rikke1106

Er der nogle der har købt kjole hos Unigue brude og festkjoler?

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min mor købte hende sølvbryllupskjole derude og det var IKKE nogen god oplevelse....

Hun fandt hendes drømmekjole og der var de rigtig søde, men den skulle lige ligges lidt ind da den var for stor ved brystet - og så gik det galt med deres service.

Da min mor skulle hente kjolen, havde de lagt den alt for meget ind, så den kunne næsten ikke lukkes og da det endelig lykkeds kunne min mor næsten ikke bevæge sig i den, i frygt for kjolen skulle sprække. Til det fik min mor afvide at så måtte hun jo lige smide et par kilo, så passede den.

I den sammenhæng skal nok siges at min mor absolut ikke var tyk, hun var en lille 38.

Det endte med min mor stod derude og græd sig selv i stykker, men jeg måtte forklare dem lidt om købelov og rettigheder. Det endte efter en halv times skænderi med, at de sendte os til den skrædder de altid brugte...

Skrædderen kunne så fortælle at hun aldrig havde lagt den kjole ind og det ovenikøbet var gjort skævt og klumpet!

Så jeg vil helt klart holde mig langt væk fra dem - er sikker på deres kjoler også fåes mange andre steder.... Men det kan jo også være behandlingen af min mor, bare var et engangs tilfælde

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kjole er købt derude på udsalg dvs. jeg måtte selv betale for at få rettet den til. Som skrevet et andet sted var det som sådan ingen betjening og fik nummeret på den syerske de bruger.

Jeg har nu afleveret kjolen hos syersken og hun virker som om hun har styr på det. Men jeg skal hente kjolen d. 6. sep. så må vi se hvordan det er.

Jeg er dog helt sikker på at den passer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har nu hentet min kjole hos syersken.... Den sidder perfekt.

Jeg fortalte hende at der var denne tråd herinde og hun var helt forundret. Hun havde ikke haft nogle utilfredse kunder. Dem der er kommet igen er dem der IKKE lige bruger den tid det tager at prøve kjolen efter tilretning.

Jeg gav kun 300 kr. for at få lagt min kjole op og syet et sjat (incl. stof)... Min mor fik rettet sin kjole til og syet 2 boleroer og hun gav 500 kr.

Det må have været dem hos Unique kjoler der har sat nålene forkert, men sikke da en behandling at få...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer