæder mig til at høre meget mere om jeres fantastiske dag.

0

Og jeg nåede også at få et par stykker...

post-37330-1282589327.jpg post-37330-1282589358.jpg post-37330-1282589374.jpg

Folk var rigtig gode til at komme op og snakke; det var jeg så glad for, når nu ikke bordplanen var som ønsket.

Hovedretten kom til og jeg blev jo tilskyndet at spise noget mere og hver gang protesterede min mave...

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Annonce ♥

DU kan da ikke stoppe Nu - MERE MERE MERER---

:loveboard: WAUW hold da helt op et scenarie.. I ser fantastiske ud og er vild med aller detalje billederne.. Det er virkelig fedt at jeres fotoraf har fanget alle de små øjeblikke.. Må man spørge hvormeget han kostede og hvor i verden han er fra? Havde I ham "kun" i kirken?

EN skam du havde bøvl med maven- du er vel ikke gravid??? :ilovebryllupsklar: Ja undskyld min ligefrem he.. men kvalme er jo ofte et symptom.... D var slf sikkert bare nerverne...

Glæder mig til at læse resten af din beretning :loveboard::balloons:

0

Vi gik derefter ud på toilettet, hvor hun løsner mig lidt, men det var ikke nok og min søde veninde (brudeterne) foreslog jeg lagde mig lidt i brudesuiten og det var lige det, jeg trængte til. Jesper og forloveren var på det tidspunkt gået over med min morgengave, så ham kunne vi ikke lige fange. Min brudeterne fik fat i ham, mens jeg gik omkuld på sengen. Jeg havde kun drukket meget lidt alkoholfri vin, så altså intet med det at gøre. Jeg var ret sikker på, det var en mavebug!

Min mand kom over med lidt kage og frugt og så skulle vi lige se... Jeg havde ikke lyst til at folk skulle involveres i første omgang, men da vi fandt ud af, et kvarter ikke kunne gøre det, meldte Jesper ud at nu skulle de bare feste videre - det var en stor lettelse! Efter en halv time var jeg klar; spiste lidt frugt og en bid kage og drak lidt cola - og nåede derved ikke ud af suiten, men måtte kaste op og lægge mig igen :ilovebryllupsklar:

Så efter endnu en halv time, hvor jeg følte mig frisk igen, havde jeg endelig lært det og drak kun vand!

OG SÅ VAR JEG VIRKELIG KLAR IGEN :balloons:

Jeg kunne på det tidspunkt dog ikke forlige mig med at skulle i kjolen igen, så det blev den kjole, jeg skulle have på til brunch næste dag...

Lige da jeg begyndte at få kvalme, synes jeg det var rigtig træls, men ellers må jeg indrømme, at det ikke har nogen betydning, hverken for Jesper eller jeg; alt var så fedt ellers, at det kan på ingen måde kan slå skår i det :loveboard:

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Hvis jeg ikke vidste, at de her detaljebilleder var taget til et bryllup lige her for lidt over 2 uger siden, så havde jeg sgi troet, at det var opstillede billeder i et bryllupsmagasin!!!!!!! De er SÅ FLOTTE!!!! Elsker også detaljebilleder og ville ønske, at jeg havde fået bedt om flere - vi har nogle ok-gode nogle, men dem kunne der godt have været flere af.

Er i øvrigt SÅ misundelig på jeres locationbilleder (jeg vælger altså at være ærlig her) :ilovebryllupsklar::heart: Faktisk er jeg så misundelig, at jeg lige tog en lille tudetur, da jeg så de første fotografbilleder fra kirken :) Han er da en helt igennem vidunderlig fotograf. Gid man kunne blive gift igen, så skulle jeg helt sikkert have ham med til mit bryllup!

Glæder mig til at høre meget mere om jeres fantastiske dag.

Hvor er du sød, Rikke :bearhug: Jeg faldte også for hans billeder lige med det samme.

Men jeg synes da også, I har fået nogle super flotte billeder :balloons:

Ej hvor er det træls at du måtte døje sådan med din mave på jeres store dag :)

Som sagt betyder det faktisk intet... det lyder måske underligt, men sådan har jeg det :heart:

Mere mere mere!!!!! Sidder her og tuder, for det er helt igennem fantastiske billeder, og jeg tager hatten af for at du kan se så smuk ud, når du havde det så skidt...

Tak Bettina, hvor det altså sødt skrevet!

DU kan da ikke stoppe Nu - MERE MERE MERER---

:loveboard: WAUW hold da helt op et scenarie.. I ser fantastiske ud og er vild med aller detalje billederne.. Det er virkelig fedt at jeres fotoraf har fanget alle de små øjeblikke.. Må man spørge hvormeget han kostede og hvor i verden han er fra? Havde I ham "kun" i kirken?

EN skam du havde bøvl med maven- du er vel ikke gravid??? :cheerleader3: Ja undskyld min ligefrem he.. men kvalme er jo ofte et symptom.... D var slf sikkert bare nerverne...

Glæder mig til at læse resten af din beretning :loveboard::loveboard:

Takker! Vores vidunderlige fotograf Torben Thorhauge er fra Randers og vi havde ham i kirken, efterfølgende stemningsbilleder, on location og til at tage parbilleder. Det koster 5700 + kørsel. Vi har fået billederne på USB-stik.

Ingen graviditet, kan jeg forsikre. Vi har vist de to skønne børn, vi skal have ;) Nej, er overbevist om, det var en mavebug...

.....for søren hvor godt, at du fik det bedre......har virkelig siddet med spænding og ventet for videre beretning....!

Tak :bearhug:

Jeg vil slutte for i dag... sov godt :)

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Skøn beretning. Hvor var du smuk! Men hold da op... ikke rart med den mave bøvl. Det sku ikke undre mig hvis jeg fik det samme når jeg skal giftes. Har det med at fange sådan noget op til større begivenheder.

Tak fordi vi må læse med og se billeder :)

0

En lille indskydelse: Torben Thorhauge har været annoncør her på Bryllupsklar i mange år og - ja - det er han såmænd stadigvæk. Jeg har aldrig selv mødt ham men folk herinde har kun skrevet særdeles positivt om ham og hans billeder.

0

Sikke en pragtfuld beretning, er helt enig med de andre, I ser bare smukke ud :cheerleader3:

:cheerleader3: Det er virkelig skønt at høre - Tak!

Ej var du blevet SÅ dårlig??! :) Øv...

Men jeg elsker dine billeder!!!

Som sagt så betyder det intet med mavebug, føler ikke dagen kunne være bedre - og gik ikke glip af noget (andet end den gode mad, meeen det kan jeg ikke ærge mig over)

Skønt at billederne falder i god jord :loveflag:

Skøn beretning. Hvor var du smuk! Men hold da op... ikke rart med den mave bøvl. Det sku ikke undre mig hvis jeg fik det samme når jeg skal giftes. Har det med at fange sådan noget op til større begivenheder.

Tak fordi vi må læse med og se billeder :rolleyes:

Jeg har aldrig mavehalløj ved sådanne situationer, men håber da du går fri; du må passe ekstra godt på dig selv op til :super: Og jeg siger tak, fordi du vil læse med...

En lille indskydelse: Torben Thorhauge har været annoncør her på Bryllupsklar i mange år og - ja - det er han såmænd stadigvæk. Jeg har aldrig selv mødt ham men folk herinde har kun skrevet særdeles positivt om ham og hans billeder.

Ja, det handler jo "bare" om at se nogle forskellige gallerier, så man finder den fotograf, der passer bedst til ens stil... Jeg forelskede mig i det samme i hans billeder, mindes at valget på et tidspunkt stod mellem ham og "Vores store dag" (tror jeg det var) - elsker når folk kan tænke ud af boksen :)

Edited by pilgrim
0