Miss-Lena

Se min fiiiine kjole

42 posts in this topic

Se min smukke tylkjole - det er jo ikke en brudekjole, men den fortjener at vises her synes jeg. Den er slet ikke bundet ordentligt, men synes man får en god idé om hvor fantastisk den er. Skørtet er nok ikke det rigtige til, men selv uden strutter den fint, da der er 6 lag tyl.

brun3.jpg

brun2.jpg

brun1.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

:rolleyes::cheerleader3:WOW! :cheerleader3::loveflag:

Virkelig flot...! Og meget samme stil som din brudekjole, som jo også bare var super flot til dig :)

Bliver lige lidt nysgerrig - skal der ekstra pynt på, eller skal den være som den er? Man ved jo aldrig, du plejer at være så kreativ :super:

Må man have lov at spørge, hvilket firma der har lavet kjolen?

0

Jeg har bestemt overvejet pynt, men den behøver slet ikke noget - den er faktisk fin som den er. Men skulle man være heldig med 2 fester, kunne man jo lige give den et pift.

Firmaet tager kun i mod ordre på flere kjoler, derfor har jeg også været nødt til at købe mere end en hjem (jeg har brugt meget tid på at finde et rigtig godt firma og vil derfor holde navnet lidt tæt :) ).

Edited by Miss-Lena
0

Jeg har bestemt overvejet pynt, men den behøver slet ikke noget - den er faktisk fin som den er. Men skulle man være heldig med 2 fester, kunne man jo lige give den et pift.

Firmaet tager kun i mod ordre på flere kjoler, derfor har jeg også været nødt til at købe mere end en hjem (jeg har brugt meget tid på at finde et rigtig godt firma og vil derfor holde navnet lidt tæt :) ).

Kan godt forstå du holder tæt så :rolleyes:

Ja den er helt bestemt flot som den er! Men som sagt plejer du at komme med så mange kreative ideer, så det undrede mig at der ikke var ekstra pynt :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Sikke en helt igennem smuk kjole!!! wauw.

Måske det er det man skal - have en tyl kjole i ande farve nu brudekjolen er solgt.

Har du fået dem hjem i hvid også - sikker på mange kommende brude ville elske dine kjoler. De er nemlig fantastiske!!

0

Annonce ♥

Synes det ser rigtig godt ud at den er skåret så lavt - det dæmper lidt af marengstendensen..

Måske jeg spørger dumt, men hvorfor holde tæt med forhandleren? Jeg mener, jeg kan da godt forstå det har været svært at finde den helt rigtige producent og alting, men det er da god reklame for stedet, og måske andre kunne blive kunder? Du kunne blive en slags agent ;)

0

'Øv' hvor er den fin. Nu får jeg jo helt lyst til at få sådan en i stedet for den brudekjole jeg allerede har :)

Men det er nok meget godt min ikke er skåret så langt nede med de hofter jeg har - men på dig er den SUPER flot!!

...måske vi skulle lave et 'tyl-træf' en dag for alle os med tylkjoler der trænger til at blive brugt lidt mere ;)

0

Annonce ♥

Se min smukke tylkjole - det er jo ikke en brudekjole, men den fortjener at vises her synes jeg. Den er slet ikke bundet ordentligt, men synes man får en god idé om hvor fantastisk den er. Skørtet er nok ikke det rigtige til, men selv uden strutter den fint, da der er 6 lag tyl.

brun3.jpg

brun2.jpg

brun1.jpg

Den er altså bare super flot, er hel vild med farven :)

Kærlig Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Mht leverandøren sælger de nu slet ikke en kjole ad gangen... Men stod der et par brude, der ville slå sig sammen om en type kjole, vil jeg gerne formidle kontakt, så de kan købe derfra... Men det kræver samme type kjole. Men skal jeg komme med en anden god leverandør, der sælger enkeltvis er det Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder. Eller måske milly

0

Nu har jeg smidt en kjole magen til - bare i ivory til salg nede i salgsforummet. Bare hvis andre synes det er en top nice kjole ;)

Edit:

Indsætter lige et par billeder af kjolen med et skørt under - og orange bælte - jeg har selv taget billederne og bundet ryggen, så det er ikke helt perfekt

ivory1.jpg

ivory3.jpg

ivory2.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Ja, man kan ikke andet end blive glad for tyl :thumbsupsmileyanim: - jeg glæder mig til at tage denne her på til en fest - og ville faktisk gerne have byttet min brudekjole for en lys (ok, jeg ville så savne det slæb, der var på min brudekjole - synes det var så flot) - altså sådan bare lidt på en måde agtig - men det er jo meget samme stil

Edited by Miss-Lena
0