solvegi83

Lokaler i Herning???

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej

Jeg er ny herinde, men ville lige høre om nogle kender til hyggelige og billige lokaler i Herning? Jeg skal først giftes til juni, men fik af vide jeg allerede nu skulle begynde at søge.

Solveig

Hej :cheerleader3: velkommen herind..

Da jeg bor i Herning, kan jeg lige nævne et par steder jeg kender til;

Bornholmsvej 8 og 10 er fine store lokaler (bruges normalt til dans = store arealer, trægulv osv.) Bornholmsvej 8 koster vist kun 150.- i timen..

Hvis det må komme lidt udenfor Herning, ligger der også et fint forsamlingshus OG et feriecenter mede mulighed for overnatning i Sinding (15 minutters kørsel fra Herning centrum mod Holstebro)

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender også Sinding feriecenter og det er rigtigt fint og lækkert med plads til overnatning! Ellers er der jo forskellige forsamlingshuserundt omkring fx Haunstrup huset, minihallen i Sunds osv...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi bliver omkring 80 mennesker. Der skal gerne være plads til at man selv kan lave maden der, da min bror er kok og derfor står for den del. Er der køkken de steder I har nævnt?

Tak indtil videre... :-)

Hvis nogen har idé til en flot gammel kirke i Herning, er det også velkomment :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja vi bliver omkring 80 mennesker. Der skal gerne være plads til at man selv kan lave maden der, da min bror er kok og derfor står for den del. Er der køkken de steder I har nævnt?

Tak indtil videre... :-)

Hvis nogen har idé til en flot gammel kirke i Herning, er det også velkomment :-)

Ved ikke hvad den hedder, men den overfor Torvet er rigtig flot!

På de steder jeg har nævnt, er der køkken :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke hvor langt det må være fra Herning, men det her ligger 30 min kørsel fra Herning og det er super lækkert, nyt og billigt med et stort køkken :thumbsupsmileyanim:

http://www.vindsiden.dk/menu_landsbycenter.php?menuid=0

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det køkken til Sinding feriecenter, nogen der ved det? Jeg synes Sinding feriecenter er virkelig charmerende. . .

Jeg kan bare ikke finde nogle oplysninger omkring Bornholdmvej. Jeg synes det er meget lidt information inde på nettet, medmindre man kender det specifikke navn :-)

Solveig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det køkken til Sinding feriecenter, nogen der ved det? Jeg synes Sinding feriecenter er virkelig charmerende. . .

Jeg kan bare ikke finde nogle oplysninger omkring Bornholdmvej. Jeg synes det er meget lidt information inde på nettet, medmindre man kender det specifikke navn :-)

Solveig

Altså det er vist ikke et kæmpe industri køkken, men noget er der da :balloons: kan du ikke finde et tlf. nr. og så ringe og hører dem ad?

Det har du ret i! Det her er kontakt til Bornholmsvej 8 http://www.herningfolkedans.dk/index.php?page=Kontakt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Muslingehuset synes jeg er meget småt, vi kiggede der selv. Synes ikke man overhovedet kan være 80 msk. der og hvad så med maden, drikkevarer, musik og dansegulv? Og så kan der heller ikke lukkes helt til køkken = larm under middagen og indslag osv.

Har hørt godt om Remisen i Brande. Og det kan I leje som et forsamlingshus. Og der går tog direkte til Herning.

Pøj Pøj...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der ligger et festlokale på knudsgade, eller nogeti den stil.. Du ved ude i det der gamle-konge-agtige-veje. Det er ikke knudsgade, men kan ikke huske hvad det så er.. Haraldsgade måske?? En sal, hvor der kan være op til 100 gæster, med fint køkken og fine toiletter. Man kan leje det en hel weekend for 2-3000 mener jeg. Jeg kan lige høre min kærestes tante, om hun stadig har nummeret på manden der lejer det ud, hvis det har interesse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der billeder fra Valdemarsvej:

Facade

28rlhyw.jpg

Når man lige er kommet ind er det her til venstre:

1y36f7.jpg

Og garderoben til højre (og handicaptoilet)

4v1so2.jpg

Selve salen:

Fra det ene hjørne(i den modsatte side end hvor man kommer ind)

2qtzcpl.jpg

Andet hjørne -i den side man kommer ind. Jeg er lidt vild med vinduerne her

33csw2r.jpg

Fra den anden ende, så kandu også lige se de borde og stole de har (vi vil lejerunde borde,uanset hvor festen skal holdes)

1676n9.jpg

Gardinerne

65prvl.jpg

Gulvet

8vruw5.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tog billeder af billederne, så hvis du vil se dem tættere på har jeg også det :thumbsupsmileyanim:

I øvrigt. Den hvide boks der hænger i den ene ende, er der anlægget står i. Og den ved siden af er ud til køkkenet.

Kender ikke det præcise mål, men jeg målte det i skridt idag, og jegvilskyde på det er ca 7*14 meter.

Her kommer lige lidt flerebilleder:

Opvaskerummet:

nccv1u.jpg

LIdt af køkkenet

f9nmrs.jpg

et mere

k1xq2w.jpg

Herretoilet - Der er rigtigt toilet på den anden side af væggen

2cp3teb.jpg

Og dametoilet. Eller det stod der ikke, men der var i hvert fald ikke pis-kumme

dr5tms.jpg

Håber du kan bruge det. Held og lykke med beslutningen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er skibbild forsamlingshus, haunstrup huset, (søgården, men de laver vist selv maden) og kølkær forsamlingshus som jeg lige kender, jeg går ud fra at når nu du gerne vil have din bror til at lave maden at du går efter forsamlingshus løsningen :-) jeg kan selvfølgelig tage fejl.

Vi skal selv holde vores i haunstrup huset, et ikke så fantastisk flot sted, men det er funktionelt og starter på en renovering i oktober så mon ikke det nok skal blive finere :thumbsupsmileyanim: Det er dog mest toiletterne der er uskønne, det andet er bare "almindeligt", men lidt lanterner og glimmer skal nok rette op på det :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer