pilgrim

Vi vil have hinanden 07.08.2010... Beretning

282 posts in this topic

Skøn, skøn, skøn beretning. Ligesom de andre siger, du så fantastisk ud, i både den ene og den anden kjole :loveflag: Hvor er det ærgeligt med den bug, men super at du nåede at blive frisk igen til resten af aftenen. Det ser ud til, at I har haft en virkelig dejlig dag og aften - tillykke med det hele :heart:

Nu er det bare ærgeligt for os andre, at der ikke er mere af din planlægning at følge med i... :)

Tusind tak Elizabeth! Jeg glæder mig over at kunne følge din planlægning, selvom det jo snart får en naturlig ende ;) Herfra kommer der nok lidt efterbryllups-ting... :cheerleader3:

Hej hej, er først lige kommet ind i beretningen nu, men kan se der er mange sider, så kommenterer lige lidt løbende :bed:

Din frisure er super flot - minder lidt om min bagpå, så selvfølgelig synes jeg det ;) Men super flot med pynten også!!

Min søster og svigermor rettede på kjolen, mens vi ventede på mine guldklumper, der kørte i bil efter os med min mor og brudeterne

post-37330-1282932509.jpg

Thorhauge fotografi

Wow det er et flot billede, smuk kjole (Ja smuk brud!), fed himmel..!! :thumbsupsmileyanim:

Og hold op nogen søde drenge!!! :loveboard: Er de tvillinger..? De ser rimelig ligestore ud :)

Super fed overraskelse til manden i kirken - hold da op, er hun kun 16?!

Ej er altså heeelt vild med himlen på mange af jeres billeder!!! :cheerleader3:

Hahaha super fedt skilt der peger mod haven til jeres reception!! :thumbsupsmileyanim: Og super fedt at I ku holde reception i haven - selvom der så var en del arbejde til jer selv op til dagen..!!

Ih tak Sidsel for de mange søde ord! Drengene er tvillinger; vi har fået én der ligner faren og én der ligner moren - ret sjovt at det er så udpræget.

Det var en super reception i haven, selvom det betød ekstra arbejde, alt havearbejdet og terrassen kan vi jo glæde os over lang tid frem. Og pigerne, der skulle hjælpe og passe drengene om aftenen, var SÅ gode :cheerleader3:

Elsker også de flotte billeder med skyerne på himlen...

post-37330-1282541831.jpg

Hold kæft nogen flotte billeder I har fået taget - er helt vildt med dette (er ikke sikkert man kan se det egentlig, men det er hvor solen skinner så flot oppe til venstre og I holder i hånd sådan oppe i luften..)

Synes også godt om "dansebillederne", selvom jeg var lidt skeptisk :) Bliver også mere og mere glad for dette billede, der har nogle fede skygger:

post-37330-1283584236.jpg

Thorhauge fotografi

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Dagen derpå

Jeg vågnede før vækkeuret og var frisk. Manden fik også snart øjne og gik ned for at fiske morgengaven frem (vores bryllupssuite var i to etager og han havde gemt den under sofaen) Jeg havde efter fotograferingen on location kommet i tanke om, at min morgengave til Jesper lå hjemme :thumbsupsmileyanim: Selvom det var ærgerligt og flere tilbød at hente den, blev vi enige om, at han kunne vente til, når vi hentede drengene til morgenbuffet. Nå, men lidt ærgerligt jeg skulle pakke min gave op alene om morgenen, men det var vist mest mig, der var irriteret på mig selv...

Jeg blev helt vild glad for morgengaven, som Jesper havde købt i den sidste uge op til brylluppet - inspireret af alle vores sjove stunder med at danse "brudevals":

post-37330-1283586413.jpg

Nogle kan måske huske, jeg havde lavet et år med gavekort til oplevelser hver måned til Jesper. September skal vi på mini-bryllupsrejse til London; det faldt i god jord :thumbsupsmileyanim:

0

Vi hentede drengene og mødtes med nogle af vores gæster til morgenbuffet. Nogle blev nødt til at melde fra, fordi de simpelthen havde det for skidt :smolf: Det var rigtig hyggeligt, selvom jeg fortryder lidt beslutningen om at tage drengene med, for de synes jo ikke det var interessant at sidde stille og sludre, så der var ikke helt den ro og tid til fordybelse, vi havde ønsket med vores gæster - men en lækker morgenbuffet var det.

Nogle af vores venner hjalp med at få hentet gaverne i bilen

post-37330-1283587050.jpg

0

Vi fik nogle fantastiske gaver; det var rigtig dejligt at mange var gået sammen om at købe nogle af de store ting på vores ønskeliste. Vi pakkede op i ro og fred, mens drengene tog en middagslur og det var simpelthen så hyggeligt og der var tid til at nyde hver en gave:

- Gavekort til House Connect 1000 kr.

- Check på 10.000 kr.

- Gul Flowerpot lampe

- Gavekort til kultur og andet... 1000 kr.

- Gavekort til kultur og andet... 1000 kr.

- Digital spejlreflekskamera Nikon 5000

- Glasfad

- To små billeder

- 2000 kr.

- Mikrobølgeovn

- Grand cru salt/peber sæt og 2x sengetøj

- Gavekort til Imerco 500 kr.

- 2x 200 kr.

- Håndmixer

- Sættekasse i akryl

- Fad med lys

- Mikrobølgeovn

- 2x vandkarafel med glas fra Nuance

- Gavekort til House Connect 200 kr.

- Skulptur

- 2 flasker rødvin

- 3x blomsterbuketter

- Tupilak-skulptur

Det eneste, vi har byttet er den ene mikrobølgeovn til en gul flowerpot lampe mere, så de hænger nu fint i køkkenet!

0

Annonce ♥

Nu er det sidste takkekort blevet skrevet! Jeg har valgt at skrive dem alle i hånden og omtale gaven, da vi begge synes, det er mest personligt. Det passer også godt til postkort-stilen :thumbsupsmileyanim: Til dem, der også var gæster, har vi vedlagt et postkort med dem selv på, hvor der bagpå som sidefod, er trykt Britta og Jespers bryllup 7. august 2010 og så en lille taleboble, hvori der står Thanks!

I midten vores takkekort, nederst parbillederne og øverst, noget af overskuddet hvor vi har fået trykt nogle af vores glansbilleder...

post-37330-1283597600.jpg

Edited by pilgrim
0

Annonce ♥

Fotobøger

Da jeg betilte takkekortene på Vistaprint, skulle jeg da lige prøve det med fotobøger og lynhurtigt tog den ene time den anden. Den jeg lavede var hovedsaglig med fotografens on location billeder og da min mor så den, ville hun også gerne have en, så fik den lavet i to eksemplarer mere (med få ændringer), så også svigerforældrene kunne få en. For dem var det en overraskelse og de blev SÅ glade! Jeg synes også det er blevet godt og er nu ved at være færdig med at redigere en større fotobog med rigtig mange af fotografens øvrige billeder. Venners billeder vil vi så få fremkaldt og putte i en stor alm. fotobog med sorte sider, hvor vi også kan sætte andet gejl ind så som std-kort, skilte, takkekort osv.

post-37330-1283624736.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej hej, er først lige kommet ind i beretningen nu, men kan se der er mange sider, så kommenterer lige lidt løbende :heart:

Din frisure er super flot - minder lidt om min bagpå, så selvfølgelig synes jeg det ;) Men super flot med pynten også!!

Min søster og svigermor rettede på kjolen, mens vi ventede på mine guldklumper, der kørte i bil efter os med min mor og brudeterne

post-37330-1282932509.jpg

Thorhauge fotografi

Wow det er et flot billede, smuk kjole (Ja smuk brud!), fed himmel..!! :thumbsupsmileyanim:

Og hold op nogen søde drenge!!! :loveflag: Er de tvillinger..? De ser rimelig ligestore ud :bed:

Super fed overraskelse til manden i kirken - hold da op, er hun kun 16?!

Ej er altså heeelt vild med himlen på mange af jeres billeder!!! :cheerleader3:

Hahaha super fedt skilt der peger mod haven til jeres reception!! :thumbsupsmileyanim: Og super fedt at I ku holde reception i haven - selvom der så var en del arbejde til jer selv op til dagen..!!

Ih tak Sidsel for de mange søde ord! Drengene er tvillinger; vi har fået én der ligner faren og én der ligner moren - ret sjovt at det er så udpræget.

Det var en super reception i haven, selvom det betød ekstra arbejde, alt havearbejdet og terrassen kan vi jo glæde os over lang tid frem. Og pigerne, der skulle hjælpe og passe drengene om aftenen, var SÅ gode :cheerleader3:

Elsker også de flotte billeder med skyerne på himlen...

post-37330-1282541831.jpg

Hold kæft nogen flotte billeder I har fået taget - er helt vildt med dette (er ikke sikkert man kan se det egentlig, men det er hvor solen skinner så flot oppe til venstre og I holder i hånd sådan oppe i luften..)

Synes også godt om "dansebillederne", selvom jeg var lidt skeptisk :) Bliver også mere og mere glad for dette billede, der har nogle fede skygger:

post-37330-1283584236.jpg

Thorhauge fotografi

Ej hvor sjovt, det er rigtig fedt at den ene er lyshåret og den anden er mørkhåret - fedt nok at de ikke bare ligner hinanden helt. De er i hvert fald super cute!! :loveboard:

Ej ja, skyggerne er da helt vildt mega fede på det billede, bliver da helt misundelig!!! :cheerleader3:

0

Sååå kom jeg helt igennem - har først haft ordentlig tid nu.. Super beretning - og selvom du siger det ikke gjorde noget, så synes jeg godt nok det er synd for dig med det maveonde :cheerleader3: Jeg startede også dagen med at have det lidt skidt, men der var heldigvis intet resten af dagen.. Men godt at du ikke tager det så tungt og at det ikke lagde en dæmper på festen :thumbsupsmileyanim:

Super fedt med de danse I lavede, hvor sjovt!!!

Hvor meget har du givet for dine fotobøger..? Og super flot glasfad I fik lavet på din polterabend, er helt vild med det fordi det er så personligt og et dejligt minde fra en god dag! :thumbsupsmileyanim:

0

Sååå kom jeg helt igennem - har først haft ordentlig tid nu.. Super beretning - og selvom du siger det ikke gjorde noget, så synes jeg godt nok det er synd for dig med det maveonde :) Jeg startede også dagen med at have det lidt skidt, men der var heldigvis intet resten af dagen.. Men godt at du ikke tager det så tungt og at det ikke lagde en dæmper på festen :)

Hvor meget har du givet for dine fotobøger..? Og super flot glasfad I fik lavet på din polterabend, er helt vild med det fordi det er så personligt og et dejligt minde fra en god dag! :thumbsupsmileyanim:

Tak Sidsel og starkpigen :biggrin:

Jeg er også vild glad for vores first dance (brudevals) og ville gerne lægge et videoklip ind med næsten hele dansen, men det er manden ikke så begejstret for, så det må jeg jo respektere...

Fotobog på 21x28cm har jeg givet 150 kr. for. Den jeg lige har bestilt på 30x 30cm, har jeg fået til halv pris og tilkøbt ekstra 8 sider, så den i alt koster 200 kr. Det er en tidsluger og tager vildt lang tid at uploade, men der kan man jo bare lave noget andet imens - må indrømme, jeg har elsket at sidde og nusse med det! :)

Edited by pilgrim
0

Sååå kom jeg helt igennem - har først haft ordentlig tid nu.. Super beretning - og selvom du siger det ikke gjorde noget, så synes jeg godt nok det er synd for dig med det maveonde :cheerleader3: Jeg startede også dagen med at have det lidt skidt, men der var heldigvis intet resten af dagen.. Men godt at du ikke tager det så tungt og at det ikke lagde en dæmper på festen :)

Tak Sidsel :biggrin:

Jeg er også vild glad for vores first dance (brudevals) og ville gerne lægge et videoklip ind med næsten hele dansen, men det er manden ikke så begejstret for, så det må jeg jo respektere...

Fotobog på 21x28cm har jeg givet 150 kr. for. Den jeg lige har bestilt på 30x 30cm, har jeg fået til halv pris og tilkøbt ekstra 8 sider, så den i alt koster 200 kr. Det er en tidsluger og tager vildt lang tid at uploade, men der kan man jo bare lave noget andet imens - må indrømme, jeg har elsket at sidde og nusse med det! :)

Øøøøv ville ellers vildt gerne se det, men kan selvfølgelig youtube så mange andre sjove first dances.. Du skal selvfølgelig respektere mandens ønske :)

Okay det lyder ikke så galt, det må jeg altså få kigget på - synes jo også det er vildt hyggeligt at sidde og lege med, men ja, det tager godt nok en del af ens tid :cheerleader3:

0

Annonce ♥

[quote

Øøøøv ville ellers vildt gerne se det, men kan selvfølgelig youtube så mange andre sjove first dances.. Du skal selvfølgelig respektere mandens ønske :)

Okay det lyder ikke så galt, det må jeg altså få kigget på - synes jo også det er vildt hyggeligt at sidde og lege med, men ja, det tager godt nok en del af ens tid :)

Det er nemlig sååååå hyggeligt at sidde og nusse med!!! :thumbsupsmileyanim: Er i fuld sving med en fotobog til forældre/svigerforældre som en overraskelse, og det er rigtig hyggeligt at sidde og genopleve det hele, når man skal have sat bogen op.

Jeg kan anbefale programmet CeWe, som bruges af TDC og flere andre, blandt andet PhotoCare og Bilka mener jeg. Det er rigtig godt og nemt at arbejde i.

God fornøjelse med det, Sidsel!

Og stor ros til din fotobog, Pilgrim, som er så smuk! Den kunne jo ikke blive andet med det smukke brudepar og de helt igennem fantastiske billeder :biggrin:

Jeg har også en scrapbog (fotobog) fra min polterabend, og er bare så glad for den.

Glasfadet er så fint i farverne, og med en skøn historie til.

Edited by Melin79
0

Hej søde du!

Hvor var det dejligt lige at kigge forbi efter lang tids fravær og så dumpe lige ned i dit bryllupseventyr! Jeg har slet ikke været på i nogle måneder da jeg i første omgang gik ret bryllupeskold og derefter pludselig af en eller anden grund ikke kunne logge på. Men jeg tænkte på dig på din bryllupsdag, og hvor ser det også bare ud til at den levede op til ALLE forventninger. :rolleyes:

Du er smuk, smuk, smuk og jeg sad (med min voksende, hormonprægede gravide krop) og blev rørt til tårer over billederne fra kirken. Sjovt ar man kan blive så påvirket af en "fremmed" kvindes lykke, men jeg har jo fulgt dit eventyr fra begyndelsen og blev nok derfor også så bevæget over jeres "happily ever after." :thumbsupsmileyanim:

Et kæmpe stort tillykke med jeres fantastiske dag/bryllup/fest. Din tyldrøm var enestående og hold kæft hvor I klæder hinanden og ser lykkelige ud side om side. Og hvor var drengene da bare slet ikke til at stå for i deres små outfits. :thumbsupsmileyanim:

Jeg ønsker dig og din familie ALT det bedste livet har at byde på,

de kærligste hilsener fra Sarah :ilovebryllupsklar:

0

Det er nemlig sååååå hyggeligt at sidde og nusse med!!! :thumbsupsmileyanim: Er i fuld sving med en fotobog til forældre/svigerforældre som en overraskelse, og det er rigtig hyggeligt at sidde og genopleve det hele, når man skal have sat bogen op.

Jeg kan anbefale programmet CeWe, som bruges af TDC og flere andre, blandt andet PhotoCare og Bilka mener jeg. Det er rigtig godt og nemt at arbejde i.

God fornøjelse med det, Sidsel!

Og stor ros til din fotobog, Pilgrim, som er så smuk! Den kunne jo ikke blive andet med det smukke brudepar og de helt igennem fantastiske billeder :ilovebryllupsklar:

Jeg har også en scrapbog (fotobog) fra min polterabend, og er bare så glad for den.

Glasfadet er så fint i farverne, og med en skøn historie til.

God ide at lave til forældre/svigerforældre; her var det en kæmpe succes! Og tak for din ros; det er simpelthen så dejligt at komme ind og læse dine indlæg, der oser af positivitet og nærvær (føler virkelig du har læst og set, hvad jeg har skrevet :thumbsupsmileyanim: )

Hej søde du!

Hvor var det dejligt lige at kigge forbi efter lang tids fravær og så dumpe lige ned i dit bryllupseventyr! Jeg har slet ikke været på i nogle måneder da jeg i første omgang gik ret bryllupeskold og derefter pludselig af en eller anden grund ikke kunne logge på. Men jeg tænkte på dig på din bryllupsdag, og hvor ser det også bare ud til at den levede op til ALLE forventninger. :(

Du er smuk, smuk, smuk og jeg sad (med min voksende, hormonprægede gravide krop) og blev rørt til tårer over billederne fra kirken. Sjovt ar man kan blive så påvirket af en "fremmed" kvindes lykke, men jeg har jo fulgt dit eventyr fra begyndelsen og blev nok derfor også så bevæget over jeres "happily ever after." :shopping:

Et kæmpe stort tillykke med jeres fantastiske dag/bryllup/fest. Din tyldrøm var enestående og hold kæft hvor I klæder hinanden og ser lykkelige ud side om side. Og hvor var drengene da bare slet ikke til at stå for i deres små outfits. :rolleyes:

Jeg ønsker dig og din familie ALT det bedste livet har at byde på,

de kærligste hilsener fra Sarah :(

Søde Sarah, hvor er jeg glad for at høre fra dig! Jeg har sådan håbet, at nogle af "de gamle" som dig, Nina og Camilla kiggede forbi, fordi man netop føler man kender lidt til hinanden efter at have fulgt hinanden længe... Tusind tak :kiss:

Det er dejligt at høre, at Ludvig skal være storebror; hvor langt er du henne?

Tak for alle de søde ord og forresten tak fordi du lagde din tale ud på bk; den lod jeg mig inspirere meget af i min tale til Jesper...

Også alle de bedste hilsener til dig og dine!! :bearhug:

0

Hej Britta

Det er nok fjerde eller femte gang jeg kigger din beretning igennem. Det ser intet mindre end fantastisk ud det hele. Det hele er bare gennemsyret af dig, og Jesper selvfølgelig ;) Men ham jeg jeg jo ikke mødt... Jeres bryllup er på en gang sart og romantisk og på en gang stilet og moderne. Som Ole Henriksen ville sige "I LOVE IT!"

Det har været fantastisk at følge dig herinde fra de første spæde skridt i din planlægning til dit storartede smukke bryllup. Og du er et kapitel for dig selv. Din smukke kjole, dine fantastiske sko og dit birdcage slør. Det hele passer bare sammen og gør dig SMUK!

Tak fordi du ville dele jeres dag med mig :cheerleader3:

Jeg er ikke så aktiv herinde mere. Jeg fik lidt for meget af tyl, farvetemaer og favourboxes ;) Men jeg er stadig herinde en gang i mellem, så jeg er ikke helt forsvundet... Jeg overvejer dog at slette min beretning og min planlægning.

Jeg håber at vi fremover kan holde lidt kontakt :blink: Jeg har fulgt dig så længe herinde, at jeg efterhånden føler, at jeg kender dig :lol:

Kæmpe :cheerleader3: fra Nina

0

Hej Britta

Det er nok fjerde eller femte gang jeg kigger din beretning igennem. Det ser intet mindre end fantastisk ud det hele. Det hele er bare gennemsyret af dig, og Jesper selvfølgelig ;) Men ham jeg jeg jo ikke mødt... Jeres bryllup er på en gang sart og romantisk og på en gang stilet og moderne. Som Ole Henriksen ville sige "I LOVE IT!"

Det har været fantastisk at følge dig herinde fra de første spæde skridt i din planlægning til dit storartede smukke bryllup. Og du er et kapitel for dig selv. Din smukke kjole, dine fantastiske sko og dit birdcage slør. Det hele passer bare sammen og gør dig SMUK!

Tak fordi du ville dele jeres dag med mig :cheerleader3:

Jeg er ikke så aktiv herinde mere. Jeg fik lidt for meget af tyl, farvetemaer og favourboxes ;) Men jeg er stadig herinde en gang i mellem, så jeg er ikke helt forsvundet... Jeg overvejer dog at slette min beretning og min planlægning.

Jeg håber at vi fremover kan holde lidt kontakt :blink: Jeg har fulgt dig så længe herinde, at jeg efterhånden føler, at jeg kender dig :lol:

Kæmpe :cheerleader3: fra Nina

Hej Nina, Åh ville da være synd at slette det, er jo inspiration for os andre kommende brude og er altså rart at læse om de tanker i har gjort jer undervejs.

0