Sign in to follow this  
Followers 0
kinski146

+str og tylkjole kan man det ?

14 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg syntes ikke man skal tænke så meget over om man kan eller ej... Prøv den kjole og du er ikke i tvivl når du kommer i den rigtige kjole.

Jeg havde en forstilling om at jeg skulle have en med alt og endte i en helt enkel kjole med slæb. Så som skrevet du er ikke i tvivl når du er i den rette kjole. Det er den der giver dig kuldegysninger og tårer i øjnene.. sådan havde jeg det.

God jagt og nyd det :balloons:

0

Snuske jeg har allerede en kjole , med kæmpe slæb perler corsage og det hele

men men men ........... jeg er gået over til at det tyl må give mere luft og dejlig lethed

Og skal det være bliver det nok en kina model hvis jeg tør ?

Desuden er det jo ikke så dyrt igen at få den syet der og tror godt jeg vil ofre de penge

Men jeg mangler råd og vejledning og billeder billeder billeder :balloons:

0

Først vil jeg sige at er det rigtigt at du skal giftes om en uge????? for skal du det så kan du da godt glemme at få syet en kjole i Kina, det tager omkring 6 uger.

Passer datoen ikke helt. Så kig efter en tylkjole på nettet (med fysiske butikker) og så bestil en prøvetid og prøv at se om kjolerne passer til dig. Gør de det, så kan du jo bestille en i Kina efter dit hovede...

0

Annonce ♥

Du kan jo også kigge på trådene "brudekjolen" øverst og "modellen og dig" vist her nederst på side.

Jeg er heller ikke en lille sylfide (der er faktisk nogle kilo derned) :balloons: og som skrevet så ville jeg også have en "pufkjole" men det passede slet ikke til mig. Tror faktisk også min er i Tråden "burdekjolen" øverst. Det er så et modelbillede og med jakke på. Den har halterneck og ikke nogen dyb bar ryg.

0

Nu er min kjole godt nok ikke af tyl, men skørtet er lavet af et materiale, der mindede lidt om det. Og så havde den masser af PUF!!! Jeg er normalt en str. 50/52 og jeg har aldrig følt mig smukkere end jeg gjorde i min brudekjole.

Jeg synes ikke man kan sige at en type kjole passer til en type bryde. Du skal finde den kjole du føler di smukkest i. Måske ender det slet ikke med en tylkjole alligevel :balloons:

0

Nu er min kjole godt nok ikke af tyl, men skørtet er lavet af et materiale, der mindede lidt om det. Og så havde den masser af PUF!!! Jeg er normalt en str. 50/52 og jeg har aldrig følt mig smukkere end jeg gjorde i min brudekjole.

Jeg synes ikke man kan sige at en type kjole passer til en type bryde. Du skal finde den kjole du føler di smukkest i. Måske ender det slet ikke med en tylkjole alligevel :loveboard:

Du er også smuk i den og man kan se du føler dig sådan. :balloons:

Det er nemlig rigtigt at vi alle har en forestilling om hvad vi ønsker os, men virkeligheden kan være anderledes en drømmene. Som skrevet er det ikke sådan at "sylfider" skal have det store brus og vi andre + piger skal have de mere dæmpede. Nej det er bruden selv der ved hvilken der er rigtig for netop hende.

0

Jeg synes ikke at det har spor at gøre med om man er stor eller lille, men hvordan man er formet (+ størrelse kan jo både være æble-, pære-, tønde- og timeglasformet, akkurat lige som små størrelser kan) og hvordan ens smag er. Det vigtigste er at du føler dig smuk på dagen. :balloons:

0

Annonce ♥

Jeg ender nok selv i et tylsskørt, men vil da lige referere hvad ekspedienten i Bride Fashion mente jeg skulle have med på vejen. Hun ville i hvert fald ikke besvære sig med at finde tylkjolen frem til mig, for den egnede sig ikke til mine brede hofter. Bevares, nok er mine hofter brede, men jeg har helt klart tajle og er altså ikke større end en 42/44. Så ja, min pointe er nok at du bedst selv kan afgøre om det passer til din figur og så håber jeg du finder en ekspedient, der er mere samarbejdsvillig end min!

0

hej

jeg er en str. 48 og jeg havde en tyl/chiffon kjole på til mit bryllup... du kan se et billede nedenfor...

for mig handlede det om et godt corsage som kunne stramme mig ind og derved give mig talje( da jeg til daglig har meget mave og er jordbærformet)

post-37978-1282920755.jpg

Edited by christina04
0