**Anja_Musen**

Ang. Spray Tan

5 posts in this topic

Annonce ♥

Har prøvet det flere gange og både california tan og St. Tropez tan...

Troede jeg skulle have det gjort det op til vores bryllup om 10 dage, men synes der både er fordel og ulemper ved det.

Uanset hvad, så skal du prøve det før bryllupet for at se hvordan farven bliver på dig.

Det smitter ikke af på kjolen.

Man bliver sprayet 1-2 dage før brylluppet/festen, og må først gå i bad 6-8 timer og der skylles en masse overskudsfarve af. Hvis du vælger at sove med det (det plejer jeg), så kan det godt smitte af på sengetøjet, men det går af i vask. Du vil blive anbefalet at komme i noget mørkt og læstsiddende tøj.

Du må kunne google dig frem til et sted i nærhenden af hvor du bor. Flere kosmetologer har det.

0

Jeg er blevet sprayet flere gange og det er så fint :thumbsupsmileyanim:

Det kan smitte lidt af på dit undertø de første dage.

Jeg valgte selv at spraye til mit bryllup, har prøvet det så mange gange at jeg godt selv kunne og ville kun sprayes i ansigt, overkrop og arme. (man kunne alligevel ikke se mere med kjole på.

Hvis du vælger selv at spraye vil jeg anbefale dig Tan in a can fra matas, vigtigt det er den de står Dennis knudsen på, den anden de ligner næsten på en prik og kan fåes i f.eks. føtex er lidt mere orange i farven.

Husk og peel kroppen dagen før og smør med en god bodylotion. Brug ikke parfume lige inden du bliver sprayet, men alt det siger kosmetologen til dig, hvis du vælger at få det gjort der.

Jeg vil klart anbefale dig at få det gjort, det er så flot... måske manden også skal have en tur???

0

Annonce ♥

Det er så vigtigt at du prøver det god tid inden!!!

Vi havde planer om at skulle sprayes inden brylluppet, så vi prøvede det i vores ferie og vi skal BESTEMT ikke have det lavet til brylluppet. Vores fødder blev FOR brune og man kan også se det på hænderne. Og når det begynder at gå af, så kan det se grimt ud fordi det ligner man har pigmentforandringer. Jeg syntes også at man nemt kan komme til at se for brun ud med den hvide kjole og i forhold til de andre gæster.

Men jeg tror det kommer meget an på stedet som laver det for dig. Jeg bruger fx. selv tan in a can fra dennis knudsen - mest til mit hovede som glød, og DEN er genial.

0