Nitzen1987

♥ Lidt royal har man vel lov at være ♥ Anita & Jesper ♥ 7. August 2010 ♥

334 posts in this topic

Annonce ♥

Meningen var så at vi også skulle have haft taget billeder med mandens forældre, men de var kørt hjem til mine forældres hus, for at min svigermor lige kunne hvile sig en halv time (hun har en bindevævssygdom, der gør at hun hurtigt bliver træt)

0

Annonce ♥

og så var vi klar til at køre til parken, der lå 500 meter væk, for at få taget billeder...

P8070524.jpg

vores svigerinde, der havde lovet at hjælpe med at rette kjolen til under fotograferingen, kørte også med....

P8070106.jpg

P8070525.jpg

P8070526.jpg

P8070527.jpg

P8070528.jpg

Edited by Nitzen1987
0

On-location billeder

min smukke brudebuket...

DSC_5555.jpg

DSC_5524.jpg

undervejs blev det lige nødvendigt med en omgang pudder for at jeg/vi ikke kom til at skinne for meget på billederne...

DSC_5533.jpg

så jeg måtte læne mig godt forover for ikke at få pudder på kjolen...

DSC_5534.jpg

DSC_5536.jpg

DSC_5539.jpg

0

Annonce ♥

De er da faktisk ret fine, de billeder med ringene på buketten! De andre er selvfølgelig også, men dem har jeg vist kommenteret før..! Der er også et af dem fra hvor I sidder i bilen, der især er rigtig godt - nok fotografens tænker jeg.. :thumbsupsmileyanim:

Hmm I fik da også nogle ekstra med ude fra parken så, lucky you!! :cheerleader3: Det er da fedt synes jeg!! "måtte" vi jo ikke få....

0

De er da faktisk ret fine, de billeder med ringene på buketten! De andre er selvfølgelig også, men dem har jeg vist kommenteret før..! Der er også et af dem fra hvor I sidder i bilen, der især er rigtig godt - nok fotografens tænker jeg.. :thumbsupsmileyanim:

Hmm I fik da også nogle ekstra med ude fra parken så, lucky you!! :cheerleader3: Det er da fedt synes jeg!! "måtte" vi jo ikke få....

Ja - men vi spurgte ikke en gang efter dem :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Mens vi fik taget billeder i den nærliggende park, var der sørget for forfriskninger til gæsterne i forsamlingshuset, hvor festen skulle holdes....

Der var anrettet frugtfade...

P8070533.jpg

P8070537.jpg

her min bonusdatter med et stykke vandmelon...

P8070111.jpg

også stod der en bowle med en sommerlig drik, som gæsterne selv kunne tage af (det var hvidvin, danskvand og hyldeblomst saft)

P8070532.jpg

og så var der selvfølgelig the og kaffe....

Bryllupskagen, som min svigermor havde lavet, stod også fremme...

P8070108.jpg

og vores servietter med navne og bryllupsdato var også lagt frem...

P8070534.jpg

P8070535.jpg

Edited by Nitzen1987
0

Annonce ♥

Mine svigerforældre var dukket op igen efter, at min svigermor havde fået hvilt sig en times tid, så nu kunne der blive taget nogle billeder af dem sammen med os....

P8070127.jpg

min svigerfar er lidt af en spasmager, så det afføder indimellem nogle irettesættelser fra min svigermor....

P8070125.jpg

P8070130.jpg

0

Annonce ♥

hvorefter vi skal bryllupskagen for...

P8070561.jpg

P8070562.jpg

P8070563.jpg

P8070138.jpg

Læg lige mærke til hvem der holder hånden øverst ;)

IMG_1471.jpg

P8070141.jpg

7-8-2o1o-Anita--Jesper056.jpg

og så "madede" vi hinanden med den første bid

P8070143.jpg

7-8-2o1o-Anita--Jesper057.jpg

MUMS hvor var den god!!!!

Edited by Nitzen1987
0

Herefter skærer manden et lille stykke mere, så vi kan få hver vores tallerken.....

Og så går det galt!!!!

P8070144.jpg

P8070145.jpg

Han spildte kage på min smukke kjole!!!!

P8070147.jpg

Min svigerfar var selvfølgelig hurtig til at gøre alle opmæksom på det :thumbsupsmileyanim:

P8070148.jpg

her udsteder min svigerfar lige en befaling om, at gæsterne ikke må spise af det øverste lag af bryllupskagen, da det skal fryses ned til vores et årsbryllupsdag...

P8070149.jpg

pletten bliver nøje inspiceret

P8070151.jpg

hvorefter min svigerinde træder til med en dåse danskvand, som gør underværker og næsten får pletten til at forsvinde....

Edited by Nitzen1987
0

Efter en times tid er vi færdige med at åbne gaver, her er klokken ca. 17.15, og drengene er ved at være der, hvor de gerne bare vil hjem og spise pizza og se film, men inden de går får vi lige barnepigen til at tage nogle fællesbilleder af os og alle vores gæster....

IMG_0043.jpg

IMG_0044.jpg

IMG_0047.jpg

IMG_0050.jpg

hvorefter vi vinker farvel til børnene....

Edited by Nitzen1987
1