kortbek

Hjælp og forslag til "bryllupsfest"

10 posts in this topic

Hej alle I hjælpsomme piger på BK :lol:

Jeg er ny her på BK, men har læst en masse indlæg, men synes ikke liiige jeg kan finde, som kan afhjælpe mit problem.

Jeg skal giftes med min underskønne kæreste gennem 11 ½ år - MEN han er desværre ikke typen til det helt traditionelle bryllup med efterfølgende stor fest med musik, taler og hele pivtøjet.

Så derfor søger jeg inspiration eller ideer til hvordan vi ellers kunne gøre??

For han bryder sig bare ikke om det at skulle være midtpunkt hele dagen/aftenen/natten... Og jeg vil jo ikke tvinge noget ned over hovedet på ham når jeg ved at det så også vil ødelægge min dag.

Så kom endellig med alle jeres gode ideer og forslag til hvordan vi kan gøre dette til en helt igennem fantastisk dag alligevel.

Det skal lige siges, at han dog gerne vil have et kirke bryllup - men som sagt noget andet/anderledes bagefter.

Håber I kan hjælpe mig/os på vej!

0

Annonce ♥

Det er bestemt også en mulighed :lol:

Har også foreslået ham, at vi bare holder reception og så tager ud og spiser med forældre og søskende om aftenen, og selv overnatter på hotel eller andet. Evt. tager på forlænget weekend til en storby eller andet.

Men mange tak for dit forslag - det bliver gemt.

0

Først og fremmest tillykke og velkommen til :cheerleader3:

Jeg tænker at hvis han ikke bryder sig om at være midtpunkt og undgå taler osv, men gerne vil holde fest så tænker jeg også at noget med buffet, ingen bordplan, så folk frit kan bevæge sig rundt mellem hinanden og så evt hyre et liveband som kan tage lidt af opmærksomheden men som ofte skaber en kanon stemning :lol:

Ellers lyder det jo også super at bruge dagen på hinanden og ens nærmeste .. nyde at man er blevet forenet :)

Knus

0

Annonce ♥

En rigtig god idé, som jeg helt klart også vil forelægge min kommende mand. Du har helt rret i det med et band - det havde jeg ikke lige tænk på.

Mange tak...

Kom endelig med flere gode idéer og evt. også steder, hvor vi kan holde "noget" - hvad det nu end bliver. Vi bor i Slagelse...

0

Vi holder stor reception bagefter (fra 14 - 17) og tager derefter ud for at blive fotograferet.

Ungerne bliver afsat og så tager vi på romantisk restaurant kun os to med overnatning på lækkert hotel

Havde vi ikke haft børn ville vi nok være taget direkte på en bryllupsrejse - om det blev et spaophold på et lækkert hotel i DK, forlænget weekend til Paris eller en uges 'rigtig' bryllupsrejse ved jeg ikke.

0

@Stikan:

Det lyder også som en rigtig god idé. Det er også noget i den stil, jeg tænker på.

Hvor mange har I inviteret til reception?

Vi er lidt mystiske så vi holder både bryllup og barnedåb og da vi geocacher (finder skatte med GPs se her) laver vi også et geocaching-event.

Der kan 'kun' være 100 i forsamlingshuset, så det bliver vi. Der er ca. 40 mere som gerne ville have været med, men desværre er der ikke plads - men håber at de så bare kommer til globrylluppet i kirken :lol:

Vores familie er meget lille (9 ud over os) så vi har inviteret alle andre venner og bekendte, geocachere, mine gamle damer som jeg har på mit gymhold, kærestens kolleger osv. osv.

0

Annonce ♥

Først og fremmest tillykke og velkommen til :cheerleader3:

Jeg tænker at hvis han ikke bryder sig om at være midtpunkt og undgå taler osv, men gerne vil holde fest så tænker jeg også at noget med buffet, ingen bordplan, så folk frit kan bevæge sig rundt mellem hinanden og så evt hyre et liveband som kan tage lidt af opmærksomheden men som ofte skaber en kanon stemning :lol:

Ellers lyder det jo også super at bruge dagen på hinanden og ens nærmeste .. nyde at man er blevet forenet :)

Knus

Hvis vi taler om fest kan man jo også bare sige at man frabeder sig indslag. Men umiddelbart lyder det mere som at din kæreste er til en kortvarig reception og derefter en god middag for de allernærmeste.

0