Nitzen1987

♥ Lidt royal har man vel lov at være ♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

334 indlæg i dette emne

Jeg må indrømme at jeg sidder og hygge tuder til dine billeder. Hvor ser det altså ud som en nær og kærlig fest i har holdt, håber mine billeder vil afspejle det samme når det bliver min tur. :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme at jeg sidder og hygge tuder til dine billeder. Hvor ser det altså ud som en nær og kærlig fest i har holdt, håber mine billeder vil afspejle det samme når det bliver min tur. :blush:

:) Tak for din hilsen. Hvor er det dejligt at der stadig falder en hilsen af indimellem, så man ved at andre har glæde af min beretning :thumbsupsmileyanim: Er sikker på at I får et fantastisk bryllup, præcis som vores var -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er lige et smut forbi herinde for at ønske jer alle et godt nytår. Tak for alle de mange dejlige timer, som jeg har haft med jer herinde i årets løb :cheerleader3:

2010 er helt sikkert et år som jeg/vi helt sikkert vil se tilbage på med glæde - årets store højdepunkt var helt klart vores bryllup den 7. august! :) Vi håber at det kommende år bliver lige så godt som det forgangne...

Vi håber at vi bliver beriget med en lille baby 2011 - vi har faktisk haft "held i sprøjten" allerede, men desværre gik det ikke så let, da jeg for en lille måneds tid siden fik foretaget en kirurgisk abort, da fostrene (2) var døde... Det er selvfølgelig årets store sorg for manden og jeg, men vi lader os ikke slå ud og arbejder ufortrødent videre med vores babyprojekt... Uanset hvad vil vi se tilbage på 2010 som VORES år.

Jeg er i fuld gang med mit sidste studieår på lærerseminariet :cheerleader3: Har netop overstået min praktik og har allerede fået at vide at jeg er bestået med glans. Efter nytår påbegynder jeg så småt mit bachelor-projekt og ellers skal jeg have afsluttet mit sidste linjefag. (Historie) Derudover regner jeg med at jeg inden længe skal til at søge job, hvilket måske ikke bliver helt let...Med dette i sigte ved jeg allerede nu, at det første halve år af 2011 bliver et hårdt og hektisk år.

:balloons: Godt nytår til jer alle :balloons:

og på gensyn i det nye år

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Anita

GODT NYTÅR til dig også og tak for den hyggelige planlægningstid sammen. Det gør mig ondt at høre om jeres tab, kender det jo desværre selv og véd, det er hårdt at komme igennem. Godt at læse, I er klar til at rette blikket fremad. Alt muligt held og lykke til..!

Mange hilsener

Britta

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kære Anita

GODT NYTÅR til dig også og tak for den hyggelige planlægningstid sammen. Det gør mig ondt at høre om jeres tab, kender det jo desværre selv og véd, det er hårdt at komme igennem. Godt at læse, I er klar til at rette blikket fremad. Alt muligt held og lykke til..!

Mange hilsener

Britta

Kære Britta

Tusind tak for din hilsen :thumbsupsmileyanim: Og selv tak med hensyn til planlægningstiden :) Ja december var en lidt hård måned at komme igennem, og vi var langt henne i måneden inden julehyggen rigtig indfandt sig... Men som sagt er vi afklarede med at det er naturens gang og at den har gjort os en "tjeneste" når det nu skulle vise sig at fostrene ikke var raske. Vi håber på bedre held næste gang :cheerleader3: Håber at alt er vel hos jer i Silkeborg....

Knus og kram fra

Anita

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her knap et halvt år efter brylluppet har vi lige modtaget en CD-rom, fra Jespers moster, med lidt billeder og videoklip på...

Det første klip her er hvor vi skærer bryllupskagen for

kan ses her

sidst i klippet kan man se den pæne plet jeg fik på kjolen efter min mand (han nægter) spilte et stykke kage med creme på min kjole...

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork så ser man lige i starten af videoen en lille dreng der TRÆDER på dit slæb! :cheerleader3: PUHA! Hmm synes ikke jeg kan se hvordan det sker, at han spilder på kjolen...

Hihi ja det lå jeg også godt lige mærke til da jeg så klippet... Den anden vej rundt om bordet var nok for lang ;) Nej kan heller ikke se, hvordan det sker (Jesper påstår at det er mig der spilder :) ) men en plet det er der altså :)

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg langt om længe fået taget mig sammen til at få bestilt fremkaldelse af bryllupsbilleder - meeen det er jo oså kun et lille ½ år siden at vi blev gift :rolleyes: nu glæder jeg mig bare til at kunne hente billederne om en uges tid :cheerleader3:

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork så ser man lige i starten af videoen en lille dreng der TRÆDER på dit slæb! :blush: PUHA! Hmm synes ikke jeg kan se hvordan det sker, at han spilder på kjolen...

Hihi ja det lå jeg også godt lige mærke til da jeg så klippet... Den anden vej rundt om bordet var nok for lang ;) Nej kan heller ikke se, hvordan det sker (Jesper påstår at det er mig der spilder :rolleyes: ) men en plet det er der altså :wink:

Hov.. har først lige set dit svar nu.. :cheerleader3: Ej det var da nok ham! :P Men har I fået pletten helt af egentlig...?

Hehe jaa, det er lidt længe du har været om at bestille! ;) Bestiller du så fotobog, eller laver du scrapbook, eller...? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ork så ser man lige i starten af videoen en lille dreng der TRÆDER på dit slæb! :blush: PUHA! Hmm synes ikke jeg kan se hvordan det sker, at han spilder på kjolen...

Hihi ja det lå jeg også godt lige mærke til da jeg så klippet... Den anden vej rundt om bordet var nok for lang ;) Nej kan heller ikke se, hvordan det sker (Jesper påstår at det er mig der spilder :rolleyes: ) men en plet det er der altså :wink:

Hov.. har først lige set dit svar nu.. :cheerleader3: Ej det var da nok ham! :P Men har I fået pletten helt af egentlig...?

Hehe jaa, det er lidt længe du har været om at bestille! ;) Bestiller du så fotobog, eller laver du scrapbook, eller...? :cheerleader3:

I første omgang laver jeg album og så må vi se om jeg finder ud af at få lavet em bog... har bare SÅ mange billeder jeg gerne vil have fremkaldt og så synes jeg hurtigt, at det løber op, hvis jeg skal til at lave en bog med 400 billeder :blush: Jamen vi har ikke fået hentet kjolen fra rens endnu, den var jo ikke færdig sidst vi ville hente den.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de er ret dyre de bøger - jeg lavede en til julegave til forældre og Nikolajs bedsteforældre... Kom op på 72 sider, kan ikke huske hvor mange billeder - men én bog kom op i 500 kr... Og der var endda tilbud på to for en til de første 27 sider.. Men hver gang man indsatte 6 ekstra sider kostede det 50 kr. eller sådan noget.. Men alligevel, super fin løsning, og de blev bare SÅ glade!! :rolleyes: Men har også lavet en scrapbook derudover med invitationen, bordkort, talerne osv. osv...

OMG de er da vist lidt langsomme på det renseri, hold da op!!

Tillykke med årsdagen igår :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja de er ret dyre de bøger - jeg lavede en til julegave til forældre og Nikolajs bedsteforældre... Kom op på 72 sider, kan ikke huske hvor mange billeder - men én bog kom op i 500 kr... Og der var endda tilbud på to for en til de første 27 sider.. Men hver gang man indsatte 6 ekstra sider kostede det 50 kr. eller sådan noget.. Men alligevel, super fin løsning, og de blev bare SÅ glade!! :rolleyes: Men har også lavet en scrapbook derudover med invitationen, bordkort, talerne osv. osv...

OMG de er da vist lidt langsomme på det renseri, hold da op!!

Tillykke med årsdagen igår :)

Ja det tog godt nok lang tid at få renset min kjole....

Tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer