Sidsel R

set noget lignende?

13 posts in this topic

hej medbrude herinde... :loveboard:

er der nogen i deres søgen på vielsesringe der er stødt på noget lignende denne fine paint tegning? og hvor har i evt set den?

jeg kunne nemlig rigtig godt tænke mig noget ala det der... så hvis det kunne findes var det fedt.. :ilovebryllupsklar:

det hvide yderst er tænkt som hvidgul og det gule er tænkt som alm guld... det blå skulle forestille diamander... ;)

håber i kan hjælpe en dårlig tegner.. :balloons:

post-43915-1282420050.jpg

0

Annonce ♥

Måske noget i den her stil?

Her

Synes ikke jeg rigtig har set har set nogle, hvor guldet i midten snor sig på den måde, men man kan få mange, hvor der er en lige guld linie i midten :balloons:

Edited by M&S
0

Måske noget i den her stil?

Her

Synes ikke jeg rigtig har set har set nogle, hvor guldet i midten snor sig på den måde, men man kan få mange, hvor der er en lige guld linie i midten :loveboard:

det var ikke helt det jeg var på udkig efter men den er også flot.. :ilovebryllupsklar:

det er derfor jeg godt kan lide designet jeg har lavet der... fordi det er anderledes... :loveboard: men ved overhovedet ikke om det kan lade sig gøre... :S lige netop fordi jeg også kun har set det med lige linie og hvis det er med buer så er det 50%-50%.... vores ringe må godt være lidt unikke... :balloons:

0

Har desværre (eller måske heldigvis, når I nu ønsker jer noget unikt) ikke lige set sådan en ring, men ville lige høre om I har overvejet at få Maidor til at lave dem? Dem overvejer vi, de er billige, og man kan få lavet ringe lige som man vil :balloons: Vi har ikke snakket SÅ meget med dem endnu, men en smule, og de virker rigtig gode og professionelle. Og så kan I få ringen lige som I vil have den ;)

0

Annonce ♥

Har desværre (eller måske heldigvis, når I nu ønsker jer noget unikt) ikke lige set sådan en ring, men ville lige høre om I har overvejet at få Maidor til at lave dem? Dem overvejer vi, de er billige, og man kan få lavet ringe lige som man vil :balloons: Vi har ikke snakket SÅ meget med dem endnu, men en smule, og de virker rigtig gode og professionelle. Og så kan I få ringen lige som I vil have den ;)

det har vi nemlig... men det er bare nemmere at vise ud fra et ca billede hvad det er man er ude efter... og hvis der var noget der lignede bare lidt så kunne man se at tanken kunne lade sig gøre.... ;) det kan jo være at der er en grund til at de ikke er fremme med sådan nogle bølger.. ;)

0

Og lidt flere

nøj hvor er der mange flotte derinde som jeg ikke har set andre steder... :balloons:

der skal da vidst kigges derinde... :loveboard:

0

Annonce ♥

Ja, de har rigtig mange lækre og til meget fornuftige priser synes jeg :balloons:

Knus

0

jeg kan se, at du kommer fra Århus.

Nu kender jeg ikke til jeres budget, men du kan evt få et tilbud hos dauf og pede, der ligger på Åboulevarden - lige på den anden side af åen, ved Magasin.

Vi fik speciallavet vores vielsesringe derinde (bl.a. fordi jeg vandt et gavekort til dem her på Bryllupsklar) og jeg var ret overrasket over den gode pris, som vi fik samt de var vildt flinke, professionelle og leverede et fantastisk produkt.

Altså.. det koster jo ikke at spørge..

0

jeg kan se, at du kommer fra Århus.

Nu kender jeg ikke til jeres budget, men du kan evt få et tilbud hos dauf og pede, der ligger på Åboulevarden - lige på den anden side af åen, ved Magasin.

Vi fik speciallavet vores vielsesringe derinde (bl.a. fordi jeg vandt et gavekort til dem her på Bryllupsklar) og jeg var ret overrasket over den gode pris, som vi fik samt de var vildt flinke, professionelle og leverede et fantastisk produkt.

Altså.. det koster jo ikke at spørge..

vores budget er ikke så stort igen det ligger på omkring 5000kr og efter hvad jeg har kunne se rundt omkring på nettet kan vi få en del mere ved at bestille fra udlandet... men ellers mange tak for tippet.... kan jo godt være vi kigger derind forbi alligevel... :balloons:

0

Ja, de har rigtig mange lækre og til meget fornuftige priser synes jeg :balloons:

Knus

det må man sige... har du andre tyske hjemmesider med flotte ringe? som man kan kigge lidt på? :P

0

Annonce ♥

Er der nogen der har bestilt noget fra den tyske hjemmeside og ved, hvordan det går?

Det ser jo supergodt ud - og så kommer der i hvert fald ikke told på :thumbsupsmileyanim:

0