pilgrim

Vi vil have hinanden 07.08.2010... Beretning

282 posts in this topic

Min dejlige morbror ville have holdt en længere tale, men mente han nu havde fået for meget indenbords :smolf: Så talen har vi fået på papir og han fortalte lidt (rigtig godt) og præsenterede derefter en kasse med champagne, hvor folk skulle lægge en seddel, som vi så skal læse om et år.

post-37330-1283275049.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Kl. 01.30 blev natmaden stillet frem, som var hotdogs, som man kunne tilføre alt muligt snask... det var et hit! Musikken kørte stadig og der var fortsat gang i dansegulvet; jeg havde det jo fantastisk, så jeg fik danset... Der var en herlig stemning!

post-37330-1283277716.jpg

post-37330-1283277546.jpg

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Gud hvor er i smukke, stort tillykke med brylluppet!

Jeg er typen der læser slutningen først, så startede med de sidste billeder først. Og må indrømme at jeg tænkte, at det da var super fedt, at du havde skiftet til en kort kjole til nattefesten, og at det måske var noget jeg gerne ville gøre selv:

Og først da jeg kom længere tilbage opdagede jeg at det var fordi du var blevet dårlig, at du havde skiftet!

Men du ser altså fabelagtig ud i begge dine kjoler! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Tak for en fantastisk beretning :thumbsupsmileyanim:

Det ser jo ud som om I har haft en helt fantastisk dag :lol:

Jeg synes, at det har været rigtig dejligt og spændende at følge din planlægning :)

Håber at du bliver hængende herinde lidt endnu.....

Knus

Anita :)

0

Annonce ♥

Gud hvor er i smukke, stort tillykke med brylluppet!

Jeg er typen der læser slutningen først, så startede med de sidste billeder først. Og må indrømme at jeg tænkte, at det da var super fedt, at du havde skiftet til en kort kjole til nattefesten, og at det måske var noget jeg gerne ville gøre selv:

Og først da jeg kom længere tilbage opdagede jeg at det var fordi du var blevet dårlig, at du havde skiftet!

Men du ser altså fabelagtig ud i begge dine kjoler! :)

:) Tak for komplimenten. I forhold til vores specielle dans, tror jeg faktisk også det var ret praktisk, jeg fik skiftet, selvom det på ingen måde var meningen... Og når det nu skulle være, var kjolen et godt alternativ :)

ej hvor en sjov idé med de gavekort :lol:

Og hvor ser du fantastisk ud i din 2. dags :thumbsupsmileyanim:

Tak for en fantastisk beretning :)

Det ser jo ud som om I har haft en helt fantastisk dag :)

Jeg synes, at det har været rigtig dejligt og spændende at følge din planlægning :)

Håber at du bliver hængende herinde lidt endnu.....

Knus

Anita :denmarkflag:

Hej Anita

Takker! Og det var rigtig sjovt med gavekortene!

Du véd, jeg også synes det har været hyggeligt at følges med dig :)

Jeg kan på ingen måde forestille dagen kunne være bedre. Utroligt at med de tårnhøje forventninger/forhåbninger at man alligevel får en dag, der overstiger det!

Fantastisk beretning, lyder til I havde en vidunderlig dag på trods af bugs, har virkelig nydt at se og læse med! - kæmpe tak fordi du gad dele din store dag med os :)

Det var så lidt; jeg har også nydt at genopleve dagen i ord og billeder - og tak fordi du ville læse med og for dine søde ord!

0

Tak for en fantastisk beretning, der er simpelthen det bedste ved denne side, syntes jeg.

Jeg kunne rose side op og side ned - men har ikke meget nyt i forhold til alle de andre. Men har du en dårlig dag - så skriv, så kan du lige få hele smøren :thumbsupsmileyanim:

Læste i en anden tråd, at I først pakkede gaver op dagen efter? Hvordan reagerede jeres gæster på det?

Edited by Frk Christiansen
0

Annonce ♥

Tak for en skøn beretning, fantastisk flot bryllup, og det ser virkelig ud som om at der blevet givet gas på dansegulvet og folk har hygget sig :)

:) Tak søde Mette!

Tak for en fantastisk beretning, der er simpelthen det bedste ved denne side, syntes jeg.

Jeg kunne rose side op og side ned - men har ikke meget nyt i forhold til alle de andre. Men har du en dårlig dag - så skriv, så kan du lige få hele smøren :thumbsupsmileyanim:

Læste i en anden tråd, at I først pakkede gaver op dagen efter? Hvordan reagerede jeres gæster på det?

Ei, hvor er du sød! :) TAK.

Angående gaver, fløj tiden afsted og kunne slet ikke se, hvornår vi skulle have pakket dem op. Derimod var det super hyggeligt at kunne pakke dem op i ro og mag dagen efter. Vi havde skrevet et skilt, der stod på gavebordet til reception og har ikke hørt en eneste negativ kommentar - tvært imod! Nu er jeg i gang med at skrive personlige takkekort og der omtaler vi indholdet af gaven... synes det er en god måde at gøre det på :)

post-37330-1283365244.jpg

Jeg synes, du gjorde det SÅ godt på trods af maven! Dejlig beretning fra et rigtig dejligt bryllup. :)

Er VILD med jeres bryllupsbilleder - håber vores fotograf kan gøre det efter :)

Al held og lykke med dig og - stadig - kæresten. :)

Ih tak! Elsker fotografens billeder! Og nu er det jo snart jeres tur, hvilken fotograf skal I have? Glæder mig til at høre om jeres dag! :denmarkflag:

Skøn beretning :lol:

Tak Malene!

Dejligt at få slutningen med - har fulgt med lidt tid nu :)

Det lyder at til at have været en fantastisk dag - og skønt tema!

Tusind tak, rigtig dejligt at høre, du har fulgt med på trods af lidt ventelid ind imellem.

Det var en uovertruffen dag lige i vores ånd :)

0

Skøn, skøn, skøn beretning. Ligesom de andre siger, du så fantastisk ud, i både den ene og den anden kjole :thumbsupsmileyanim: Hvor er det ærgeligt med den bug, men super at du nåede at blive frisk igen til resten af aftenen. Det ser ud til, at I har haft en virkelig dejlig dag og aften - tillykke med det hele :)

Nu er det bare ærgeligt for os andre, at der ikke er mere af din planlægning at følge med i... :lol:

0

Hej hej, er først lige kommet ind i beretningen nu, men kan se der er mange sider, så kommenterer lige lidt løbende :cheerleader3:

Din frisure er super flot - minder lidt om min bagpå, så selvfølgelig synes jeg det ;) Men super flot med pynten også!!

Min søster og svigermor rettede på kjolen, mens vi ventede på mine guldklumper, der kørte i bil efter os med min mor og brudeterne

post-37330-1282932509.jpg

Thorhauge fotografi

Wow det er et flot billede, smuk kjole (Ja smuk brud!), fed himmel..!! :thumbsupsmileyanim:

Og hold op nogen søde drenge!!! :cheerleader3: Er de tvillinger..? De ser rimelig ligestore ud :loveboard:

Super fed overraskelse til manden i kirken - hold da op, er hun kun 16?!

Ej er altså heeelt vild med himlen på mange af jeres billeder!!! :cheerleader3:

Hahaha super fedt skilt der peger mod haven til jeres reception!! :thumbsupsmileyanim: Og super fedt at I ku holde reception i haven - selvom der så var en del arbejde til jer selv op til dagen..!!

0