Carina_Louise

Carina og Kenneths bryllup 7. august 2010

70 posts in this topic

Og så fik vi taget lidt ekstra fællesbilleder - igen rammer vores fotografer bare plet på vores stil

j10062_1033.jpg

j10062_1041.jpg

Og vi elsker at have det sjovt

j10062_1025.jpg

Et dejligt romanstisk billede op mod solen

j10062_1089.jpg

Edited by Carina_Louise
0

Annonce ♥

Efter fællesbilleder gik turen endnu engang igennem byen ind til Moltkes Palæ hvor vi skulle holde vores fest.

Gæsterne havde ventet et stykke tid, vi var lidt forsinkede, men der var sørget godt for dem med velkomstdrinks. Personalet på Molktes er super professionelle, der er en overtjener som via radio kommunikerer med de øvrige tjenere og køkkenet, så hvis noget mangler, kan det meget hurtigt findes frem

Men vi startede med at byde velkommen, præsentere vores toastmaster som så sagde et par praktiske ting, og så var det tid til et fællesbillede og gallaskud af alle gæsterne

Vores fine fællesbillede - Moltkes palæ er et skønt og meget flot sted

j10062_1129.jpg

Og så sagde fotografen til Kenneth, "Vi laver lige en Hollywood :) - det var kun Kenneth og mig der forstod den, men inden jeg havde set mig om, så havde Kenneth taget mig om livet og kastet mig bagover - en lille overraskelse, men der kom nogle rigtig gode billeder ud af det

j10062_1139.jpg

j10062_1217.jpg

Efter billeder var det tid til at sætte sig til bords. Kenneth havde været inde og aflevere alt materiale og forklaret hvordan det skulle sættes, og de havde sat det præcist som vi havde aftalt! Ingen slinger i valsen der

Vores bordoversigt

j10062_1118.jpg

Vi var de sidste der gik ind, og vi kom ind til en instrumental version af "I Just Can't stop loving you" af Michael Jackson. Alle vores gæster klappede os ind, det var SÅ smukt

j10062_1226.jpg

Edited by Carina_Louise
0

Annonce ♥

...hehe, hvor ER i dog smukke begge to - og VI har sgu været heldige bag kameraerne ;)

Hehe tak endnu engang, vi er bare SÅ lykkelige, og meget taknemmelige for de billeder i har taget. Vi måtte dele nogle af dem, så alle kan se hvor gode billeder i tager (ja vi roser jer til vi skammer os :thumbsupsmileyanim:)

0

Sikke en dejlig beretning!!

STORT tillykke med Jeres bryllup . hvor ser I smukke ud, og det ser ud som om I har haft en skøn dag! :)

Jeg venter spændt på fortsættelsen.... :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak - jeg skriver ikke så meget, lader billederne tale for sig selv, men er glad for at du kan lide beretningen :):lol:

0

Så er vi klar til lidt billeder af maden. Vi havde først bestilt mellemret, men det valgte vi fra, dels pga. receptionen, dels fordi vi gerne ville have at folk kunne spise et stykke kage.

Til forret fik vi:

Håndpillede ishavsrejer med saltet tomat, sprødt brød, grillet aubergine og tomatmayonnaise.

j10062_1249.jpg

Til hovedret fik vi:

Krogmodnet oksemørbrad og langtidsstegt bryst. Serveres med svampesauté og –sauce, pommes Anna og sæsonens kål.

Det smagte helt fantastisk - se bare farven på den mødbrad - lavet PERFEKT :)

j10062_1426.jpg

j10062_1421.jpg

Til dessert fik vores bryllupskage, her kommer lidt billeder

Elsker det her billede - så fin en kage vi fik, og med vores monogram på siderne

j10062_1812.jpg

Vores flotte top-figur

j10062_1816.jpg

Så skulle der skæres for

j10062_1953.jpg

Hindbærmousse i øverste lag, i nederste lag var det belgisk chokolademousse med et strejf af appelsin - MUMS

j10062_1974.jpg

j10062_1983.jpg

Kenneth skar selv sit stykke, det blev et lidt større stykke end beregnet, men han elsker også kage :thumbsupsmileyanim:

j10062_2003.jpg

0

Annonce ♥

Imellem maden var der masser af sange, taler og et fantastisk kreativt indslag fra vores venner. Vi er jo begge Michael Jackson fans, mest mig, som så har fået Kenneth med på vognen, og sammen med nogle af mine venner har vi stiftet den danske Michael Jackson fanklub

(www.moo-walkers.com)

Her kommer lidt billeder fra vores helt egen Billie Jean optræden. Danseren hedder Nima, og har danset hele livet. Og hans Billie Jean er SÅ vild!

j10062_1537.jpg

j10062_1541.jpg

j10062_1573.jpg

j10062_1640.jpg

Og så kunne jeg ikke lade være med at synge med!

j10062_1621.jpg

0

Derudover var det sjove sange fra familien, bl.a. en sang med en laaaang tørresnor med forskellige effekter på, som havde sin plads i sangen. Yderst morsomt med neonlyserøde g-strenge, lange natbukser, chokolade og meget mere. Hele vejen igennem nåede snoren

j10062_1828.jpg

j10062_1833.jpg

j10062_1840.jpg

0

Taler var der også - det er dog kun Kenneths tale jeg ligger ind her. Jeg har fået lov af ham, selvom der lige skulle overtales lidt. Men synes den skulle deles så andre måske kan få inspiration og hjælp til at skrive talen. Jeg blev ihvertfald meget rørt og Kenneth var selv meget tæt på at tude, og havde han ikke sagt til sig selv at han ikke måtte, så havde han også gjort det.

Det gjorde nu ikke talen mindre smuk af den årsag. Den kommer her

Mine damer og herrer

Jeg vil gerne starte med at takke jer alle, venner og familie, fordi i er her i dag og deler denne fantastiske dag med Carina og jeg. Det er med dybfølt glæde og varme at vi kan dele dagen med jer, i disse fantastiske omgivelser og vi er utroligt taknemmelige for at i er med til at give os en fantastisk start på vores nye liv som mand og hustru. Så tusind tak alle sammen.

Jeg vil specielt gerne takke min svigermor, nej min fantastiske svigermor Aase. Det har måske ikke altid været en nem opgave at skulle opdrage Carina, med hendes temperament og beslutsomhed, men du har formået at opdrage hende til at være et de mest kærlige, omsorgsfulde, og godhjertede menneske jeg kender. Og måske også en anelse perfektionistisk. Ved at give mig lov til at gifte mig med din smukke og dejlige datter, der viser du mig at du stoler på at jeg er i stand til, og ansvarlig nok til at føre Carina gennem den del af livet kaldet kærlighed. Det er noget jeg er dig yderst taknemmelig for.

Jeg elsker hende, og jeg vil beskytte hende af hele mit hjerte resten af mit liv.

Den samme taknemmelig vil jeg også gerne vise min mor, far og stedfar. Jeg elsker jer alle, og især tak til mor og Ove for alt jeres hjælp op til dagen i dag. Det har været helt fantastisk og vi kan vist roligt sige at Carina og jeg er ovenud lykkelige for dagen i dag.

Kære Carina

Min elskede prinsesse og nu min dejlige og smukke hustru. Ja dejlig og smuk, det har du faktisk altid været, men at jeg nu kan kalde dig min hustru føles fantastisk. Jeg troede jeg var godt forberedt til i dag, men intet kunne forberede mig på da jeg så dig komme ned af kirkegulvet, jeg troede mine ben skulle give efter. Du er fantastisk smuk især i den kjole. Overvældet er kun et lille ord for en stor følelse.

Men hvis jeg lige spoler tiden tilbage til den første gang vi mødtes.

En 18 års fødselsdagsfest for en fælles bekendt fra gymnasiet. Der sad en sød pige, lidt alene og noget mut. Jeg besluttede mig for at indlede en samtale og måske starte ”jagten”. Men at jeg ikke fik skræmt dig væk, er mig stadig en gåde. Det lykkedes mig at spilde øl på dig, jeg sagde vist nogle virkelig pinlige ting, jeg overså tydelige interessesignaler fra dig af, og det lykkedes mig også at virke helt vildt desperat. Men du skrev alligevel en SMS til mig dagen efter, og det var begyndelsen på vores liv sammen.

I starten et turbulent liv, jeg boede i København og skulle med bus frem og tilbage hver dag. Det blev til nogle meget sene aftener, for det var meget svært at sige farvel. Men det var det hele værd, for det var begyndelsen på en fantastisk fremtid sammen.

Hvornår blev vores skæbner så for alvor forseglet? Din mor vil nok sige ”Første gang han kom til middag og stegeben med sovs og kartofler” som jo er ret berømte i min verden.

Selvom jeg holder rigtig meget af din mors ”stegeben”, så er der dog lidt flere ting der spiller ind.

Men jeg kan umuligt nå at beskrive alle de fantastiske aspekter af din personlighed i denne tale, men jeg har aldrig følt mig så ”hel” som efter du kom ind i mit liv. Vi lever i vores egen verden som et livslangt eventyr. Vi er begge nogle legebørn og kan lave de mærkeligste ting sammen, som nok er dig og mig der kan forstå og se det sjove i. Og vi bliver aldrig trætte af en tur i den flyvende kuffert i Tivoli. Det siger vel også lidt om os.

Men den glæde, styrke og kærlighed du giver mig, er svær at beskrive med ord. Men der er en anden mand i dit liv som kommer meget tæt på og han har engang skrevet en sang som siger:

You are the sun

You make me shine

Or more like the stars

That twinkle at night

You are the moon

That glows in my heart

You’re my daytime my nighttime

My world

You’re my life

Den beskrivelse kommer ihvertfald tæt nok på for mig.

Min elskede prinsesse. Jeg vil leve mit liv i din verden, i vores verden.

Verden ligger for vores fødder, vi vælger selv vores fremtid og skæbne. Jeg kan næsten ikke vente med at få svar på hvad den nærmeste fremtid vil bringe for os. Jeg ved dog at det første spørgsmål allerede er besvaret og dette med et ja fra os begge.

Carina, jeg elsker dig. Jeg kan ikke love dig guldet for enden af regnbuen, men jeg lover at jeg vil jagte guldet sammen med dig resten af mit liv. Jeg lover dig min troskab og min evige kærlighed.

I’ll never let you part – For you’re always in my heart

Mine damer og herrer, min kære nye familie.

Må jeg bede alle rejse sig, og med mig udbringe en skål for min brud.

Her kommer lidt billeder

j10062_1459.jpg

j10062_1470.jpg

j10062_1476.jpg

En veloverstået tale og et skøønt kram

j10062_1492.jpg

0

Den sidste taler, eller faktisk de sidste taler, var fra Kenneths forlovere og 2 bedste venner. De havde ikke planlagt noget, men havde en gave med til mig fra Kenneths polterabend, og det var en del sjovere at give den mens alle kiggede på. Pinligt for Kenneth, mega sjovt for alle os andre :)

Jeg fik overrakt et billede i ramme fra en Photosession på Kenneths polterabend. En af hans forlovere er en meget dygtig fotograf og tog nogle fantastisk billeder, og så gjorde det nok heller ikke noget at Kenneth levede sig ind i rollen :):lol:

her kommer billederne - den lader vi lige stå et øjeblik :thumbsupsmileyanim:

j10062_2044.jpg

j10062_2052.jpg

j10062_2055.jpg

j10062_2060.jpg

Og lige bagefter skulle vi op og kysse - og det passede jo perfekt at Kenneth lige lavede en posering igen, vi var alle færdige af grin

j10062_2084.jpg

Edited by Carina_Louise
0

Annonce ♥

Så Zilla'er - det var alt for denne gang, men skal nok fortsætte igen i aften - håber jeg - vi skal til drømmebryllupsrejsen til Florida torsdag, men vil gerne nå at være færdig med beretning inden vi rejser :thumbsupsmileyanim:

0

Sikke din beretning bare oser af kærlighed og latter! Jeg nyder hvert billede!

Fantastisk smukt sted I holdt brylluppet - lige ind i en prinsessedrøm!

Bryllupsrejse til Florida - åhhh suk, hvor lyder det bare skønt!

0

Sikke din beretning bare oser af kærlighed og latter! Jeg nyder hvert billede!

Fantastisk smukt sted I holdt brylluppet - lige ind i en prinsessedrøm!

Bryllupsrejse til Florida - åhhh suk, hvor lyder det bare skønt!

Hej Rikke

Tusind tak, vi havde bare en drømmedag, men det tror jeg de fleste Zilla'er herinde har haft. Men vores dag gik helt perfekt, vi havde faktisk ikke en eneste ting der gik "galt" den dag. Og vi kunne slappe af hele dagen, nyde det i fulde drag da alt var klaret og de folk der skulle arbejde for os, de gjorde det bare over alt forventning.

Kan klart anbefale Moltkes Palæ - det er et af de dyrere steder, men det var også det værd, de er yderst proffessionelle og gør alt for dig.

Og tro mig vi glæder os, vi fik bl.a. nogle penge i gave, og dem bruger vi på en tur i Discovery Cove hvor vi bl.a. skal ud og svømme med delfiner :thumbsupsmileyanim::)

0

Kunne ikke holde mig væk alligevel så her kommer lidt flere billeder :thumbsupsmileyanim:

Efter at jeg havde fået mit fine billede sang vi velbekomme sang, og så var der kaffe, Avec og chokolade i lokalerne ved siden af. Vi fik en hurtig en, og så gik vi igang med at pakke gaver op. Og der var mange gaver! Det blev lidt presset til sidst, for vi skulle jo nå at danse brudevals inden 12 (det nåede vi også)

Men inden der kommer brudevalsebilleder så kommer der lige et par blandede sjov/kysse/diverse billeder

Op på stolen

j10062_1526.jpg

Jeg tror Kenneth fortæller mig hvor dejlig jeg er :)

j10062_1344.jpg

Op på stolen igen (vi var oppe mange gange og nede under bordet mange gange :lol:)

j10062_1288.jpg

Vores overfyldte gavebord

j10062_1260.jpg

Skulle hjælpe Kenneth med at lukke skjorten igen - vi kan ikke lade være med at lave sjov

j10062_1887.jpg

Travlhed i cocktailbaren - der var mange lækre drinks

j10062_2129.jpg

Her drikker tøserne en Cosmo!

j10062_2407.jpg

0

Annonce ♥

Så var det tid til at danse brudevals. Kenneth og jeg havde forberedt en lille overraskelse, for at gøre den vores egen og lidt speciel.

Vi startede ud med ca. 10 sekunder vals, hvorefter vi havde lagt lyd ind som om at CD'en gik i stykker, hakkede etc.

Herefter kom det onde grin fra Thriller sangen og så startede Thriller af Michael Jackson. Til dette havde vi foreberedt en lille dans, og selvom vi ikke nåede det hele igennem blev det vist meget godt - vi havde det ihvertfald sjovt, og gæsterne morede sig også over det.

Efter ca. 45 sekunders dans, gik vi tilbage til brudevalsen og afsluttede som helt normalt, hvorefter jeg fik revet mit slør (et erstatningsslør) i stykker, og Kenneth fik klippet sokker og hæle - her følger billederne

Ved at være klar

j10062_2200.jpg

Så går vi igang

j10062_2203.jpg

Åh åh - hvad sker der?

j10062_2212.jpg

Så er vi igang med vores egen dans

j10062_2217.jpg

j10062_2250.jpg

j10062_2240.jpg

Og så tilbage til brudevalsen

j10062_2265.jpg

Edited by Carina_Louise
0

Herefter stod den på fest, dans og cockails - klokken 02.00 kom natmaden som var italiensk pølsebord, der var fotograferne taget hjem, men jeg forsikrer om at det smagte fantastisk. Især pestoen var helt fantatisk, MUMS :thumbsupsmileyanim:

Men i skal ikke snydes for lidt festbilleder, selvom det er svært tage gode billeder under de lysforhold. så har vores fotografer endnu engang billieret og fået nogle gode skud i kassen :)

j10062_2419.jpg

j10062_2467.jpg

j10062_2478.jpg

j10062_2423.jpg

Det var sådan set alt for denne beretning. Der er en masse ting som jeg ikke har lagt herind, men jeg håber alle billederne giver et godt indtryk af vores store dag, som var helt igennem fantastisk.

Vi har også noget video fra dagen, jeg skal nok linke til det på et tidspunkt herinde.

Men inden jeg lige helt slutter, så får i lige et par billede af min morgengave fra Kenneth.

Jeg fik en Michael Jackson handske, lavet 100% efter den oprindelige, fyldt med swarowski krystaller på begge sider. Den er helt fantastisk, og billedet siger slet ikke noget om hvor flot den er. Den suger bare alt lys til sig og så siger det bare bling bling

IMG_0102.jpg

IMG_0103.jpg

Edited by Carina_Louise
0

Annonce ♥

Mangler også lige at takke vores fantastiske DJ fra diskobilen :)

Tak for en fantastisk aften, vi er virkelig glad for at alt bare spillede, bogstavelig talt :thumbsupsmileyanim:

Rigtig mange af vores gæster har omtalt vores DJ, og var rigtig glade for den underliggende musik til sangene, at materialet var der, det fungerede til festen og alt var perfekt. Så tusind tak

j10062_2391.jpg

0

Super dejligt at I vil dele jeres store eventyr me os :thumbsupsmileyanim:

I ser så glade og lykkelig ud.. ET stort tillykke med den nye titel og jeg håber I får en fantastisk bryllupsrejse og vil dele nogle billeder når i kommer hjem :lol:

Har lige et spørgsmål mht jeres menu/program er det et i selv har lavet eller er det købt færdigt??

Mvh Michelle :)

0

Jeg er VILD med Jeres bryllup og din beretning!!!!!!!!!!!!!!!! :) Det hele er så gennemført og smukt, og så ser det bare ud som om I har haft det super sjovt. Smukke billeder, lige min stil.

Skøn beretning at læse, tak for det og tillykke!!!!

:thumbsupsmileyanim:

0