senia

banderole med lille fikantet stykke karton

6 posts in this topic

Jg har set at der er en del herinde, der har lavet en banderole til invitationen (til at sætte om invitationen, som holder den lukket), hvor der har sat et stykke firkantet stykke karton, evt. med et mindre stykke karton limet på, hvor der feks. er printet parrets monogram.

Hvordan laver man det så det bliver godt?

Skal den første lille firkant være af karton og den næste af papir, så det kan printes på? Eller kan man godt printe på karton?

Håber i forstår:-)

Edited by senia
0

Annonce ♥

Tror at det allernemmeste var at bestille nogle små klistermærker med fx. jeres monogram.

Jeg har bestilt på nedenstående hjemmeside, og de er rigtig fine, og prisen er også rimlig.

http://uk.moo.com/products/stickers.html

Men eller kan du godt printe på almindeligt katon med de fleste printere. Nok bedst at købe en pakke med A4 str, så kan det ikke gå galt.

0

Hejsa ! ! !

Jeg har lavet disse til mine indbydelser . . . . Jeg har først taget et aflangt stykke sort karton til at folde rundt om invitationen, derefter har jeg brugt et stykke aflangt stykke lilla papir og klisten med dobbeltklæbene tape rundt på den sorte aflange karton, derefter har jeg skåret et stykke sort firkantet karton på forrest på indbydelsen, hvor jeg sluttede af med at klistre et stykke hvidt papir med vores monogram printet på, på det sorte karton.

okay lød måske lidt forvirrende, men her er et billede af det.

MVH ANJA

post-34838-1282067972.jpg

0

Annonce ♥

Nu har jeg prøvet at være inde på siden. Men hver gang jeg oploader vores monogram, kan man ikke se hele monogrammet. Hvad kan jeg gøre ved det?

Åh nej, det kan jeg godt huske jeg også havde problemer med. Hvis du vil må du gerne sende mig monogrammet på mail (trinek18@yahoo.dk), så kan jeg prøve at kigge på det.

0