tili

Er det dårlig stil at drille gommen i kirken?

12 indlæg i dette emne

Hej - nu bliver jeg da helt forvirret - har blandt andet afleveret hunden 1 dag for tidligt i pension i dag....... :thumbsupsmileyanim:

For lang tid siden i det her bryllupsplanlægnins så jeg et billede af en lille baby med en KÆMPE blomst på hovedet - da vi SLET ikke er til det, drillede jeg selvfølgelig kæresten og sagde at sådan en skulle Helena have på på lørdag...

Han svarede selvfølgelig at så sagde han NEJ istedet for JA... det VED jeg jo han ikke ville gøre, så jeg bestilte blomsten bare for at ville drille ham..

Nu er jeg så i tvivl om det er lidt for ondt... Eller også kommer tvivlen af at den er ret forkert farve til kjolen.. Hun skulle kun lige have den på på vej op af kirkegangen!

???

post-40190-1282149437.jpg

Uden, hvilket jo er MEGET sødere:

post-40190-1282149512.jpg

Redigeret af tili
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke jeg ville gøre det..... Ikke fordi jeg synes det er ondt, men forstår bare ikke helt hvorfor?!

Hvis du er i tvivl, så er du ikke i tvivl... Med andre otd, gør det ikke...

Og håber i øvrigt I får en fantastisk dag på lørdag og tørt vejr!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er altså ikke for at være ond... Altså det er bare fordi vi har joket med det i 8 måneder og jeg har sagt hun skal have sådan en... Det er bare lidt blevet sådan en fast kommentar når vi snakker om pigernes tøj..

Ja, hun er da sød med den, synes bare hun er "finere" uden - bliver lidt for pyntet, men det er jo også lidt sjovt..

Den ryger af inden hun har hoppet fem gange frem, hun går ikke, kravler ikke, men hopper frem på numsen...... skal nok give latter i kirken..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis din mand også vil synes det er sjovt synes jeg du skal gøre det, og så er det jo begrænset hvor længe hun har den på i den alder ;)

Jeg har overvejet om Frida skal have denne på i kirken - og hun er endda dåbsbarn :thumbsupsmileyanim:

...overvejer også (og har fået lov af kæresten :cheerleader3:) at hun skal have denne kjole som dåbskjole og så en hvid langærmet body under.

Men vi er også mærkelige og jeg skal jo også have en stor tyl-kjole på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidste år var der en brud som blev totalt knust på sin bryllupsdag.. Det var i kirken de havde jokede længe med at trække svaret længe så den anden blev usikker eller lign. De var så blevet enige om at man ikke jokede i kirken.. Da han så skulle svare ventede han længe på at svare, hun følte det var pinligt og det endte med hun var totalt knust hele dagen for joken var kun sjov op til brylluppet.

Det jeg vil sige med dette er at man skal passe på med hvad man joker om til brylluppet og være 100% sikker på det ikke giver bagslag.

Min kæreste og jeg har også mange jokes imellem os og jeg siger også tit at jeg siger nej i kirken osv. men vi har aftalt at der er tidspunkter jokes er ok og andre tider det ikke er.

Vi er helt enige om at kirken er kun seriøst og ingen jokes der.

Din pige ser rigtig cute ud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anette, det er lige samme fortælling, jeg kom til at tænke på...

Så jeg tænker også, det er en "Don´t". Hiv den evt. op ad tasken senere, hvor I lige er jer selv og sig "uh jeg glemte at give guldklumpen hendes hårbånd på..." Så er joken stadig intim mellem jer to og ikke stillet til offentlig skue.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Anette, det er lige samme fortælling, jeg kom til at tænke på...

Så jeg tænker også, det er en "Don´t". Hiv den evt. op ad tasken senere, hvor I lige er jer selv og sig "uh jeg glemte at give guldklumpen hendes hårbånd på..." Så er joken stadig intim mellem jer to og ikke stillet til offentlig skue.

Det synes jeg også ville være en rigtig fin måde at holde joken i live på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu kender jeg ikke jeres humor, men hvis det var min tilkommende ville han synes det var sjovt, men det er vores humor ;) Og hun ser VILD SØD ud med og uden, slet ikke til at stå for :thumbsupsmileyanim: Men gør som din mave siger dig, du kender hans humor.....

Knus Belinda

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej - nu bliver jeg da helt forvirret - har blandt andet afleveret hunden 1 dag for tidligt i pension i dag....... :cheerleader3:

For lang tid siden i det her bryllupsplanlægnins så jeg et billede af en lille baby med en KÆMPE blomst på hovedet - da vi SLET ikke er til det, drillede jeg selvfølgelig kæresten og sagde at sådan en skulle Helena have på på lørdag...

Han svarede selvfølgelig at så sagde han NEJ istedet for JA... det VED jeg jo han ikke ville gøre, så jeg bestilte blomsten bare for at ville drille ham..

Nu er jeg så i tvivl om det er lidt for ondt... Eller også kommer tvivlen af at den er ret forkert farve til kjolen.. Hun skulle kun lige have den på på vej op af kirkegangen!

???

post-40190-1282149437.jpg

Uden, hvilket jo er MEGET sødere:

post-40190-1282149512.jpg

Jeg syntes blomsten er fed :cheerleader3: (Men dårlig ide i kirken. Den med tasken er jeg dog med på er sjov :thumbsupsmileyanim: ) Hvor kan jeg få fat i en blomst til min Miamaya?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Anette, det er lige samme fortælling, jeg kom til at tænke på...

Så jeg tænker også, det er en "Don´t". Hiv den evt. op ad tasken senere, hvor I lige er jer selv og sig "uh jeg glemte at give guldklumpen hendes hårbånd på..." Så er joken stadig intim mellem jer to og ikke stillet til offentlig skue.

Det synes jeg også ville være en rigtig fin måde at holde joken i live på :thumbsupsmileyanim:

Er helt enig her :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Anette, det er lige samme fortælling, jeg kom til at tænke på...

Så jeg tænker også, det er en "Don´t". Hiv den evt. op ad tasken senere, hvor I lige er jer selv og sig "uh jeg glemte at give guldklumpen hendes hårbånd på..." Så er joken stadig intim mellem jer to og ikke stillet til offentlig skue.

jeg ville vælge at gøre det her!!

Jeg synes det er en total god joke, men jeg tror du bliver træt af, at hun har den på, på en masse billeder du ellers synes er super gode.

Min mand og jeg aftalte at vi ikke skulle lave overraskelser i kirken, da vi begge havde det bedst med at vide præcis hvad der skulle ske der. Du kender bedst din kommende mand og vil derfor også vide bedst hvoedan han har det med det...

Glædr mig til at høre hvad du beslutter :thumbsupsmileyanim: Jeg håber ikke du dropper det helt, vil gerne høre om hans reaktion...hahaha

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer