AmalieAmalie

DRØMMEN - 21.08.2010

163 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ih hvor hyggeligt at du kom forbi Ane :cheerleader3:

Har indimellem tænkt at det var lidt vildt at du bare forsvandt som dug fra solen kort efter du var blevet gift... Troede der var en afhængighed der langsomt skulle nedtrappes :rolleyes:

Håber du har det dejligt og at I havde det godt i Australien :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har indimellem tænkt at det var lidt vildt at du bare forsvandt som dug fra solen kort efter du var blevet gift... Troede der var en afhængighed der langsomt skulle nedtrappes :rolleyes:

Det er fedt at der er nogle af "de gamle" der stadigvæk er tilbage (ingen har vist overlevet mig). Det er jo jer der er blevet gift som kan delagtiggøre de andre i de erfaringer I har gjort jer i forbindelse med selve festen og ikke mindst det efterfølgende. :thumbsupsmileyanim: Men det er også meget forståeligt at livet går videre og for mange er next step jo børn, hus etc. Uden at jeg faktisk ved det er der sikkert mange af de helt gamle som huserer på babyklar eller madambk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen, her går det rigtig godt.. Vi kom ledig til Australien, da det desværre blev aflyst.. Men men men, vi har dog fået nyt hjem :) et dejligt hus med en skøn have :) så det nyder vi virkelig....

Og ja, på babyfronten er der ikke rigtig noget :) vi er jo desværre ikke så gode til at producere børn... Så vi skal nok have lidt hjælp engang, når vi kommer dertil :)

Men vi nyder livet som nygifte.. Eller..... Er man ikke det stadigvæk?? :)

Og er skam slet slet ikke forsvundet herinde fra, følger stadig med fra sidelinjen ;)

Hvad med dig Miss Lena?? ;) hvordan går det med dig?? :)

Og til min navnesøster... I slipper aldrig af med mig ;)

Diskobil.. Du har så evigt ret ;) ..... Vi har jo alle guldkornene....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Ane

Har netop brugt en time eller to på at læse hele din beretning, og har flittigt cut-and-pastet på en masse af dine idéer.

Jeg er nok ikke så kreativ som dig, men måske man kan lave bare lidt af det, så der kommer et personligt touch på vores bryllup.

Jeg er spændt på at høre, hvordan foto-bøgerne fra Vistaprint blev? Vi har nemlig overvejet præcis det samme :-)

Tror jeg skal surfe lidt på eBay efter at have læst din planlægning -> efterfulgt at din beretning :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Ane

Har netop brugt en time eller to på at læse hele din beretning, og har flittigt cut-and-pastet på en masse af dine idéer.

Jeg er nok ikke så kreativ som dig, men måske man kan lave bare lidt af det, så der kommer et personligt touch på vores bryllup.

Jeg er spændt på at høre, hvordan foto-bøgerne fra Vistaprint blev? Vi har nemlig overvejet præcis det samme :-)

Tror jeg skal surfe lidt på eBay efter at have læst din planlægning -> efterfulgt at din beretning :-)

Hvor er det dejligt, at beretningen kan bruges ;) Har du kigget på planlægningstråden også? :)

Ebay er klart et fantastisk sted at shoppe bryllupsting ;)

Bogen fra Vistaprint blev bare SÅ flot.. er meget tilfreds... Og folk er meget beundrene over den ;)

:bearhug: Amalie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej AmalieAmalie

Du er jo nærmest en legende her inde! -der bliver henvist til dig i mange tråde -derfor har jeg også fundet dine beretninger frem.

hvor er du dog fantastisk kreativ og en super smuk brud!

Dejligt at kigge på dine sider og der er meget inspiration at hente...

Tak for de sider du har lagt herind til STOR inspiration for os alle :loveflag:

Hilsen Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej AmalieAmalie

Du er jo nærmest en legende her inde! -der bliver henvist til dig i mange tråde -derfor har jeg også fundet dine beretninger frem.

hvor er du dog fantastisk kreativ og en super smuk brud!

Dejligt at kigge på dine sider og der er meget inspiration at hente...

Tak for de sider du har lagt herind til STOR inspiration for os alle :loveflag:

Hilsen Marie

Haha, en legende :thumbsupsmileyanim:

Det er vel ikke det værste man kan være?

Hvor er det dejligt, at i kan bruge alle mine ideer til noget fornuftigt :D

Hvor er du sød :loveboard:

Stort kram, Amalie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-41879-0-14013700-1307960650.jpg

Skulle bare et smut ind og kigge ;) Håber i alle har det godt - nye som gamle ;) Kram Amalie

Hej med dig :thumbsupsmileyanim: Jeg var også bare lige inde og kigge på hvad der sker, vi blev jo gift samme dag, og inden længe har vi vores 1 års bryllupsdag.

Min mand og jeg var til bryllup hos vores dejlige venner i lørdags, det var en skøn dag, og vi fik mange flashbacks til vores eget bryllup.

Håber i har haft et ligeså fantastisk år som os, og krydser fingre for at det snart må lykkes jer at forøge familien med en lille prins eller prinsesse.

Kh Tina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor hyggeligt, og hvor ser i smadder godt ud :thumbsupsmileyanim:

Synes det er vildt, at det snart er 1 år siden.. tiden går så stærkt.. ;)

Idag har jeg fødselsdag :denmarkflag:

Så er rigtig blevet forkælet af min skønne mand :metteholm

Hjertelig tillykke med fødselsdagen d 16/6 :denmarkflag:

Ja tiden flyver men det er okay når man har det godt. Jeg synes også det er vildt at vi snart kan fejre vores 1 års bryllupsdag. Glæder mig til bryllupskagen. :metteholm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer