Guest Fr. KR

Brudebuketten- efter brylluppet

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Min skal tørre og efterfølgende have et lag elefanthud ved blomsterhandleren, så den holder farverne... Min sviger der blev gift for 5 år siden har stadig sin buket til at ligge... og de roser som min mand friede til mig med hænger stadigvæk til pynt i vores soveværelse...

Redigeret af Nitzen1987
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lagde den på min farmors gravsted, dagen efter. Tog dog et billede af det, så jeg kan kigge på det.

Jeg ville sådan have ønsket, at hun kunne have oplevet denne dag. Så i min verden, var det det eneste jeg kunne gøre.

Jeg ville ikke have den tørret eller noget andet.

Den hørte til på graven...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

der er flere tråde om emnet, hvis man søger, finder man dem sikkert :-)

Men jeg havde allerede efter frieriet, hvor jeg læste om den danske tradition, at lægge buketten på et kært familiemedlems gravsted. Jeg lagde derfor min på mine bedsteforældres gravsted. De ligger begravet på den kirkegård, hvor vi blev gift, så det var bare en super oplevelse at komme tilbage mandagen efter brylluppet og ligge buketten der.

Al kirkepynten lå også på gravstedet og pyntet, vi havde bedt om, at det kom på gravstedet i stedet for at blive smidt ud :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle svar.

Jeg har været oppe på min mormor´s gravsted og ligge buketten for lidt siden.

Jeg havde hendes fuglebroche på i lørdags som noget lånt og noget gammelt, fordi jeg synes hun skulle være "med".

Men må indrømme det var hårdt at ligge den smukke buket, græd lidt :cheerleader3: (læs:MEGET), men jeg synes bagefter det er det helt rigtige og er glad ved mit valg.

Vi er ikke til tørrede blomster herhjemme og den er blevet "brugt" som den skulle og kommer også til ret her.

(Pyha, det lyder som volapyk, men håber I er med?!) :lol:

Hilsen fru Kjørvel-Rasmussen

Øv, ville have tilføjet billeder, men den blir ved at sige det er for stort, selvom jeg gør det mindre?! :)

Redigeret af Fr. KR
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min skal der tages en masse billede af og så skal den dagen efter ligges på min fars grav, så føler jeg også han har været en del af mit bryllup ;) Jeg savner ham meget og er rigtig ked af han aldrig har lært min forlovede at kende, de vil bare ha kommet så godt ud af det sammen :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer