Nitzen1987

♥ Lidt royal har man vel lov at være ♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

334 posts in this topic

Annonce ♥

Så prøver jeg lige at lægge et link ind så man kan se et videoklip med indgangen i kirken :)

Er spændt på om det virker :denmarkflag:

KLIK HER

Skønt!!! :)

(er det med vilje I går ud 'omvendt'? :) )

Tænker du på at jeg går til venstre? Det fik vi at vide af præsten, at det var sådan de plejede at gøre det....

Ja, det er det jeg henviser til... Mærkeligt... Vores præst gik meget op i hvordan man gik ind og ud. Fordi en mand KUN må have en kvinde på sin højre side, hvis de er gift og han synes det var en fin symbolik at vielses-ritualet er tilpasset efter det. Derfor går man til venstre når man går ind og sidder til venstre for den der giver en væk. Og efter selve vielsen/velsignelsen, flytter man plads, så man sidder til højre for sin mand og så står man også 'rigtigt' når man skal gå ud - altså til højre for manden. Sad I også omvendt?

Anyway... Hvis præsten sagde noget andet til Jer, var det jo sådan I skulle gøre det :)

0

Så prøver jeg lige at lægge et link ind så man kan se et videoklip med indgangen i kirken :)

Er spændt på om det virker :denmarkflag:

KLIK HER

Skønt!!! :)

Tænker du på at jeg går til venstre? Det fik vi at vide af præsten, at det var sådan de plejede at gøre det....

Ja, det er det jeg henviser til... Mærkeligt... Vores præst gik meget op i hvordan man gik ind og ud. Fordi en mand KUN må have en kvinde på sin højre side, hvis de er gift og han synes det var en fin symbolik at vielses-ritualet er tilpasset efter det. Derfor går man til venstre når man går ind og sidder til venstre for den der giver en væk. Og efter selve vielsen/velsignelsen, flytter man plads, så man sidder til højre for sin mand og så står man også 'rigtigt' når man skal gå ud - altså til højre for manden. Sad I også omvendt?

Anyway... Hvis præsten sagde noget andet til Jer, var det jo sådan I skulle gøre det :)

Ja.... Vi sad også omvendt... Det var kun Jesper og min far der byttede plads efter vielsen... Min jeg tror måske at det er et af de steder hvor det står præsten frit for hvad de gør.... Måske det havde været anderledes hvis det var den almindelige sognepræst der havde viet os.... Men det er nu lige meget, vi kunne ikke have ønsket en bedre præst, og håber også at hun kommer til at døbe vores forhåbentlig fremtidige børn :17:

0

Annonce ♥

Forresten.. Mener da også at jeg filmede brudevalsen..? Er ikke sikker... :)

Det ved jeg da heller ikke om du gjorde :denmarkflag:

Hvis jeg gjorde, ligger det på den cd jeg sendte til jer :) Kan sgi ikke lige huske det...

Apropos noget andet du skriver - hvordan går det med det med at du har lagt p-pillerne..? :)

0

Forresten.. Mener da også at jeg filmede brudevalsen..? Er ikke sikker... :)

Det ved jeg da heller ikke om du gjorde :denmarkflag:

Hvis jeg gjorde, ligger det på den cd jeg sendte til jer :) Kan sgi ikke lige huske det...

Apropos noget andet du skriver - hvordan går det med det med at du har lagt p-pillerne..? :)

Jamen det går stille og roligt... man skal lige vænne sig til at man ikke kan forudse hvornår ens menstruation dukker op....

0

Er spændt på om det virker :)

KLIK HER

Skønt!!! :denmarkflag:

Anyway... Hvis præsten sagde noget andet til Jer, var det jo sådan I skulle gøre det :17:

Ja.... Vi sad også omvendt... Det var kun Jesper og min far der byttede plads efter vielsen... Min jeg tror måske at det er et af de steder hvor det står præsten frit for hvad de gør.... Måske det havde været anderledes hvis det var den almindelige sognepræst der havde viet os.... Men det er nu lige meget, vi kunne ikke have ønsket en bedre præst, og håber også at hun kommer til at døbe vores forhåbentlig fremtidige børn :)

Og så er alting jo som det skal være :)

(og jeg håber snart der bliver nogen børn hun kan døbe ;) )

0

Forresten.. Mener da også at jeg filmede brudevalsen..? Er ikke sikker... :denmarkflag:

Det ved jeg da heller ikke om du gjorde :)

Jamen det går stille og roligt... man skal lige vænne sig til at man ikke kan forudse hvornår ens menstruation dukker op....

Ja det må sgu være lidt underligt! Men ingen uregelmæssigheder, eller..? :17: (eller graviditet?) :)

0

Annonce ♥

Forresten.. Mener da også at jeg filmede brudevalsen..? Er ikke sikker... :denmarkflag:

Det ved jeg da heller ikke om du gjorde :)

Ja det må sgu være lidt underligt! Men ingen uregelmæssigheder, eller..? :17: (eller graviditet?) :)

Nej ikke noget endnu :)

0

Så prøver jeg lige at lægge et link ind så man kan se et videoklip med indgangen i kirken :17:

Er spændt på om det virker :)

KLIK HER

Skønt!!! :denmarkflag:

Ja.... Vi sad også omvendt... Det var kun Jesper og min far der byttede plads efter vielsen... Min jeg tror måske at det er et af de steder hvor det står præsten frit for hvad de gør.... Måske det havde været anderledes hvis det var den almindelige sognepræst der havde viet os.... Men det er nu lige meget, vi kunne ikke have ønsket en bedre præst, og håber også at hun kommer til at døbe vores forhåbentlig fremtidige børn :)

Og så er alting jo som det skal være :)

(og jeg håber snart der bliver nogen børn hun kan døbe ;) )

Ja det gør vi også :)

0

Så har manden og jeg været ude og "fejre" vores 2 måneders bryllupsdag et par dage forud.... Manden valgte at bruge et klip på det klippekort, som jeg forærede ham i morgengave, så vi har været på Bones at spise Early Birdy :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at se så mange flere billeder... man kan slet ikke få nok! :balloons: Det ser ud til at have været en helt perfekt dag, og jeg er meget misundelig på den blå himmel I havde... :respekt:

(PS: Jeg blevet temmelig småsulten efter at have set billedet af jeres kage!!!)

Tak for din hilsen Elizabeth, synes det er så hyggeligt når man lige får en hilsen fra læserne :thanks:

Det var en HELT perfekt dag :thumbsupsmileyanim: Og vejret gjorde det jo ikke ringere :cheerleader3:

Kagen var virkelig god og faldt så vidt jeg har hørt i alle gæsternes smag :)

0

Annonce ♥