MarieA

Lader I jeres gom få fuld råderet over brudebuketten?

27 indlæg i dette emne

Hej hej

Traditionen foreskriver jo, at det er manden, der står for brudebuketten. Lader I det være helt op til jeres mænd og giver ham mulighed for at bestemme 100%? Lader I hints falde? eller tager I totalt kontrol og siger, hvad I vil have?

Havde egentlig altid tænkt mig en brudebuket i georginer.... men det gik lige op for mig, at det måske ikke er mig, der bestemmer det :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg samlede en masse billeder, og ud fra dem kom han frem til nogen nøgleord (creme, lyslilla, roser, ikke for meget tingel-tangel), som han gave videre til blomsterforretningen. Så lidt indflydelse havde jeg, men han fik nu det sidste ord ;)

Det er dog mere og mere normalt at bruden helt selv bestemmer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bestemmer den selv, da manden har sagt, at han synes jeg selv skal vælge, så han ikke står med det ansvar.

Jeg hænger mig ikke så meget i den tradition, men hvis manden gerne ville have bestilt, havde han fået lov, dog med tanke på farvetema og farver på borddekorationen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har sagt til ham hvad jeg godt kan lide, men i sidste ende er det fuldt ud min dejlige kæreste der bestemmer hvordan buketten kommer til at se ud!

Jeg stoler på at han kender mig godt nok til at kunne bestille den helt perfekte buket til mig... og hvis det endelig skulle gå helt galt er det jo ikke andet end blomster.. hehe :)

Redigeret af Felixia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også jeg vil lade nogle hints falde.. eller foreslå ham at give mig blomster rigtig tit, for at han bedre får en fornemmelse af, hvad jeg godt kan lide :D Tiha :D Ej..

Men ja, du har jo ret, Felixia. Det er jo bare blomster, og man er vel formentligt ret ligeglad, når man først står der :) Tror jeg vil forsøge at veje, hvor vigtigt det er for ham. For hvis han synes, det vil være en dejlig gestus, skal han have lov.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden fik lov at bestille. Jeg sagde til ham, at jeg gerne ville have den helt lys - helst hvid - og at den matchede borddekorationerne. Manden havde heldigvis fuldstændig samme tanker som mig, og han stod for ALT hvad der havde med blomster at gøre - ja, også borddekorationer og kirkepynt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hos os er det fuldt ud mig selv som bestemmer. Min kommende mand interesserer sig overhovedet ikke for blomster og vores fælles ønske er at det er min mor som skal binde buketterne og for hende var det vigtigt at få så præcis en beskrivelse som muligt eller et billede. Ikke fordi jeg er hys med farvetema, blomstertypen eller andet, mere fordi hun er bange for ikke at gøre det godt nok. Men vi har fuld tillid til at hun laver det perfekte til os.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lader det være op til Søren, men har vist ham hvad jeg absolut ikke bryder mig, jeg har også talt med vores blomsterhandler om hvad jeg ikke bryder mig om.. Farver og blomster aner jeg intet om kun at den bliver dråbeformet pga jeg er lidt stor og den vil give mig et slankere look.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det styrer min mand, som jeg i øvrigt har fuld tillid til at kunne tænke selv (man skal nemlig være tankelæser som mand, ved I nok :) )

Har bare bedt ham være i tråd med vores farvetema og så er resten op til ham... Og har da også peget på buketter herinde og kommenteret, hvad er smukt og hvad jeg ikke er så vild med...

Glæder mig til at se buketten i morgen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg spurgte H2B hvad han helst ville - stå for den fuldstændig eller lade mig stå helt for den. men sød og dejlig som han jo er :) vil han gerne stå for det hele, men han har så selv sagt at jeg gerne må give lidt ideer om hvilke blomster jeg kan lide, ellers har jeg intet at gøre med den før jeg får den inden jeg går ind i kirken.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har printet nogle buketter ud i farverne lilla, lyserød og creme.. og nogle jeg kunne lide og givet dem til ham.. så er resten op til ham. Har dog fuld ud tiltro til at han giver mig en skøn buket. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror også, at jeg vil høre ham, om det er noget, han har lyst til. Hvis han vil, skal han bestemt have lov, men tror også at jeg bare vil vise ham, hvad jeg IKKE kan lide i hvert fald, ligesom I andre også har givet jeres mænd hints..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg lader min kommene mand selv råde over den, Men har dog sagt at jeg gerne ville havde 4-5 callier og om jeg skal bestille dem sammen med de andre blomster jeg ville bestille nede på torvet for han er den med de flotteste og bedste blomster.

marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eftersom min mand og jeg deler samme smag, er jeg helt tryg ved at overlade alt vedr. blomsterne til ham.

Han er allerede begyndt at tænke over, hvordan de skal være: En enkelt mørkerød rose går igen i min buket og de øvrige blomster - og det er det, jeg ved om blomsterarrangementerne til vores kobberbryllup :rolleyes::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den del har jeg skrevet på herrens to-do-liste :)

Jeg har prøvet at komme med hint, eller i hvert fald, hvad jeg ikke syntes om, f.eks roser. Svaret er altid: "Jeg tager ikke imod ønsker" :rolleyes:

Her den anden aften, fik jeg så at vide at han faktisk godt ved hvordan den skal se ud osv.

Det bliver SÅ spændende. Men nu er jeg af den der helt vildt sukkersøde og "pass-me-the-bucket" slags, at det skal være MEGET slemt, før jeg ikke vil kunne lide den. Bare det at det er noget han selv har stået for. Det gør mig glad.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pyha igår tog min "mand" afsted med de billeder jeg havde printet ud til ham. Nu er min brudebuket bestilt. :thumbsupsmileyanim: Jeg skal bare lige have mailet billeder af kjolen til hende der skal lave den...

Nu er der heldigvis ike så mange dage tilbage :):lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min gom har lige set "hvad bruden ikke ved" og er blevet helt skræmt, så nu tør han slet ikke stå for det alligevel :grin2:

Jeg har sagt at jeg ikke har høje forventninger og at det nok går hvis ikk liige han rammer mine ideer .. han står fast hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer