rehhansen

vi havde inviteret til hjerternes fest og det blev det.

87 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Skønt med beretning :thumbsupsmileyanim:

Rigtig flot gæstebog! Hvordan var siderne at skrive på, skal der bruges en speciel pen? Jeres feststed ser så hyggeligt ud - glæder mig til at høre mere og se billeder af bruden!

:cheerleader3:

takk ja billeder af bruden.. ja vi har ingen endnu men hende der fulgte mig om morgenen har sendt billederne til mig så de burde ankomme en af dagene.

nej vi havde faktisk en special pind med men der er også skrevte med almindelig kugelpen i så det var slet ikke noget problem

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg nød simpelthen dagen så meget det var så hyggeligt at gå og dække op og vi havde bare så mange fantastiske hjælpere. Min mor og hendes kærste, min far, min onkel og så min mors bedste venner(de stod også faddere til mig da jeg blev døbt) og der var bare så dejlig stemning og en snakken... ih hvor vi hyggede og der var ingen stress på vi hyggede bare

post-37118-1282119061.jpg

post-37118-1282119067.jpg

post-37118-1282119072.jpg

post-37118-1282119077.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mor og jeg havde lavete 74 lys som både stod på bordene og i vinduskarmen. Vi startede med at forstedem så man ku se hjerterne i kanten også farvede vi gelen så den passede til farverne. og de blev bare så gode, hold op hvor brændte de længe de soede ikke og de brændte hele tiden og ogs åunder brunvhen og der er stadig helv fyldt glas,,,

post-37118-1282119360.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Skøn beretning! :thumbsupsmileyanim:

Hvor har I bare været gennemførte i jeres tema og farvevalg! Synes ideen med hjertedækkeservietter i dame-farver og herre-farver er så fin og ser knaldgodt ud. Og :( over det hele - så bliver det jo ikke mere romantisk!

Sad lige og spekulerede over hvad der var i de små brud&gom-æsker, men så fik jeg svaret - sød ide! Nok heldigt (eller måske lidt ærgerligt), at man er gift, for ellers var det bestemt noget, jeg også kunne være blevet fristet af :cheerleader3:

Åhh, pink/lyserøde gerbera til receptionen... :huh::)

Glæder mig allerede til fortsættelsen og ikke mindst billeder af en smuk brud!!! :cheerleader3:

Mange hilsner

Rikke - der ikke fik pink gerbera til sit bryllup, ØV!

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min mor og jeg havde lavete 74 lys som både stod på bordene og i vinduskarmen. Vi startede med at forstedem så man ku se hjerterne i kanten også farvede vi gelen så den passede til farverne. og de blev bare så gode, hold op hvor brændte de længe de soede ikke og de brændte hele tiden og ogs åunder brunvhen og der er stadig helv fyldt glas,,,

Vil også gerne lige høre hvordan du har lavet de flotte lys. Tænkte på om du har købt noget specielt. Synes de er vildt flotte. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer