Ms aprilbride

Ms aprilbrides bryllupsplanlægning

113 indlæg i dette emne

Uh, jeg er jo egentlig overhovedet ikke med i den her tråd mere! Slemme mig! :)

Men SUPERFEDT strømpebånd. Er vild med idéen om de personlige strømpebånd og kan rigtig godt lide jeres gennemgående lakridspibetema. :thumbsupsmileyanim:

Og rigtig rigtig fin gæstebog også! Unik og MEGET personlig og rigtig rigtig flot. :)

Og fiiiiiiiiine kjoler også! Tror jeg har set dem i en anden tråd, men synes de er SÅ søde! Og så passer de jo supergodt ind i jeres tema! :)

Og flotte flotte favourboxes! De minder mig lidt om EB81's kan det passe? Flotte er de i hvert fald. :)

Uh, synes der var mere, jeg ville rose, men har glemt det igen. :biggrin: Men superlækre sager i hvert fald! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TAK meggers..

Du er velorienteret- inspirationen til favourboxene er tyvstjålet fra EB81....

Syntes også selv vi er ved at være godt med- men det er jo også lige om lidt.. Tror når vi kommer på den anden side af jul så går det stærkt :)

Mht lakridpiberne så gjorde jeg lige et SCOOP i netto- skønno butik en oakke m 16 stk til kun 10 kr pr pakke så nappede skam lige 4 så vores gæster får en lakridspibe hver.. ved ikke helt endnu hvordan de skal inkorporeres :cheerleader3: Kom gene med forslag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht lakridpiberne så gjorde jeg lige et SCOOP i netto- skønno butik en oakke m 16 stk til kun 10 kr pr pakke så nappede skam lige 4 så vores gæster får en lakridspibe hver.. ved ikke helt endnu hvordan de skal inkorporeres :thumbsupsmileyanim: Kom gene med forslag :blush:

Super lækkert med piberne :)

Jeg har ikke lige nogle forslag, men skal nok sige til hvis jeg kommer på en god ide.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så har vi fundet kjoler til blomsterpigerne- min datter og min bedstevenindes datter.. havde jo gentlig bestemt os for den her model:

IMG_5855.jpg

Men så var der jo en skøn bruger herinde (har desværre glemt navnet- Men TAK) der henviste til disse skønne kjoler og de passer jo perfekt i vores tema.. overvejer dog at skifte den røde blomst ud med en i sølv/grå.. Men pigerne elsker dem og min datter siger i børnehaven at nu har hun fået sin brudekjole... :)

DXL910_80939_56008_21_2662.jpg

Mon ikke det var mig! ;) Det er også bare en super flot kjole, er sikker på at pigerne bliver fortryllende i den :thumbsupsmileyanim: Hvor sødt at hun mener, at hun har fået sin brudekjole! :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer