Brud 2.10.10

"Talen" til min kommende

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uhh det var vel nok sødt..

Rigtig god..

lidt langt, lige et par minutter for langt..

Og lidt for mange gentagelser af billederne..

og måske lidt mere tekst ind imellem...

Men ellers rigtig sød, isæs med jeres små guldklumper..

KnusS

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Har brug for feedback på min "tale"

Se den her!

Hvad synes I ??

For lang/kort?

Kedelig?

For mange billeder?

:thumbsupsmileyanim::(

Fantastisl flot lavet.. :cheerleader3:

Er det meningen du holder tale mens denne film kører? eller er det planen at billeder siger mere end 1000 ord??

Hvis det er d sidste er den muligvis lidt lang i det.. Er bange for at gæsterne vil have svært v at bevare fokus... :huh:

Personligt ville jeg vælge at få nogle klip ind hvor ungerne siger jeg elsker dig far.. har jeg lidt planer om at gøre dette til min kommende mand fra vores datter..

Men alt i alt flot lavet men mangler muligvis noget tekst hvis det er et diasshow.. Bare min ydmyge mening :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ideen er RIGTIG god - men.. må desværre sige at den er aaaalt for lang, fra da jeg havde et service og kommunikations fag tilbage på HTX lærte jeg at som hovedregl må rent billede/musik ting ikke være længere end 2-3 minutter - ca. det samme som et musik nummer. Men dette er selvfølgelig kun hvis du ikke har tænkt dig at holde en tale ved siden af.

også må jeg liiige kommentere på dine overgange, finder dem desværre meget x-factor agtige og voldsomme i forhold til hvor mange der er... lidt som når man skal se et powerpoint show hvor der er klappelyde hver gang der kommer et nyt slide - det er godt de første 3 gange og derefter bliver det lidt små træls..

Jeg håber ikke du opfatter mig som alt for negativ, for synes virkelig ideen er rigtig god, og ved af egen erfaring at det kan fungere rigtig godt, ikke mindst som et godt afbræk fra taler og festsange. Men jeg har bare arbejdet en del med diverse præsentationer så ville bare lige blande mig lidt :)

Til sammenligning lavede jeg den

til min H2B's lillebror da han blev konfirmeret sidste år - jeg beklager den latterlige sang - en intern joke.

Den er godt nok meget kort, i mangel af flere billeder af ham.

Håber du kan bruge det til noget :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa ! ! !

Jeg syntes at det er en super god idé, den er jeg helt vild med, men må desværre holde med Chaj om at den er en anelse for lang, jeg vil nok sige aller aller højest 5 minutter må den være. . . . bare min mening.

Jeg havde selv tænkt at lave sådan noget som du har lavet, men er bare en klovn til sådan noget . . . . Hvordan har du lavet det, hvilket program?? hvordan har det fået sat det sammen?? og hvordan får du det vist til brylluppet???

MVH Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Tøser!!!

Tusinde tak for jeres mening - Den er jeg rigtig glad for :rolleyes: Hellere nu end når gæsterne sidder til brylluppet og "keder" sig:-)

Jeg har brugt programmet onetruemedia hvor du bare uploader billeder, så sammensætte de dem for dig.... Både video & billeder..

Jeg vil prøve at redigere i den i aften;.)

Tak piger!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Synes ideen er RIGTIG god - men.. må desværre sige at den er aaaalt for lang, fra da jeg havde et service og kommunikations fag tilbage på HTX lærte jeg at som hovedregl må rent billede/musik ting ikke være længere end 2-3 minutter - ca. det samme som et musik nummer. Men dette er selvfølgelig kun hvis du ikke har tænkt dig at holde en tale ved siden af.

også må jeg liiige kommentere på dine overgange, finder dem desværre meget x-factor agtige og voldsomme i forhold til hvor mange der er... lidt som når man skal se et powerpoint show hvor der er klappelyde hver gang der kommer et nyt slide - det er godt de første 3 gange og derefter bliver det lidt små træls..

Jeg håber ikke du opfatter mig som alt for negativ, for synes virkelig ideen er rigtig god, og ved af egen erfaring at det kan fungere rigtig godt, ikke mindst som et godt afbræk fra taler og festsange. Men jeg har bare arbejdet en del med diverse præsentationer så ville bare lige blande mig lidt :thumbsupsmileyanim:

Til sammenligning lavede jeg den

til min H2B's lillebror da han blev konfirmeret sidste år - jeg beklager den latterlige sang - en intern joke.

Den er godt nok meget kort, i mangel af flere billeder af ham.

Håber du kan bruge det til noget :)

Sød video & cool sang:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god måde at holde tale på - syntes det er så godt. Det viser kærligheden mellem jer og jeres familie.

Hvis du vil have lidt konstruktivt med på vejen, så ville jeg nok lige lade dine søde ord stå i et splitsekund længere - så alle når at får læst det hele.

Og så ville jeg vælge en anden sang end Medina til at slutte af på. Med mindre den er noget specielt i forhold til jer. Syntes bare den er lidt negativ! Men det er måske mig der tolker den forkert??? :thumbsupsmileyanim:

Det er småting og i princippet behøver du ikke rette i den - da det på dagen, vil være billederne der fortæller jeres historie og det gør de MEGET smukt. Er sikker på din kommende mand vil blive meget glad for den.

Og iøvrigt FANTASTISK klip med jeres børn - det vil bringe tårer frem...

Redigeret af Frk Christiansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er I søde:-)

Tror bestemt også han bliver rørt..

Puuh jeg ved at han er rigtig nervøs over talen til mig, så er spændt på hvad han har fundet på og om han har overvundet sin angst (han er ikke den store taler - overhovedet)

:thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har en total tude dag i dag, og din tale har ikke gjort det bedre ;)

Rigtig fedt med de video klip, og specielt det til sidst, det er så godt...

Tager det langtid at lave? Jeg skal giftes den 25 og har samlet billeder, kan det nås??

Kh Anita

Nej det tager ikke langt tid. Du skal bare uploade billederne og så laver hjemmesiden selv videoen og du kan selv redigere og sætter musik på..

Tak for jeres svar;.) Tror han bliver rigtig glad...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer