Sign in to follow this  
Followers 0
bazuka97

Gartner fra vest & landmand fra øst

29 posts in this topic

post-39176-1282841063.jpg

Lige et billede i vores fine æresport som naboerne havde lavet til os :)

post-39176-1282841157.jpg

Dagens bandit.... Da de kom med kagen glemte de at lukke bagklappen og bedst som de stod i køkkenet og snakkede med min allerede let stressede tilkommende som havde spænet rundt hele morgenen og konstrueret gangbro fordi der om fredagen havde stået 5cm vand på hele gårdspladsen..... udbryder min chef...'Hov! Hvad med hunden?' Tja... Hun var i gang med at slikke fløde af kanten på kagen.... Nå men hvad, heldigvis er den glade bager fra landet og ikke særlig sart, så hun tog et overblik og sagde pyt det dækker jeg. Og så blev den altså drejet så vi selv startede der. Men gudskelov da at hun ikke havde taget en ordenlig bid......

0

Annonce ♥

Så blev det tid til kagen :):):)

Kærligt fremstillet af min chefs kone, noget hun havde insisteret på.....og da hun laver ret gode kage havde vi ingen problemer med det....

post-39176-1282840180.jpg

Den bestod af to lyse lagkagebunde og en marengs bund, altså det der lidt mørkere sejere marengs og så chokolademousse og jordbærmousse. Fra starten ville jeg gerne have haft den overtrukket fordi jeg synes det er flot, men hun fik mig talt fra det fordi det godt ville kunne blive lidt vammelt hvis det nu var stegende varmt (det var det så ikke) I dag er jeg faktisk glad for hun fik ret, for den var altså god uden

post-39176-1282840072.jpg

Hun havde så bedt mig om at få en til at skære ud, så folk ikke stak af med monster-store stykker og nogen ville ende med ikke at få, selv om den portionsmæssigt burde have kunne bespist ca 125 personer.... Ak! hende jeg havde til at skære ud kastede sig over at skære ...... monster-store stykker ...... så både jeg selv og bageren sad på nåle lige en overgang.... Men okay... Den slog til og folk må bestemt have kunnet lide den, for stykkernes størrelse til trods var der ikke levnet noget nogen steder......

post-39176-1282840051.jpg

Vi fik jo kaffe hjemme i vores egen lade. En overgang havde vi overvejet at holde hele festen der, men vi syntes alligevel det var for meget bøvl. Så vi nøjedes med kaffen, som jo også var en rigtig hyggelig ting og også fjernere familie fik set hvordan vi bor og hilst på alle vores adfærdsvanskelige dyr....

post-39176-1282840873.jpg

Vores John Deere topfigur.....man har vel smag :)

Nå der var lige et par kage billeder mere.....og som man desværre kan se er bruden altid glad bare hun har mad.....

post-39176-1282841819.jpg

post-39176-1282841800.jpg

0

Så blev det tid til kagen cheerleader3.gifcheerleader3.gifcheerleader3.gif

Kærligt fremstillet af min chefs kone, noget hun havde insisteret på.....og da hun laver ret gode kage havde vi ingen problemer med det....

post-39176-1282840180.jpg

Den bestod af to lyse lagkagebunde og en marengs bund, altså det der lidt mørkere sejere marengs og så chokolademousse og jordbærmousse. Fra starten ville jeg gerne have haft den overtrukket fordi jeg synes det er flot, men hun fik mig talt fra det fordi det godt ville kunne blive lidt vammelt hvis det nu var stegende varmt (det var det så ikke) I dag er jeg faktisk glad for hun fik ret, for den var altså god uden

post-39176-1282840072.jpg

Hun havde så bedt mig om at få en til at skære ud, så folk ikke stak af med monster-store stykker og nogen ville ende med ikke at få, selv om den portionsmæssigt burde have kunne bespist ca 125 personer.... Ak! hende jeg havde til at skære ud kastede sig over at skære ...... monster-store stykker ...... så både jeg selv og bageren sad på nåle lige en overgang.... Men okay... Den slog til og folk må bestemt have kunnet lide den, for stykkernes størrelse til trods var der ikke levnet noget nogen steder......

post-39176-1282840051.jpg

Vi fik jo kaffe hjemme i vores egen lade. En overgang havde vi overvejet at holde hele festen der, men vi syntes alligevel det var for meget bøvl. Så vi nøjedes med kaffen, som jo også var en rigtig hyggelig ting og også fjernere familie fik set hvordan vi bor og hilst på alle vores adfærdsvanskelige dyr....

post-39176-1282840873.jpg

Vores John Deere topfigur.....man har vel smag rolleyes.gif

er helt vild med jeres top figur, vi er på efter noget lign. hvor har i købt den henne? :)

0

Annonce ♥