Carina_Louise

Carina og Kenneths bryllup 7. august 2010

70 indlæg i dette emne

Hej alle

Så vil jeg så småt komme igang med vores bryllupsberetning og ligge en masse billeder ind også :rolleyes:

Vi havde de mest fantastiske fotografer, og det er deres billeder vi ligger op. Vi kan kun på det kraftigste anbefale fotograferne.com - Vi blev fulgt af Lars og Sussie (de ejer også firmaet) og det er 2 helt fantstiske mennesker som gjorde at vores store dag er foreviget på fornemmeste vis - vi er SÅ taknemmelige :)

Men her kommer der lige et "teaser" billede - det er vores officelle takkekort billede

j10062_0909.jpg

Redigeret af Carina_Louise
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt med beretning :) Men øv, jeg kan ikke se billedet...!

Det er på vej - Photobucket skal lige uploade billederne færdigt, så bare rolig, det er ikke din computer den er gal med. Den er på 73% så billedet kommer snart :rolleyes:

Knuz Carina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så starter vi...

Mine 2 skønne brudepiger havde overnattet hos os, og det var skønt at have nogle veninder omkring sig når man vågnede :rolleyes:

Vi fik spist noget dejlig morgenmad fra vores bager, jeg fik en overraskelse fra Kenneth som var en DVD med en masse billeder fra vores tid sammen, som skulle afspilles på fjernsynet. Som baggrundsmusik var det "You are not alone" af Michael Jackson. Det er ikke nogen hemmelighed at tårene ikke kunne holdes tilbage. Jeg fandt senere ud af at han havde bedt mine brudepiger om at give mig den INDEN jeg fik lagt make-up - det var vist nok meget godt :cheerleader3:

Og så var det ellers igang med at få lagt make-up, sat hår osv. Senere kom min mor som jeg lige hjalp med mascara og neglelakken, og hold da op hvor tiden gik hurtigt. Inden jeg så mig om, så kom bilen som skulle hente os :)

Kjolen der hænger klar

j10062_0001.jpg

Min dejlige og skønne mor, som lige skulle bruge lidt hjælp :cheerleader3:

j10062_0007.jpg

En af mine skønne brudepiger, skulle lige hjælpe med at få kjolen på

j10062_0023.jpg

På med strømpebånd

j10062_0040.jpg

Og så var ellers igang med min kjole

j10062_0043.jpg

j10062_0047.jpg

j10062_0078.jpg

j10062_0096.jpg

Dette var bilen der hentede os og skulle køre os til kirken

j10062_0102.jpg

Og så var det ellers afsted - i god tid, så vi kørte lidt rundt på Frederiksberg mens vi ventede på at klokken skulle blive omkring 13...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Foran kirken var gæsterne begyndt at ankomme. Vejret var perfekt, ikke for varmt, ikke for koldt, dejlig sol - det kunne ikke være bedre.

j10062_0129.jpg

Knaphulsblomsten - blomsterne gik igen hele vejen, fra brudebuket, kirkeblomster, receptionen, brudepigerbuketter, knaphulsblomst og dekoration fra festen.

j10062_0131.jpg

Min skønne mand

j10062_0133.jpg

Kirken indefra

j10062_0137.jpg

Kirkeblomsten

j10062_0146.jpg

Min svigermor havde lavet disse flotte risposer og kurve dertil. Derudover var der vores sæbebobler - de var så skønne

j10062_0147.jpg

Vores kirkehæfter stod klar

j10062_0152.jpg

Så er det ved at være tæt på :)

j10062_0178.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev klokken pludselig 13 og det var tid til at ankomme. Alle gæsterne var gået ind, så ingen så den fine bil, men godt vi har taget billeder :)

Bilen kører op foran kirken

j10062_0181.jpg

Billedet siger mere end ord - ja jeg var pænt nervøs

j10062_0184.jpg

Men også meget spændt og lykkelig - nu skulle jeg endelige have min mand

j10062_0185.jpg

Ud af bilen med den store kjole - ikke helt nemt

j10062_0189.jpg

j10062_0195.jpg

Så gik dørene op - jeg var på dette tidspunkt forsinket omkring 20 minutter, ikke fordi vi kom for sent, men jeg skulle lige samle mig inden vi gik ind.

Mine 2 brudepiger gik først og derefter kom jeg ind

j10062_0207.jpg

Her det næsten min tur, mit hjerte hamrede løs...

j10062_0208.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kom vi op af kirkegulvet

j10062_0214.jpg

j10062_0216.jpg

j10062_0222.jpg

Kenneth ved alteret. Han fortalte mig sidenhen at alt var cool lige INDTIL dørene gik op og musikken igang. Så kunne han ikke holde tårene tilbage - vi tudede begge 2 af lykke :)

j10062_0220.jpg

j10062_0228.jpg

j10062_0237.jpg

j10062_0240.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så var vielsen ellers igang, vores præst var en ældre herre, det var ham som også havde døbt Kenneth.

Han mumlede lidt, og talte meget monotomt ved de forskellige prædikener, men hans personlige tale var lige i øjet. Den var både sjov, og "alvorlig" med et par visdomsord med på vejen.

Præsten siger noget meget morsomt om mig :)

j10062_0252.jpg

Så var det tid til at aflægge løfterne

j10062_0260.jpg

Da Kenneth skulle bekræfte var det højt og tydeligt (han har også været i militæret) men da jeg skulle sige Ja kunne gæsterne ikke høre det. De jokede lidt med at de ikke var sikre på hvad jeg sagde

j10062_0261.jpg

Så var det tid til at udveksle ringe

j10062_0267.jpg

j10062_0269.jpg

Og præsten der velsigner os :rolleyes:

j10062_0271.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herefter kom vores musikalske indslag.

Vi havde fået lov at spille Speechles af Michael Jackson i kirken, og de havde 2 store højtalere der kunne spille hele kirken op så alle kunne høre. Det var en meget smuk sang. Det var Kenneths forlover der præsenterede sangen. Igen var det meget svært at holde tårene tilbage - jeg var en rigtig tudeprinsesse :)

j10062_0283.jpg

Vielsen gik fantastisk hurtigt, og inden jeg havde set mig om skulle vi ellers ud af kirken - men som mand og hustru :rolleyes:

j10062_0311.jpg

j10062_0316.jpg

Og skulle der ellers kysses :cheerleader3:

j10062_0328.jpg

Det var en fantastisk følelse at stå der som ægtefolk, specielt fordi vi ikke havde set hinanden siden dagen før

j10062_0341.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så skulle der ellers ønskes tillykke og kastes med ris - min svigermor havde pakket indre mindre end 5 kg. så der var RIGELIGT :)

j10062_0432.jpg

j10062_0483.jpg

Herefter fik vi taget billeder inde i kirken - det er ikke nogen prangende kirke, men synes nu billederne er blevet ganske gode

j10062_0545.jpg

j10062_0555.jpg

j10062_0559.jpg

j10062_0562.jpg

Og så fik vi taget et gruppebillede ude foran kirken. Lars vores fotograf var rigtig sjov, for at få folk til at smile, så flashede han lige bar mave - det fik ihvertfald smilene frem :rolleyes:

j10062_0607.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så skulle vi over til receptionen. Kirken havde et sted vi kunne leje, og det lå 100 m væk fra kirken, det var helt PERFEKT :)

Vi havde hyret en cater udefra samt 2 til servering på dagen - maden var vanvittig god, vores jelly beans slikbuffet var et kæmpe hit og alle var glade

Vores velkomstdrinks - kan du se glassene er af plastic? Men det er de - købt på e-bay, men super, super flotte :rolleyes:

j10062_0632.jpg

Noget af alt den skønne mad til receptionen - det var tapas

j10062_0635.jpg

Tigerrejer med sød chilidressing - WOW de var skønne

j10062_0640.jpg

j10062_0645.jpg

Her er vores skønne slikbuffet - min svigerfar havde bygget opsatsen til os, resten har vi selv lavet. Det var skønt at se det var en succes

j10062_0644.jpg

Redigeret af Carina_Louise
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vidunderlige billeder!!!!! :):rolleyes::cheerleader3:

Er vild med det, hvor du kigger dig over skulderen og ind i spejlet, og nærbilledet fra bilen og risbillederne og - og - og! Det er bare nogle helt igennem fantastiske billeder!!!!! Sikke en skøn dag I må have haft.

Du ser strålende smuk ud og I udgør et flot par!

Glæder mig til mere :cheerleader3:

Redigeret af Melin79
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det bare smukt :) , jeg er især vild med din kjole, den er ikke mindre end fantastisk

Aww tak, jeg er også helt vild med den, var bare SÅ glad for den, og da jeg prøvede den første gang vidste jeg bare det lige præcis var min kjole :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ps. Takkekortsbilledet er også vildt godt, kan godt forstå, I har valgt det! :)

Tak, valget stod mellem 3 billeder, men vi valgte det her fordi vi begge elsker billeder hvor man bare kan se hvor kraftig udstrålingen er, et billede hvor der er lidt til fantasien og hvor man bare sidder tilbage med en glad følelse af at se 2 lykkelige mennesker :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vidunderlige billeder!!!!! :):rolleyes::cheerleader3:

Er vild med det, hvor du kigger dig over skulderen og ind i spejlet, og nærbilledet fra bilen og risbillederne og - og - og! Det er bare nogle helt igennem fantastiske billeder!!!!! Sikke en skøn dag I må have haft.

Du ser strålende smuk ud og I udgør et flot par!

Glæder mig til mere :cheerleader3:

Tusind tak, vi er også super lykkelige over de billeder vi har fået taget - da vi var til vores første møde med fotograferne kiggede vi billeder sammen, fortalte om vores stil og det har de bare ramt hele vejen igennem. Vi kan nemlig også godt lide billeder som ligesom fortæller lidt historie, eller hvor man kan fornemme hvilke tanker der går igennem personen som er fotograferet :super:

Mere er på vej - flere skønne billeder, det lover jeg :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er vi klar til at fortsætte med flere billeder :)

Vi havde reception planlagt fra 13.30 til ca. 15.30 hvor vi blev hentet i vores fine bil. Men fordi vielsen blev lidt forsinket, havde vi ikke så meget tid til receptionen. Men det var et tiltrængt pusterum ovenpå alle de følelser og oplevelser, så selvom det var kort var det dejligt. Og vi kom rundt til de fleste gæster og fik snakket lidt. Alle så ud til at hygge sig og nød maden.

Men omkring 15.15 ankom vores bil og vores chauffør og så var der ellers mange der lige skulle have et glimt af bilen - med god grund, den var også rigtig flot

j10062_0703.jpg

j10062_0718.jpg

j10062_0727.jpg

Der var MEGA meget plads, det var nærmest en sofa med meget bløder sæder der var, det var yderst behageligt, bortset fra det var lidt svært at komme ind og ud, men det gik uden problemer

j10062_0744.jpg

Så kørte vi ellers afsted til vinkende gæster :rolleyes:

j10062_0747.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vej til første photolocation tog fotograferne dette billede - Det er også blandt et af vores yndlingsbilleder :)

Iøvrigt blev vi tiljublet mange gange, folk vinkede, råbte tillykke, dyttede og tog billeder da vi kørte rundt i byen. Det var nærmest som at være kongelig at sidde der og vinke tilbage til alle folk :rolleyes:

j10062_0753.jpg

Det var meningen at vi skulle have været i Det Kongelige Haveselskab, men chaufføren kørte os først ind til Ridebanerne ved Christiansborg - vi brugte en del tid derinde, men vi VILLE også derind, så vi valgte at blive lidt forsinkede til festen til fordel for nogle ekstra billeder - det er vi også meget glade for i dag

Men på Christiansborg ridebaner kom der bla.a disse fantastiske billeder (det er kun et udvalg) - iøvrigt kan dette sted godt anbefales, det var vist også populært, for da vi ankom rendte der et andet brudepar rundt og blev fotograferet :cheerleader3:

j10062_0764.jpg

j10062_0770.jpg

Vi har det altid sjovt sammen, og med vores fotografer var det bare endnu nemmere

j10062_0779.jpg

j10062_0785.jpg

j10062_0797.jpg

j10062_0845.jpg

Redigeret af Carina_Louise
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her et billede af min brudebuket - Kenneth fik helt frie hænder til at vælge, og sammen med blomsterdamen synes jeg han gjorde et fantastisk arbejde, det var ihvertfald lige min stil, var super glad for den

j10062_0850.jpg

j10062_0853.jpg

j10062_0898.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter Christiansborg ridebaner blev vi enige om at vi ville afsted til Det Kongelige haveselskab - til dem som ikke kender det, så ligger det lige ved siden af Frederiksberg have indgangen. Det er ofte en uset perle, og vores fotografer havde ikke været der så ofte, men kunne hurtigt spotte nogle gode steder at tage billeder.

Hvis i leder efter et sted at tage billeder i Kbh området, så tag derind en dag, er sikker på i kan finde nogle rigtig gode steder at tage billeder :rolleyes:

Foruden takkekort billedet har vi også det her

j10062_0915.jpg

Det var ret svært for Kenneth at komme op herfra, det var en meget blød kjole :)

j10062_0939.jpg

j10062_0943.jpg

j10062_0946.jpg

Redigeret af Carina_Louise
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så var det min tur til at få taget de officelle brude billeder - vi havde udset os et sted i forvejen og jeg synes simpelthen det er så flot - er SÅ glad for de billeder

j10062_0951.jpg

j10062_0953.jpg

j10062_0958.jpg

Og så gik der lidt top model i den :)

j10062_0962.jpg

j10062_0969.jpg

j10062_0974.jpg

j10062_0975.jpg

Redigeret af Carina_Louise
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer