AmalieAmalie

DRØMMEN - 21.08.2010

163 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en dejlig beretning! Er vild med de billeder, der er taget i skæv vinkel - det giver et fedt tvist! :)

Tak fordi du delte jeres dag med os. Alt mulig held og lykke til dig og din ægtemand fremover.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Efter at have læst din fine og meget smukke beretning åbner jeg Ugeavisen, og hvad ser jeg så?!?!

Endnu et kæææmpe billede af dig i den flotte kjole og din mand! Det var godt nok en overraskelse- og et særsyn i den avis! Tillykke med det og jeres smukke bryllup!

0

Ihh Ane, hvor er det bare nogle skønne billeder, det ser virkelig ud til at I havde en skøn aften og at gæsterne også havde det sjovt :thumbsupsmileyanim:

Jeg er så glad for at jeg fik lov til at være med til en lille del af det, for ihh hvor var du bare en smuk brud..

Stort knus :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Åh hvor er det hele smukt Ane! Sikke en fantastisk dag det ser ud til at have været...

Jeg er i eksamensmode for tiden, og er egentlig ved at skrive stor opgave og har lovet mig selv: INGEN overspringshandlinger!!

Men hvor er jeg glad for jeg alligevel lige listede herind, for sikke varm man bliver om hjertet når man ser jeres store dag :cheerleader3:

Jeg må holde med de andre zillaer, der er bestemt ikke for mange billeder, nærmere for få :cheerleader3:

Vi er da nødt til at se dine kreationer og gavebord og da manden holdte tale og og og.... :thumbsupsmileyanim:

Knus fra din navnesøster, som glæææææder sig til næste år!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Tak for en dejlig beretning! I ser så glade og forelskede ud :thumbsupsmileyanim:

Smuk kjole - jeg er ret vild med det sorte bånd og dit smukke slør. Synes det er en rigtig smuk buket han valgte til dig :thumbsupsmileyanim:

Tak fordi du delte dagen med os og rigtig meget helt og lykke fremover!

0