Sign in to follow this  
Followers 0
JKbryllup

Brudekjole på Ebay???

9 posts in this topic

Hej alle!

Jeg har netop kigget efter brudekjoler på ebay.com. Er der nogen der har erfaring med at købe der? (både brudekjole og varer i det hele taget... -jeg har nemlig ikke prøvet det før.)

De har nogle virkelig flotte og meget billige brudekjoler. Det ser ud som om mange af dem bliver syet efter mål i Asien. Måske derfor de er så billige. Men næsten for godt til at være sandt. Så hvis nogen har erfaringer eller kender til andre der har, hører jeg meget gerne om det :-)

0

Annonce ♥

Der er en tråd om emnet her i forummet - der er flere faldgrupper men også en del successer. Der er under billeder en tråd hvor 2009 brude viser deres Kina kjoler - og der er også en tråd med 2010 brude. Mit råd er at man ikke skal tage den billigste leverandør og at være open mindet, da det jo er kjoler inspireret af dem på billederne - og ikke helt som det du ser i annoncen.

Det der tit spares på er fx tyl, hvis det er en tylkjole. Så det skal man bede om at få som man ønsker og så betale x-tra prisen. Ved tyl er det også vigtigt at bede om blød tyl, da de hellere vil bruge en lidt stivere tyl, der er billigere for dem. Det er i hvert fald min erfaring med tylkjoler

I min planlægninstråd kan du se alle de kjoler jeg har købt

Edited by Miss-Lena
0

Jeg har købt min kjole på ebay og med stor succes :lol:

Det krævede en del research og så var jeg meget sikker på hvad jeg ville have. Det er ikke en kina-kjole, men en kjole af en engelsk brudekjoledesigner - aldrig brugt og til en tiendedel af butiksprisen.

Tag dig rigtig god tid inden du beslutter dig og undersøg sælgerens feedback før du køber :cheerleader3:

0

Jeg har købt min brudekjole på ebay. Sælger var ikke så god til engelsk, så der var et par udfordringer med manglende slæb mm., men kvaliteten af kjolen er super. Tyllet er det blødeste tyl, syningen er god og ja, jeg kan ikke andet end at være tilfreds, på trods af de fejl de nu har lavet pga. manglende sprogkundskaber...

Du kan se billeder i min tråd.

Husk blot på, at oveni prisen skal tillægges told, toldgebyr (160 kr), nogengange ekstra fragt og andre div ting. Så selvom den kjole jeg købte kostede 65 pund, så er den løbet op i ca. 1.500 kr. med toldgebyr, fragt mm. (nogen sætter også kjolepriserne lavt, og skruer ekstra på fragten). Det er dog stadig en super-billig kjole, og den er bare helt perfekt :lol:

Et råd er dog at prøve kjoler først, så du ved hvilket snit der klæder dig, så du har en ide om hvad du skal gå efter.

0

Annonce ♥

Min kjole er også købt på Ebay og syet efter mål i Kina og jeg bestilte ud fra en kjole jeg så på et billede og som jeg syntes om og den var præcis som på billedet, da jeg fik den ;) Jeg er meget glad for den og glæder mig til at have den på, så jeg kan også kun sige "Go for it" Der er mange penge at spare :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥