Carina_Louise

Carina og Kenneths bryllup 7. august 2010

70 indlæg i dette emne

Det ser altså bare ud til at have været en drøm af en fest, i ser bare super flotte ud begge to! Skønne billeder!

Aww tusind tak :) Det var også en drøm af en fest. Det var i den dyre ende, men det var det hele værd - kan ihvertfald godt anbefales. Man er bare mere afslappet og nyder dagen når der kun er folk omkring en som kun skal sørge for at man har det godt og er tilfreds og glad :thumbsupsmileyanim::):lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super dejligt at I vil dele jeres store eventyr me os :)

I ser så glade og lykkelig ud.. ET stort tillykke med den nye titel og jeg håber I får en fantastisk bryllupsrejse og vil dele nogle billeder når i kommer hjem :denmarkflag:

Har lige et spørgsmål mht jeres menu/program er det et i selv har lavet eller er det købt færdigt??

Mvh Michelle :)

Hej Michelle

Det var så lidt, vi er kun beæret over de søde beskeder vi får, og at nogle kigger/læser med, og måske får lidt inspiration, selvom det nok mere er på planlægningen det sker :thumbsupsmileyanim:

Vi skal nok dele lidt billeder fra vores bryllupsrejse - en af vores gaver var et nyt spejlreflekskamera, så Kenneth har brugt tiden på at sætte sig dybt ind i fotografering og lære hvordan man bruger kameraet :)

Mht. vores menu/program. Det er noget vi selv har lavet :lol:

Kortene er dog købt i en butik i London (www.confetti.co.uk) som absolut er et besøg værd hvis man skal til London. Men pas på, man kan hurtig bruge mange penge, for de har vildt mange lækre ting :)

Papiret er perlemorspapir fra Panduro (10 ark, 49 kr.), ligeledes er nitterne også derfra.

Skal lige sige fra Kenneth at det er hårdt at lave huller til 45 kort med en hultang :)

Båndet er købt på e-bay, og det er de små hjertespænder også.

De små hjerter forneden er også købt i butikken i London.

Monogram er printet på perlemorspapir og sat på med selvklæbende tape på guldpapir/pap også fra Panduro.

Der ligger nogle flere og bedre billeder af festprogrammet i vores planlægningstråd :) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er VILD med Jeres bryllup og din beretning!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: Det hele er så gennemført og smukt, og så ser det bare ud som om I har haft det super sjovt. Smukke billeder, lige min stil.

Skøn beretning at læse, tak for det og tillykke!!!!

:thumbsupsmileyanim:

Ihh tusind tak, bliver så rørt over de fine beskeder :) Der er lagt mange timer i det, men det er jeg nu sikker på at alle herinde kender til ;) Og ja vi havde det super skønt, og super sjovt. Vi nød hele dagen, som jo gik meget hurtig.

Men er bare glad for at du nød at læse den, og tusind tak for din hilsen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Fantastisk beretning, smilede hele vejen igennem - stemningen smitter simpelthen så meget...! :thumbsupsmileyanim: Mange tak fordi du delte Jeres store dag med os, nød at læse og se med!

Hej Louise

Tusind tak, er glad for at det var en dejlig oplevelse. Og jeg ønsker dig det bedste med din egen planlægning - husk nu at nyde det og inddrage manden i projektet, det gør det hele meget nemmere og sjovere for jer begge :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangler også lige at takke vores fantastiske DJ fra diskobilen :)

Tak for en fantastisk aften, vi er virkelig glad for at alt bare spillede, bogstavelig talt :thumbsupsmileyanim:

Rigtig mange af vores gæster har omtalt vores DJ, og var rigtig glade for den underliggende musik til sangene, at materialet var der, det fungerede til festen og alt var perfekt. Så tusind tak

j10062_2391.jpg

Det var også en stor fornøjelse at være med til og jeg må også selv takke jer. I er ekstremt indlevende, positive og glade og man kunne, som nogle af gæsterne også sagde i talerne, mærke at "the spirit of M.J. was there".

Herudover dyb respekt herfra til Gokke og konen fra fotograferne.com. Nej hvor er det godt. Det er nok nogle af de bedste billeder jeg har set taget hvad Diskobil angår, hvor man virkelig kan se og fornemme lyset samt det vi laver. Det kan man bare ikke med et digitalkamera, og hvis TV3's indslag vedr. det bryllup jeg spillede forrige weekend bliver lige så godt så kan det bare ikke gøres bedre.

Det var også imponerende at se Gokke ligge nede på gulvet for at skyde de helt rigtige øjeblikke. Flere gange måtte jeg lige tage en serviet og tørre ham på panden når han kom forbi og det gjorde han tit for de var konstant i vigør. Det var så også første gang vi rendte ind i hinanden til en bryllupsfest og det var i sig selv en fornøjelse.

Det eneste der drillede lidt var Nimas indslag (Billy Jean) for det viste sig at filformatet var forkert men det har I ikke bemærket for vi fik det klaret inden middagen startede. Jeres toastmaster var iøvrigt også suveræn og havde 100% styr på begivenhederne fra start til slut.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det var også en stor fornøjelse at være med til og jeg må også selv takke jer. I er ekstremt indlevende, positive og glade og man kunne, som nogle af gæsterne også sagde i talerne, mærke at "the spirit of M.J. was there".

Herudover dyb respekt herfra til Gokke og konen fra fotograferne.com. Nej hvor er det godt. Det er nok nogle af de bedste billeder jeg har set taget hvad Diskobil angår, hvor man virkelig kan se og fornemme lyset samt det vi laver. Det kan man bare ikke med et digitalkamera, og hvis TV3's indslag vedr. det bryllup jeg spillede forrige weekend bliver lige så godt så kan det bare ikke gøres bedre.

Det var også imponerende at se Gokke ligge nede på gulvet for at skyde de helt rigtige øjeblikke. Flere gange måtte jeg lige tage en serviet og tørre ham på panden når han kom forbi og det gjorde han tit for de var konstant i vigør. Det var så også første gang vi rendte ind i hinanden til en bryllupsfest og det var i sig selv en fornøjelse.

Det eneste der drillede lidt var Nimas indslag (Billy Jean) for det viste sig at filformatet var forkert men det har I ikke bemærket for vi fik det klaret inden middagen startede. Jeres toastmaster var iøvrigt også suveræn og havde 100% styr på begivenhederne fra start til slut.

Haha skægt, vi har slet ikke bemærket gokke liggende og vælte rundt på gulvet, men det er da humor at forestille sig, men kan jo kun sige at de giver ALT for at få de rigtige skud i kassen. Og som du selv skriver så har de virkelig fanget nogle gode skud med stemningen omkring diskoteket. Det er nogle ekstremt svære billeder at få, men de er bare vanvittig gode.

Og vi bemærkede slet ikke noget omkring lyden i Billie Jean, det var en super fed oplevelse og overraskelse, og vi kan ikke takke dig nok for at du også lever dig sådan ind og er med på MJ ånden - fantastisk. Det er ikke sidste gang vi benytter os af diskobilen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Carina

1000 tak for en helt fantastisk beretning :thumbsupsmileyanim:

Det er sjovt at læse om hvordan mine dato-søstre fejrede deres bryllup :)

Det ser i hvert fald ud til, at I fik en dag helt i jeres ånd :)

Knus fra

Anita

Hej Anita

Tusind tak, jeg har desværre ikke haft så meget tid til at læse andre beretninger endnu, men vil helt sikkert gå igang når vi kommer hjem fra bryllupsrejse, det er jo rigtig skægt at sidde og se hvordan andres store dag har været :lol::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for en skøn beretning; man er ikke i tvivl om, I har haft en fantastisk dag. Fedt med de gode indslag, det er jo alt sammen med til at præge aftenen og gøre den personlig - jeg tror, I har haft det super skægt! Og så synes jeg at kunne genkende nogle af jeres dansemoves - vi lavede også en surprise med brudevalsen ;) :thumbsupsmileyanim:

Alt held og lykke fremover!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Haha skægt, vi har slet ikke bemærket gokke liggende og vælte rundt på gulvet, men det er da humor at forestille sig, men kan jo kun sige at de giver ALT for at få de rigtige skud i kassen. Og som du selv skriver så har de virkelig fanget nogle gode skud med stemningen omkring diskoteket. Det er nogle ekstremt svære billeder at få, men de er bare vanvittig gode.

Og vi bemærkede slet ikke noget omkring lyden i Billie Jean, det var en super fed oplevelse og overraskelse, og vi kan ikke takke dig nok for at du også lever dig sådan ind og er med på MJ ånden - fantastisk. Det er ikke sidste gang vi benytter os af diskobilen :)

Nej men forhåbentlig er det sidste gang I skal giftes :thumbsupsmileyanim: Der var såmænd heller ikke noget med lyden (udover at akustikken ikke er specielt god derinde). Filen/USB-sticken Nima kom med fik bare min afspiller til at gå i koma da vi testede den men det lykkedes så efter jeg fik omkonverteret filen til mp3 format og lagt den ind på den ene harddisk. Dog kunne jeg ikke få harddisken - med mine "folders" hvor jeg har overblikket - til at køre optimalt på afspilleren bagefter og så vælger man den sikre løsning og afvikler al musik fra den anden harddisk (og CD selvfølgelig). Det er derfor jeg står og kigger på den bærbare computer, på flere af billederne.

Hvad MJ ånden angår så var jeg forberedt og i træning da jeg havde spillet et "MJ bryllup" ca. 3 uger inden. Det var også i den forbindelse at jeg fik fat i de instrumentale MJ numre og dem der skal der nok blive brug for fremover. Jeg er dog ikke i tvivl om at vi nok ikke kommer ud for nogle som er større fans og tættere på MJ end I er. Det er vel mere eller mindre en livstil (og vel heller ikke tilfældigt at bryllupsrejsen gik til USA).

Det gør vi helt sikkert Gokke. Hvis ikke til bryllup så på det sædvanlige mødested (Bjarnes Pølser).

Tilføjelse: Æv - Overbossen skulle jo også lige se billederne i går og var vildt begejstret, men der kom lige et opstød: Kan vi ikke fjerne det gaffatape på kassen (jo) og stikkene foran (stikpanel). hmmm, tænke = nyt projekt.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for en dejlig beretning, det ser helt fantastisk ud og virker virkelig som en sjov fest.

Blir helt ramt af det billede fra kirken, hvor din kære mand står med tårerne trillende ned af kinderne :thumbsupsmileyanim:

Alt held og lykke i jeres ægteskab og rigtig god bryllupsrejse.

Redigeret af Frk Christiansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Såå fik jeg også læst mig igennem denne skønne beretning :cheerleader3:

Det hele er bare så gennemført og flot, hold da op!! Det ser virkelig ud til at ha været en helt fantastisk dag for jer, og at alt var som det skulle være!! Er helt vild med det billede du fik i gave fra mandens polterabend, der grinte jeg godt nok!!! :grin2: Generelt nogen rigtig fede billeder I har fået taget i løbet af dagen, fedt at I havde fotografer hele dagen!! (var det ikke dyrt??) Synes virkelig de har klaret det godt, er vild med de billeder hvor en af jer er sløret i baggrunden eller forgrunden!! Jeg har tænkt på noget. Håber ikke du bliver fornærmet, for sådan er det slet ikke ment - men havde du ikke svært ved at holde brysterne inde?? :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Ååh sådan en tur til Florida kunne man da godt lige bruge - det må så være idag I er taget afsted, håber I får en helt fantastisk tur!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Såå fik jeg også læst mig igennem denne skønne beretning :tunge:

Det hele er bare så gennemført og flot, hold da op!! Det ser virkelig ud til at ha været en helt fantastisk dag for jer, og at alt var som det skulle være!! Er helt vild med det billede du fik i gave fra mandens polterabend, der grinte jeg godt nok!!! :grin2: Generelt nogen rigtig fede billeder I har fået taget i løbet af dagen, fedt at I havde fotografer hele dagen!! (var det ikke dyrt??) Synes virkelig de har klaret det godt, er vild med de billeder hvor en af jer er sløret i baggrunden eller forgrunden!! Jeg har tænkt på noget. Håber ikke du bliver fornærmet, for sådan er det slet ikke ment - men havde du ikke svært ved at holde brysterne inde?? :):)

Ååh sådan en tur til Florida kunne man da godt lige bruge - det må så være idag I er taget afsted, håber I får en helt fantastisk tur!!! :rolleyes:

Hej Sidsel

Det var også en helt perfekt dag. Vi skal snart igang med at lave vores fotobog med alle billederne fra brylluppet - glæder os til at se det færdige resultat. Vi køber på www.shutterfly.com - en amerikansk side, men et hav af muligheder til opsætning af sin bog. :cheerleader3: Nå det var lige et lille sidespring der :(

Men ja det var herligt at have fotografer hele dagen, så behøvede man ikke at tænke på at der ikke var noget man gik glip af. Synes egentlig ikke det var så dyrt, vi så en annonce her på bryllupsklar og fik også lidt rabat, men når vi tænker på at vi havde 2 på opgaven fra klokken 11.00 til 01.00 så synes jeg ikke det var dyrt. Og vi er bare så glade for billederne, så set i det lys er vi meget glade for at vi ofrede lidt flere penge end normalt :(

Og ja billedet fra mandens polterabend var en stor succes, det hænger fint i vores arbejdsværelse så jeg aldrig glemmer hvem der er min rockstar :):hug:

Og bliver overhovedet ikke fornærmet af dit spørgsmål :thumbsupsmileyanim: Men jo, jeg havde mine problemer i løbet af dagen. Det var ikke noget der gjorde noget, men der skulle rettes lidt engang imellem, ingen tvivl om det :( :grin2:

Og tak for hilsen til turen til Florida - det var SÅ skøn en tur, vi havde det helt fantastisk, og det er ikke sidste gang vi skal til Disney World. Det kan KLART anbefales. De mennesker er bare SÅ søde, det er så perfekt. Fik flere gange tårer i øjnene fordi man bliver så rørt :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Sidsel

Det var også en helt perfekt dag. Vi skal snart igang med at lave vores fotobog med alle billederne fra brylluppet - glæder os til at se det færdige resultat. Vi køber på www.shutterfly.com - en amerikansk side, men et hav af muligheder til opsætning af sin bog. :cheerleader3: Nå det var lige et lille sidespring der :)

Men ja det var herligt at have fotografer hele dagen, så behøvede man ikke at tænke på at der ikke var noget man gik glip af. Synes egentlig ikke det var så dyrt, vi så en annonce her på bryllupsklar og fik også lidt rabat, men når vi tænker på at vi havde 2 på opgaven fra klokken 11.00 til 01.00 så synes jeg ikke det var dyrt. Og vi er bare så glade for billederne, så set i det lys er vi meget glade for at vi ofrede lidt flere penge end normalt :(

Og ja billedet fra mandens polterabend var en stor succes, det hænger fint i vores arbejdsværelse så jeg aldrig glemmer hvem der er min rockstar :):hug:

Og bliver overhovedet ikke fornærmet af dit spørgsmål :thumbsupsmileyanim: Men jo, jeg havde mine problemer i løbet af dagen. Det var ikke noget der gjorde noget, men der skulle rettes lidt engang imellem, ingen tvivl om det :) :grin2:

Og tak for hilsen til turen til Florida - det var SÅ skøn en tur, vi havde det helt fantastisk, og det er ikke sidste gang vi skal til Disney World. Det kan KLART anbefales. De mennesker er bare SÅ søde, det er så perfekt. Fik flere gange tårer i øjnene fordi man bliver så rørt :blush:

Jeg er lige startet på scrapbook, men puuha jeg er lidt nervøs for at der ikke er sider nok... Hmm... Ej det er altså kanon at I havde fotograf så længe!! :tunge:

Hehe det var godt, det var i hvert fald ikke meningen! :( Kunne godt forestille mig der lige skulle rettes lidt engang imellem, hehe :rolleyes:

Ej det lyder super fedt, vi vil også rigtig gerne en tur til USA, og heeelt klart en tur i Disney World!! Og der er vist også kommet et Harry Potter land af en art, der skal vi helt klart også til ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige startet på scrapbook, men puuha jeg er lidt nervøs for at der ikke er sider nok... Hmm... Ej det er altså kanon at I havde fotograf så længe!! :)

Hehe det var godt, det var i hvert fald ikke meningen! :) Kunne godt forestille mig der lige skulle rettes lidt engang imellem, hehe :)

Ej det lyder super fedt, vi vil også rigtig gerne en tur til USA, og heeelt klart en tur i Disney World!! Og der er vist også kommet et Harry Potter land af en art, der skal vi helt klart også til ;)

Hej Sidsel

Orlando og Disney World er klart at anbefale, men det bedste tidspunkt er september måned - det er nemlig uden for højsæson og der er langt mindre mennesker end i sommermånederne, og igen i oktober og til jul hvor det er højsæson. Og det er Universal Studios der har bygget et Harry Potter område, samt en forlystelse der er vild godt lavet og gennemført - uhh jeg elsker at fortælle folk om alle de ting de kan opleve derovre, det er virkelig en oplevelse for livet. Og det er ikke sidste gang vi er derovre. Et kram fra Mickey Mouse, Peter Plys eller Grisling er jo aldrig af vejen, og det bliver man aldrig for gammel til :)

Jeg kan godt ligge lidt billeder op hvis det er?

Redigeret af Carina_Louise
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er lige startet på scrapbook, men puuha jeg er lidt nervøs for at der ikke er sider nok... Hmm... Ej det er altså kanon at I havde fotograf så længe!! :)

Hehe det var godt, det var i hvert fald ikke meningen! :) Kunne godt forestille mig der lige skulle rettes lidt engang imellem, hehe :)

Ej det lyder super fedt, vi vil også rigtig gerne en tur til USA, og heeelt klart en tur i Disney World!! Og der er vist også kommet et Harry Potter land af en art, der skal vi helt klart også til ;)

Hej Sidsel

Orlando og Disney World er klart at anbefale, men det bedste tidspunkt er september måned - det er nemlig uden for højsæson og der er langt mindre mennesker end i sommermånederne, og igen i oktober og til jul hvor det er højsæson. Og det er Universal Studios der har bygget et Harry Potter område, samt en forlystelse der er vild godt lavet og gennemført - uhh jeg elsker at fortælle folk om alle de ting de kan opleve derovre, det er virkelig en oplevelse for livet. Og det er ikke sidste gang vi er derovre. Et kram fra Mickey Mouse, Peter Plys eller Grisling er jo aldrig af vejen, og det bliver man aldrig for gammel til :)

Jeg kan godt ligge lidt billeder op hvis det er?

Ej det lyder fedt, så skal det jo gerne være i september at vi skal derover - vi har nemlig planer om at det skal være til efteråret! Ku være rart det ikke lige var i højsæsonen! :) Uh ja, billeder er meget velkomne - as always ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er simpelthen nødt til at svare på denne beretning!

Jeg var med til brylluppet som gæst, og det var virkelig en fantastisk dag!

Men jeg kan se ud fra billederne at den kjole jeg havde på - den skal jeg ALDRIG have på igen Muhahahahaha. Ikke før jeg taber mig minimum 20 kg! Godt at min brudekjole har et HELT andet snit hehe.

Jeg ville ønske at I kunne mærke energien da Nima optrådte - det var super fedt!

Så tuuuuusind tak, Carina, for en helt uforlignelig dag, og jeg håber at du kommer til at nyde at være gæst til mit bryllup ligeså meget som jeg nød at være gæst ved dit :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg ville ønske at I kunne mærke energien da Nima optrådte - det var super fedt!

Det var det ja - men Nima, toastmasteren og jeg selv kæmpede med det lige op til da Nima kom med et filformat som min afspiller ikke kunne læse, så der skulle lige omkonverteres inden. Man kunne også have afviklet den via en computer som blev koblet på anlægget men så havde man nok savnet noget af energien. Men jo han kunne godt nok danse og folk var "helt oppe og ringe".

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer