JJS90

KUN 1 uge :D

5 indlæg i dette emne

Tænk sig engang!

Idag er der kun 1 uge til vores store dag :D Kan mærke sommerfuglene der blafre rundt, det blir bare så spændende!

Glæder mig som et lille barn til juleaften!

Vi mangler sådan set ingenting efterhånden, vi er igang med at binde bånd om vores favour boxes, mangler at bukke menu kort sammen, og lave de sidste servietter men ellers mangler vi ikke noget..

uuhhh... Tiden kan kun gå for langsomt :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er vildt, at det allerede er lige om lidt....

Har lige haft huset fuldt af mænd til morgenmad, manden skal poltes i dag....

Vi har sikkert også meget godt styr på det, det er få ting der mangler....

Jeg har kvalme når jeg skal have morgenmad og går på toilettet flere gange i løbet af dagen... Klart et psykisk tegn.... Min mave snørrede sig sammen, da vi havde møde md præsten i torsdags... Så lidt spænding/stress/nervøsitet er der vidst at spore hos mig...

Me jeg glæder mig - især til kirkedelen er overstået - hader at skulle komme ind i kirken og alles øjne hviler på mig.... Kan godt lide at være i centrum, men kun når jeg selv beder om det...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes godt nok at vi mangler mange ting endnu og manden er på polterabend idag så kunne forestille mig at han ikke er meget værd i morgen. Så alle de små ting vi mangler skal klares i næste uge... Men vil tro at vi nok skal klare det. Ellers skal det jo nok gå alligevel...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har heldigvis ferie i næste uge - så der skal jeg have lavet alt det jeg mangler....

Jeg har lige folder servietter i dag (som lyset) og lavet bordplanen i stor størrelse.

Mangler:

- folde kirkehæfterne og sætte kleenex i dem alle sammen

- folde menuhæfterne

- fylde favorboksene og sætte bånd og bordkort på

- få lavet negle

- få prøvet og hentet kjolen igen på torsdag

- få bagt mini-muffins til eftermiddagen

- få pakket tøj, seng mv. til vores søn, som skal overnatte hos din dagplejemor

- få hentet nøglen til hotelværelset

- få dækket borde mv.

- få hentet blomster og lysestager

- osv.

Synes stadig der er MANGE småting!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må indrømme at jeg er temmelig stresset nu (og har været det den sidste måned) da jeg synes planløgningen går aaaaalt for langsom :balloons: Nu tager jeg heldigvis fri fra arbejde fra mandag og til brylluppet, så vi kan få de sidste ting på plads, men synes altså at der mangler en del. Well... nu mødes vi med vores forældre idag hvor vi går to-do-listen igennem og uddeler opgaver - det bør hjølpe lidt på stressen :loveboard: Èn ting jkeg dog er kommet frem til - jeg tror aldrig man bliver helt klar til et bryllup, for havde jeg mere tid, så ville jeg bare planlægge flere projekter vi skulle have klart til bryluppet :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer