Tykke

Mette & Thomas 14.8.2010

40 posts in this topic

Annonce ♥

Tillykke med jeres bryllup.. Jeg syntes det er en fantastisk varm beretting sidder faktisk med en lille tåre. I ser så lykkelige ud, det er et bryllup I aldrig vil glemme I havde hinanden 100% for jer selv hele dagen, kan det være bedre..

Stort tillykke og masser af lykke til jer.

0

Tillykke med jeres bryllup.. Jeg syntes det er en fantastisk varm beretting sidder faktisk med en lille tåre. I ser så lykkelige ud, det er et bryllup I aldrig vil glemme I havde hinanden 100% for jer selv hele dagen, kan det være bedre..

Stort tillykke og masser af lykke til jer.

Tak for dine dejlige ord, og du har helt ret. Det var nemlig os 100% hele dagen. Vi havde kun hinanden og det var helt perfekt :thumbsupsmileyanim:

Men den kirkelige vielse glæder vi os nu også til, men vi har bestemt ikke fortrudt vi gjorde det på denne måde. Det var SÅ hyggeligt :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Fotografen har været forbi idag med vores dvd med billederne.

I skal da lige se et enkelt :thumbsupsmileyanim:

Hjertelig tillykke med brylluppet, I havde jo valgt den bedste dato ever :cheerleader3:

Woooop wop hvor er det et godt billede :thumbsupsmileyanim:

Ja super dato I har valgt ;)

Og må jeg også sige stort tillykke - hvor ser I søde og dejligt lykkelige ud sammen :cheerleader3:

0

Hvor lyder det bare som om I havde et dejligt og romantisk bryllup.

Dagen kunne jo ikke være gået bedre.

Dog er det synd I var så uheldige med maden. Molboerne plejer at være gode men noget må der være galt.

Dog kan jeg anbefale både Nils og cafeen til en anden gang. Cafeen er ikke noget fint sted men du får rigtig lækkert mad.

Og et stort tillykke med brylluppet

0

Annonce ♥

Først: WOW for en flot kage, og den har du selv lavet?! GODT KLARET!!! :thumbsupsmileyanim:

Og så selvfølgelig et stort tillykke med titlen som Fru :)

Rigtig sød og flot frisure!! Og suuuper smuk buket!! Er vild med farverne! Og så er der vist også lidt callaer i, dem er jeg jo vild med ;)

Hov det er vist den første beretning jeg har læst, hvor det er en borgerlig vielse - spændende :) - hov, var det hemmeligt for familien?? Men jeres forældre vidste det godt idet de skulle passe børnene, eller...?? Og så har I planer om at holde bryllupsfest en anden gang..? :cheerleader3:

ja okay nu har jeg så set at det var en hemmelighed, undskyld de lidt rodede kommentarer, skriver løbende mens jeg læser - og så er jeg bare enormt nysgerrig :)

Lidt sjovt det med at finde to tilfældige vidner, de har nok følt sig heldige :cheerleader3:

HOLY MOLY et smukt solnedgangsbillede!!! :biggrin:

0

Skønt at høre at I havde en dejlig dag! Super beretning!:D Tusind gange tillykke til jer begge to;)

Er dog simpelthen nødt til at høre lidt mere om den kage, hvis det er muligt, for hvor var den dog godt nok smukt lavet! Blev helt nysgerrig samt fascineret da jeg så billederne;)

Venlig hilsen Jennifer

0