Jayne

Da to hjerter blev forenet.

142 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor ser Jeres bryllup skønt ud... ihhh det må have været det bedste!!! Super flot kjole den klær dig bare rigtig meget...

PS Har festet en del gange der hvor i holder festen og må sige jeg ikke kunne genkende det så flot fik i pyntet det op :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser Jeres bryllup skønt ud... ihhh det må have været det bedste!!! Super flot kjole den klær dig bare rigtig meget...

PS Har festet en del gange der hvor i holder festen og må sige jeg ikke kunne genkende det så flot fik i pyntet det op :)

Jeg takker mange gange for dine søde ord :) Og sjovt at du har festet ude i klubben, kører du MC?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så gik festen ellers i gang. Vi havde fået bartender ud, som sørgede for alle de tørstige gæster og dansegulvet blev brugt flittigt. Desværre skete der så det, at

min gode veninde til et danse-move pludselig falder på gulvet, råbende, skrigende og grædende! Hun holder jamrende til sit knæ og taler om et pludselig smæld der lød der fra. Da vi intet kunne stille op og ikke kunne røre hende ud af flækken ser vi ingen anden udvej end at tilkalde en ambulance Der går desværre rigtig meget tid med dette og da ambulancen ankommer går der yderligere en ½ time hvor de ser hende an, giver hende smertestillende gennem maske for at kunne få hende på båre og få kørt afsted med hende. Hun lå indlagt på sygehuset i over en uge, scanninger viste at hendes knæskal var rykket ud af sin plads, og på vejen tilbage havde den slået to store stykker af hendes lårknogle med sig af :)

Selvom min veninde naturligvis ikke kunne gøre for det der skete, lagde det desværre en kæmpe dæmper på festen og stemingen blev en smule ødelagt (selvom folk de sagde at det skulle det ikke). Så det er altså lidt begrænset hvad jeg har af billeder fra sidste del af festen. Men i kan da lige få dem jeg har :)

Min veninde slår sig løs

post-41276-1286472674.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i hvert fald en af dem, der har nydt din beretning! Det er så ærgerligt med de to episoder, som klart nok påvirkede jer, men også derfor ekstra dejligt at læse om (og se) de MANGE gode, sjove og romantiske timer din bryllupsdag bød på. Du var meget smuk at se på, ville gerne have set flere billeder af dig i festkjolen, men yndig ser den ud! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev du færdig med din beretning Jayne! Dejligt at få slutningen med også!! :):)

Synes altså kagen så rigtig fin ud - på billederne kan man ikke se "vandskaderne"!

Så kan jeg godt slippe BK - nu har jeg fået slutningen med!! :D

Hilsen Pia - der glæder sig til på mandag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan man være vild med en stemning til et bryllup? Så er jeg i hvert fald vild med den til jeres - altså det som billederne viser - jo, det var et par uheldige episoder, men alt det andet virker så

sjovt, smukt, jordnært og varmt.

Har sagt det 100 gange nok, men ihhhh du er så smuk

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har aldrig fået svaret jer skønne damer, men mange tak for de meget søde ord :)

Det er helt underligt at komme tilbage herind på BK, og ØV hvor kan man faktisk godt ærgre sig over at man aldrig skal giftes igen! :cheerleader3::a1093:

Til gengæld sker der så meget andet lige for tiden, og nu er det endeligt blevet officielt at vi venter os en ny lille en d. 21 juni 2011!! :bestwishes: Jubiii. Glæder mig SÅ meget til at kunne nyde duften af nyfødt herhjemme igen :denmarkflag:

Knus Jayne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih Jayne! Så var du gravid! Hvor dejligt! :cheerleader3:

Har hel savnet dig - er ikke herinde så ofte mere, er rykket over til babyklar.dk (ikke babyxplore.dk alligevel) håber du hopper med derover!

Jeg er jo sat til den 18. juni - kunne være hyggeligt, hvis du vil være i terminsgruppe (og måske mødregruppe?) med mig! Tumlepigen aka Melin79 er jo også i samme gruppe - vi er faktisk ret mange herfra BK der er derovre - du skulle tage og joine os! JAAA!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer