AmalieAmalie

Sidste-øjebliks-panik!

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det passer helt sikkert sammen :lol: Du bliver så flot! Jeg glæder mig til at se billeder af dig fra den store dag, og det er der jo ikke længe til vi kan ;)

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil så tillade mig at gå i mod strømmen og sige at jeg IKKE synes det passer med dit smykke i håret. Fornemmer lidt at du gerne vil opnå et stilet og enkelt look på kjolen og det går dit hårpynt stik i mod. Så ikke for at gøre dig ked eller noget, men jeg synes ikke dit hår smykke passer til. Er sikker på det ville være langt smukkere uden nogen pynt i håret.

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Passer min frisure og min kjole sammen????? :cheerleader3:

Får lidt sidste-øjebliks-panik nu ;)

post-39686-1281869171.jpg

post-39686-1281869216.jpg

Wow sikke en fantastisk kjole.. J :lol: eg må sige at jeg synes måske den tiara du har vlagt falder en smule udenfor jeres stil.. når man ser på jeres indbydelser etc.. var d ikke sølv?? men hvis du vælger at have den på så gør som en af de andre foreslog.. sy guldperler på båndet så der er en rødtråd... Nu håber jeg ikke du bliver stødt.. det er jo bare min ydmyge mening...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa :thumbsupsmileyanim: Nææhhhhh... vi har ikke sølv i vores invitationer... de er sort, hvid og pink.... Vores gennemgående tema er sort, hvid, pink og guld ;) Og ved at den kommende husbond har bestilt en pink buket ;) Så synes da farvetemaer bliver overholdt meget godt med den guldfarvede tiara ;)

Og alle meninger er velkommen ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du bliver så hot :thumbsupsmileyanim:

Mon ikke alle går lidt i panik her på falderebet, jeg ville i hvert fald og er efter at have fået kjolen hjem bare kommet i tvivl :(

Havde slet ikke den WOW oplevelse da jeg så den på igen, så har krise i dag øv.

Glæder mig til at se beretningen fra jeres store dag og se en masse BILLEDER :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer