Maria Kristensen

Forlover - når tingene ikke blir som forventet...

6 indlæg i dette emne

Kære alle i BK'er

Det her vil blive mit første indlæg. Har luret lidt rundt et stykke tid og nu må jeg så prøve mig frem.

Har nemlig et stort dilemma.... skal giftes d. 21 maj næste år og vi glæder os virkelig. Vi vil mange af de samme ting og kan nemt blive enige om hvilken stil vi ønsker osv.

Vores problem er hvem der skal være forlover. Vi er nemlig i den forfærdelig situation at den åbenlyse perfekte valg i form af min lillebror Simon ikke længere kan lade sig gøre. (er altså ikke for at gøre nogen kede af det eller dårlig tilpads) Mistede min bror for lidt over to måneder siden i en ulykke. Han var mit et og alt og var lige så vigtig for min forlovede. Derfor var han det helt naturlige og perfekte valg for forlover.

Hvordan kommer vi videre og får valgt en anden? For der er ingen der føles som en lige så god kandidat?? enten skal det være en af min forlovedes gamle venner som jeg ikke kender eller også skal det være min fætter, som også er min forlovedes svoger (ja det kan lade sig gøre) - men ham har han ikke så stærkt et bånd til.... :)

Hvad gør vi?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig virkelig ondt med din bror :) Det må være den værst tænkelige situation og der er slet ikke ord for det :)

Jeg synes ikke han skal vælge en, som han ikke er tæt på. Så hellere en, som er ham nær - altså en god ven. Mon ikke du har mulighed for at lære vennen at kende lidt inden d.21 maj?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er virkelig en trist situation og det gør mig ondt at du har mistet ham. Men hvor er det flot at du kan skrive om det her.

Som svar på dit spørgsmål: Har din forlovede ikke en far der kan agere forlover? Det vil faktisk være et naturligt valg for mange!

Redigeret af wuk63
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Maria

Mit helt ærlige svar er: vent med at tage en beslutning til I kommer tætter på bryllupsdagen. Vent til I har har fået det hele mere på afstand til at tage den beslutning.

Kram

Helt enig. Lad også være med at sammenligne. Uanset hvor god forlover din mand så får, så vil han formentlig aldrig - set fra din side - kunne måle sig med din bror, i og med at det var din bror.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej

først vil jeg sige at det gør mig rigtig ondt med din bror.

Dernæst vil jeg fortælle om vores situation som minder om jeres....

Min mand valgte at hans bedste ven skulle være hans forlover og spurgte ham og fik et ja... vi var i syvende himmel, alt skulle bare være perfekt og hans bedste ven var den bedste og eneste mulige forlover... anderledes skulle det ikke være.....

Men et lille år før vores bryllup ringer hans ven og fortæller at han har fået kræft men nok skal klare den..... det korte af det lange er at det gjorde han ikke. Han døde 8. september 2009 og det endte med at istedet for at han sin bedste ven ved sin side til brylluppet måtte han være hans kiste ved hans begravelse.

Min mand bestemte sig for at han ikke ville ha nogen anden forlover til vores bryllup( præsten skal bare bruge et vidne men ikke nødvendigvis en som sidder ved gommens side) vi valgte sammen at vores søn på 5 år skulle sidde sammen med sin far i kirken.

For at hans bedste ven skulle være med på dagen, havde vi bestemt at få lavet en knaphulsblomst til ham og min buket var bundet ud af 3 buketter hvor han skulle have den ene del i sin have dagen efter....

Vi fik stor ros og anerkendelse på dagen og efterfølgende for vores måde at hylde ham på og for min mand er der kun 1 BESTMAN og den rolle ville ingen andre nogensinde kunne udfylde....

håber det hjalp dig lidt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer