Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Wicky83

Brudepige kjoler

12 posts in this topic

Annonce ♥

Altså når det er helt ned i den størrelse, synes jeg ikke nødvendigvis at kjolen behøver at være fra en brudebutik..

Man kan finde super fine kjoler i H&M eller "rigtige" børnetøjsforretninger..

Ellers er der masser af muligheder på nettet, ebay er altid en kær ven :thumbsupsmileyanim:

Men det kommer selvfølgelig an på hvad du har af forventninger til kjolen.

Vores blomsterpige får bare en fin sommerkjole fra en børnebutik (er ikke købt endnu) som jo så godt må grisses til uden at jeg føler at jeg har spildt en formue :)

0

Hvor kan man købe brudepige kjoler, til en pige på næsten 4 år. Udover Lilly og nicolaj i kbh og omegen.

Hey prøv at tjekke den her hjemmeside ud HER

De har nogle virkelig flotte ting og til en favorabel pris.. min søstersbrudepigekjole er købt der.. Har selv været i den fysiske butik og kvaliteten er i top og prisen i bund :thumbsupsmileyanim:

Bare hold dig langt væk fra prinsog prinsesseskabet.... de kan ikke holde det de lover :)

Mvh Michelle

0

Annonce ♥

Hvor kan man købe brudepige kjoler, til en pige på næsten 4 år. Udover Lilly og nicolaj i kbh og omegen.

De har nogle virkelig flotte ting og til en favorabel pris.. min søstersbrudepigekjole er købt der.. Har selv været i den fysiske butik og kvaliteten er i top og prisen i bund :thumbsupsmileyanim:

Bare hold dig langt væk fra prinsog prinsesseskabet.... de kan ikke holde det de lover :thumbsupsmileyanim:

Mvh Michelle

Øv, dit link virker ikke :-( vil du prøve igen? Jeg er nemlig på jagt efter det samme.

Rikke

0

Bare hold dig langt væk fra prinsog prinsesseskabet.... de kan ikke holde det de lover :thumbsupsmileyanim:

Mvh Michelle

Øv, dit link virker ikke :-( vil du prøve igen? Jeg er nemlig på jagt efter det samme.

Rikke

Så skriver jeg bare lige hjemmesiden er ikke så stærk i det her forum endnu :cheerleader3:

men siden er www.nybobornetoj.dk

håber det hjælper...

Knus Michelle

0

Annonce ♥

Jeg vil også anbefale Monsoon - ligger også i Fields. De havde de sødeste kjoler for blot et par uger siden, som ville passe perfekt som brudepigekjoler. Men de er også pebrede i prisen.

0

Der er også sweet-drems.dk

der er også en hjemmeside der hedder www.laito.dk , hun bor i fårevejle og er skrædder, hun har de sødeste brudepigekjoler, og selvom hvis det er en hun selv skal sy er hun overhovedet ikke dyr, hun kunne sy 2 tyl kjoler til mine døtre og til den yngste på 1 år skulle jeg give mellem 300 - 500 kr og til den store skulle jeg af med 500-700 kr. også er de syet som jeg gerne vil have dem og i den farve jeg godt vil have.

den jeg snakker om er under brudepigekjoler også er det billede 3 en flot tyl kjole med en stor rose og blade forneden. tag og kig

det ville tage hende omkring 14 dage også var kjolerne færdige.

Håber du finder noget, og god jagt. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥