Sign in to follow this  
Followers 0
Jimmi og Ditte

Puha... Skal bare lige ha luft...

7 posts in this topic

Hej Tøser....

Jeg skal egentlig bare ha luft...'

Min tilkommende er manio depressiv. Men det har han nu været de sidste 4 år - vi har kendt hinanden i små 7 år..

Så I kan jo nok regne ud vi har været igennem lidt mere end de fleste... Jeg har dog altid haft den holdning at så længe han kæmper og arbejder med sin sygdom, så længe skal jeg nok bi ved hans side... Det har til tider været kanon hårdt,men vi er altid kommet stærkere ud på den anden side...

I går fik han så et manisk anfald og aflyste bryllup og ville rejse - hvorhen vidste han dog ikk :thumbsupsmileyanim:

Nå men jeg har nu heldigvis lært at lytte efter om det er ham eller hans sygdom der taler....

Så idag fik jeg ham indlagt på psyk for nogle dage, så han kan komme til sig selv igen... Og nu er han så ved at gå til i skam over han havde opført sig sådan dagen i forvejen....

Jeg ved jo godt at han stadig er manden i mit liv og omvendt, men puha det er godt nok lidt hårdt at stå model til en gang imellem.

0

Annonce ♥

Jeg vil virkelig rose dig for at være stærk og holde ved - det er bestemt ikke noget alle ville kunne holde til. Stooort klem og god bedring til manden

0

Det er jo et tegn på ægte kærlighed når I kan holde sammen, selvom det nogle gange er hårdt. Lyder til at du trænger til sån en: :thumbsupsmileyanim: fordi du passer på din mand og elsker ham hele vejen igennem..

Edited by louisetina
0

Hej Tøser....

Jeg skal egentlig bare ha luft...'

Min tilkommende er manio depressiv. Men det har han nu været de sidste 4 år - vi har kendt hinanden i små 7 år..

Så I kan jo nok regne ud vi har været igennem lidt mere end de fleste... Jeg har dog altid haft den holdning at så længe han kæmper og arbejder med sin sygdom, så længe skal jeg nok bi ved hans side... Det har til tider været kanon hårdt,men vi er altid kommet stærkere ud på den anden side...

I går fik han så et manisk anfald og aflyste bryllup og ville rejse - hvorhen vidste han dog ikk :thumbsupsmileyanim:

Nå men jeg har nu heldigvis lært at lytte efter om det er ham eller hans sygdom der taler....

Så idag fik jeg ham indlagt på psyk for nogle dage, så han kan komme til sig selv igen... Og nu er han så ved at gå til i skam over han havde opført sig sådan dagen i forvejen....

Jeg ved jo godt at han stadig er manden i mit liv og omvendt, men puha det er godt nok lidt hårdt at stå model til en gang imellem.

Puha det lyder ret hårdt.. Stor ros til dig.. vi vælger jo ikke selv hvem vores hjerter vil ha.. men husk at modgang gør stærk.. Det kender jeg alt til.. min mor har lidt af depression i snart 10 år og det er en meget speciel situation at ha inde på livet.

Tanker og kram

0

Annonce ♥

Det er nemt at sige ja til hinanden i medgang, men sværere i modgang, men jo også det ægteskab handler om. Respekt for din indsats og evne til at kunne skeldne mellem din elskede og sygdommen, kan godt forstå det må være hårdt!

Held og lykke til jer begge fremover.

0

Ih, altså..jeg sender dig mange tanker. Det er godt at høre, at du er så vedholdende og I stadig elsker hinanden. I er da blevet testet i den store skala. Husk dig selv også og husk at være god ved dig selv..for det lyder bare som om, du er så god ved din kommende mand, hvilket er rigtig dejligt.

Jeg håber, I får et fantasktisk bryllup :thumbsupsmileyanim:

0