DitteWisti

Sløv brudgom

24 indlæg i dette emne

Hej søde zillaes... Skal lige have luft for noget!

Vi skriver nu 2 måneder til brylluppet og jeg har længe stikket til min kommende mand at nu skal han altså til at finde sig en forlover, men han mener til stadighed at han har masser af tid.. For søren jeg vil bare gerne have det på plads, men når jeg spørger til det er han tæt på at blive sur fordi han føler jeg skynder på ham...

Hvorfor skal mænd være sådan?? Jeg tager mig af ALT det andet så hvorfor søren kan han ikke bare nosse sig sammen og få valgt en??? :lol:

Redigeret af DitteWisti
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror ikke du er den eneste her... :lol: jeg har det på præcis samme måde. De har al den tid der er i verden, til at nå de små ting de nu bliver sat til, så hvorfor hastværk?

Giv ham en fast deadline - indenfor overskuelig tid. Det er som om, når de får nogle konkrete ønsker/ordrer, så går det lidt nemmere :cheerleader3:

Håber I får valgt forlover snart.

Jeg må prøve men han er ikke speciel god til sådan noget.. Han har yderligere hukommelse som en si.. Men ja jeg må jo lige prøve engang :) Jeg tror også problematikken i det for mig er at forloveren også skal være toastmaster - og det kunne jeg jo godt tænke mig at vide i god tid.. Men en måned før er vel også fint nok, så han må lige få at vide at jeg skal have en afklaring om en måned...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må man spørge hvordan I har valgt at forlover skal være toastmaster, når I ikke har valgt forlover endnu?

Jeg tænker bare at det vel ikke er sikker den person din kommende mand vil have til forlover er den bedst egnede til toastmaster posten?

Eller er det en tradition for jer at det skal være den samme?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Må man spørge hvordan I har valgt at forlover skal være toastmaster, når I ikke har valgt forlover endnu?

Jeg tænker bare at det vel ikke er sikker den person din kommende mand vil have til forlover er den bedst egnede til toastmaster posten?

Eller er det en tradition for jer at det skal være den samme?

Vi har heller ikke valgt toastmasteren endnu - det er dét der er problemet i mit hovedet ^^

Dem to jeg ved at min mand tænker på der kan være forlovere er begge kompetente så jeg er ikke bange.. Ellers har jeg altid min onkel i baghånden hvis det skulle gå helt galt :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh hvor jeg kender det... vi har 4 uger igen og han har heller ikke valgt forlover, mener ikke han skal have noget... Hans bedste ven og konen har vist fået ham på andre tanker :cheerleader3:

Nu sker der vist endelig noget :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ihhhh hvor jeg kender det... vi har 4 uger igen og han har heller ikke valgt forlover, mener ikke han skal have noget... Hans bedste ven og konen har vist fået ham på andre tanker :cheerleader3:

Nu sker der vist endelig noget :lol:

Halleluja hvor dejligt ;)

Ja min mener hverken han skal have polterabend eller noget.. Har prøvet at få ham til at forstå at det nok ikke rigtig er noget han får lov til at selv at bestemme :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tja jeg kan kun sige at den primære grund til jeg ikke vrider halsen rundt på mister Laste Minute er pt. at jeg så ikke har nogen at gifte mig med :-D

Spørg mig lige om jeg var ved at dø af grin?? :P Og havde min mor i røret.. Du gode :P HEHE

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

syntes der synd og skam at mænd ikke tænker ligesom os og gerne vil have tingene i orden i god tid ;)

Jeg tror det er en god idé at give en deadline han kan forholde sig til, det plejer at kunne sætte lift skub i en mand ellers må du jo bare svinge pisken lidt :cheerleader3:

Heldigvis har min kommende mand valgt din forlover, det var dejlig nemt da han kun har 1 bror og de har et rigtig godt forhold :lol:

Håber din forlovede snart vælger så i kan få mere styr på tingene... Det er altid rart hver gang man kan krydse én ting mere af på to-do listen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
syntes der synd og skam at mænd ikke tænker ligesom os og gerne vil have tingene i orden i god tid ;)

Jeg tror det er en god idé at give en deadline han kan forholde sig til, det plejer at kunne sætte lift skub i en mand ellers må du jo bare svinge pisken lidt :cheerleader3:

Heldigvis har min kommende mand valgt din forlover, det var dejlig nemt da han kun har 1 bror og de har et rigtig godt forhold :thumbsupsmileyanim:

Håber din forlovede snart vælger så i kan få mere styr på tingene... Det er altid rart hver gang man kan krydse én ting mere af på to-do listen

Ja det er fantastisk at kunne kryde af :cheerleader3: Så får man automatisk lidt mindre stres på.. Hvis de nu var klar over hvor meget mindre stresset det ville blive, og vi ville blive lettere at leve sammen med tror jeg også de ville gøre anderledes :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Heldigvis har min kommende mand valgt din forlover

Jamen så er problemet jo klaret; Ibenogallan's kommende har valgt for Dittewistis :thumbsupsmileyanim:

Spøg til side. Mænd - ihvertfald de fleste af os -har generelt en evne til at tage ting mere afslappet og det gælder i særdeleshed når vi taler om planlægning af bryllupsfester. Det kan nok være et irritationsmoment, men jeg har faktisk mange eksempler på at det også kan være en kæmpefordel på selve dagen og lige op til hvis bruden er meget nervøs og syntes det hele er ved at gå op i en spids. Det skal så retfærdigvis siges at de fleste brude på dagen siger at det må gå som det går og også kobler af fordi de ved at de har gjort hvad de kunne.

Men ja - Giv ham nogle deadlines og nogle deciderede opgaver og punk ham. Jeg har selv arvet levereglen "du får ret og jeg får fred" fra min far, og det samme gælder rigtig mange andre mænd. Så punk ham og igen.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Heldigvis har min kommende mand valgt din forlover

Jamen så er problemet jo klaret; Ibenogallan's kommende har valgt for Dittewistis :thumbsupsmileyanim:

Spøg til side. Mænd - ihvertfald de fleste af os -har generelt en evne til at tage ting mere afslappet og det gælder i særdeleshed når vi taler om planlægning af bryllupsfester. Det kan nok være et irritationsmoment, men jeg har faktisk mange eksempler på at det også kan være en kæmpefordel på selve dagen og lige op til hvis bruden er meget nervøs og syntes det hele er ved at gå op i en spids. Det skal så retfærdigvis siges at de fleste brude på dagen siger at det må gå som det går og også kobler af fordi de ved at de har gjort hvad de kunne.

Men ja - Giv ham nogle deadlines og nogle deciderede opgaver.

Den havde jeg sjovt nok ikke selv lagt mærke til :P

Men ja jeg tror min er ekstra afslappet omkring alt sådan noget :cheerleader3: Men han har fået at vide at jeg vil have en afklaring inden d. 16. September

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med fare for at få revet hovedet af :thumbsupsmileyanim:

Det er vel også hans bryllup og det er hans forlover, så må han vel selv om hvornår han vil bestemme sig for hvem det skal være?

Joo med visse grænser.. En uge før synes jeg er at strække den.. Derfor har jeg sagt at det må senest være en måned før :cheerleader3: Jeg tager mig jo af resten, derfor synes jeg kun det er fair :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det hjælper nogen gange også at fortælle dem hvor stressede man bliver over at de stadig ikke har løst opgaven. og hvor meget det ville hjælpe på dit humør og stress niveau at det bliver afklaret.

det virker i hvert fald her, når jeg har prikket længe nok til ham.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
det hjælper nogen gange også at fortælle dem hvor stressede man bliver over at de stadig ikke har løst opgaven. og hvor meget det ville hjælpe på dit humør og stress niveau at det bliver afklaret.

det virker i hvert fald her, når jeg har prikket længe nok til ham.

Har jeg også forklaret ham :thumbsupsmileyanim: Så mener han at jeg hundser, så må efterhånden erkende at deadline er det eneste der virker - hvis det da virker :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lykkedes det endelig i vores lille hjem... forloveren er valgt :thumbsupsmileyanim: og ham og konen bliver også vidner...

En ting mindre at holde styr på :cheerleader3: lækkert med kun 23 dage tilbage, og med en lille sommerfuglefarm i maven :cheerleader3::(:huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så lykkedes det endelig i vores lille hjem... forloveren er valgt :thumbsupsmileyanim: og ham og konen bliver også vidner...

En ting mindre at holde styr på :cheerleader3: lækkert med kun 23 dage tilbage, og med en lille sommerfuglefarm i maven :cheerleader3::(:huh:

Weeh hvor dejligt :D Minder mig om at vi mangler vidner..... Hmmmm.... Vil i hvert fald gerne have min søster som det ene vidne.... Så må Jan lige tage sig sammen :P Det eller så bestemmer jeg begge dele :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bare for at give jer lidt stress..Altså min kære mand havde da overhovedet ikke styr på sit tøj i ugen op til brylluppet.."der er da masser af tid" :( jeg var ved at gå i koma. :cheerleader3: Tirsdag, 4 dage før brylluppet, fandt han sit tøj. Det havde han så taget til sjælland for at finde. Godt vi har en sød bror i mandens familie, der arbejder i tøjbutik.

Det skal så lige siges, at mand skønne mand var så flot, som jeg aldrig havde set ham før. Jeg var så positivt overrasket, da jeg så ham i kirken :thumbsupsmileyanim:

Let´s face it, girls..Gutterne har bare et andet perspektiv på begrebet "tid" og jeg må sande at vi herhjemme altså, når det det alligevel i god tid. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kommende mand var den der først havde styr på sit tøj... :balloons: Min kjole blev købt sidst i juni på udsalg :loveboard: Så jeg mangler lide trusserne og finde ud af hvikle smykker jeg skal have på.. Har 3 sæt at vælge imellem, men det kan jeg se når jeg skal hente kjolen fra syersken d. 6. sep.

Mener vi er ved at have det hele på plads.. ok mangler lige at blive enige om salmerne og der er vi overhovedet ikke enige. Vi har fundet 5 hver og ikke en er ens :bearhug: Så den "krig" skal vi snart i gang med og det er inden vi skal snakke med præsten d., 30 aug.

Jeg skal også lige lave risposer og så må vi se om jeg laver kirkehæfter... Er fakstisk et fjols ved en computer :loveboard:

Ellers er jeg total bryllupsklar :ilovebryllupsklar::loveboard::bearhug::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min kommende mand var den der først havde styr på sit tøj... :balloons: Min kjole blev købt sidst i juni på udsalg :loveboard: Så jeg mangler lide trusserne og finde ud af hvikle smykker jeg skal have på.. Har 3 sæt at vælge imellem, men det kan jeg se når jeg skal hente kjolen fra syersken d. 6. sep.

Mener vi er ved at have det hele på plads.. ok mangler lige at blive enige om salmerne og der er vi overhovedet ikke enige. Vi har fundet 5 hver og ikke en er ens :bearhug: Så den "krig" skal vi snart i gang med og det er inden vi skal snakke med præsten d., 30 aug.

Jeg skal også lige lave risposer og så må vi se om jeg laver kirkehæfter... Er fakstisk et fjols ved en computer :loveboard:

Ellers er jeg total bryllupsklar :ilovebryllupsklar::loveboard::bearhug::cheerleader3:

Det med computeren er heldigvis noget man kan lære :heart: Find en god mus der ligger godt i hånden og så er der faktisk ingen grænser for hvad du kan lave med et godt program ^^

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og en yderligere YAAAY :thumbsupsmileyanim: Han har nu også fået købt sig jakkesættet.. Så det eneste han mangler et at få skrevet en tale og få købt morgengave..

Han er dog i tvivl med begge. Tror aldrig han har holdt en tale, og han er i tvivl mht. morgengaven. Han ville have købt en Cisco Router til mig som jeg kunne bruge til at konfigurere mht. min uddannelse, men den idé droppede han igen (og fortalte mig om det). Det er jeg nu glad for, for vil ikke have hardware i morgengave :P (medmindre det er et super godt lydkort så jeg kan indspille sange! :D)

Men nu ser vi :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer