Janis

Korte tylkjoler

49 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg har fået samlet en flok, som skal med ud og kigge på brudekjole d. 2. oktober, og jeg glæder mig rigtig meget. Vi har været ude en gang, og købte faktisk en kjole, men det var ikke lige den alligevel.

Jeg er simpelthen nødt til at prøve en kort med tyl strutskørt. Den skal gerne dække skuldrene.

Nu er problemet så bare lige, HVOR SKAL JEG BESTILLE TID??

For der er jo selvfølgelig også lige et budget der skal overholdes, og så er det vist ikke helt normalt at det er det man søger har jeg fundet ud af. Jeg har fundet to jeg gerne ville have, MEN har som skrevet i en anden tråd ikke kunnet støve dem op i Danmark.

Er der nogle af jer "garvede" brudekjolesøgere/prøvere/kiggere osv. der kan anbefale noget. Gerne i eller omkring Kbh.( bor ca. 40 km syd for Kbh.)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århhh, havde det ikke været med dækkede skuldre havde jeg en kjole du kunne korte af. Kan desværre ikke hjælpe med butikker :thumbsupsmileyanim: - Men synes dem du har fundet billeder af er super, super smukke.

Her har den jeg har stort skørt under, men mindre kan gøre det ;) Den er skåret lige over i livet og derfor meget 50'er agtig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Århhh, havde det ikke været med dækkede skuldre havde jeg en kjole du kunne korte af. Kan desværre ikke hjælpe med butikker :thumbsupsmileyanim: - Men synes dem du har fundet billeder af er super, super smukke.

Her har den jeg har stort skørt under, men mindre kan gøre det ;) Den er skåret lige over i livet og derfor meget 50'er agtig

Jeg har også selv en i kikkerten, som ikke har dækkede skuldre, og som er lang, og som kunne gøres kort... Men tør bare ikke gøre det, før en kort er prøvet...

Den ser sådan her ud...

IMG_5299-1.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Min søster har netop købt en kort brudekjole med tylskørt som hun har fået syet hos Gudnitz Couture.

Den er absolut FANTASTISK!

Men nu læste jeg jo noget om et budget :0)

Men da vi var inde første gang havde hun ikke et kort skørt så hun testede altså bare længden med et halvlangt tylskørt hun satte oppe under corsagen.

Det ku jo være en måde at se hvordan effekten er hvis det ikke er til at støve korte brudekjoler op.

God fornøjelse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor bor du?? Har du kigget i brudedesign i Køge? På deres hjemmeside er der kun lange, men du kunne tage en snak med dem evt...? Jeg har fået super service derinde!!!!! :thumbsupsmileyanim:

Hejsa

Er fra selveste Køge.. hehe Så måske det lige var værd at høre dem ad. Der er jo tit yderligere udbud end det, der vises på nettet. Jeg har været i den nye brudebutik i Køge, Furhmann hedder hun vist hende der har den, og der var mange flotte(inkl. den oppe over), men ikke rigtig nogle korte.

Tak for tippet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej

Min søster har netop købt en kort brudekjole med tylskørt som hun har fået syet hos Gudnitz Couture.

Den er absolut FANTASTISK!

Men nu læste jeg jo noget om et budget :0)

Men da vi var inde første gang havde hun ikke et kort skørt så hun testede altså bare længden med et halvlangt tylskørt hun satte oppe under corsagen.

Det ku jo være en måde at se hvordan effekten er hvis det ikke er til at støve korte brudekjoler op.

God fornøjelse.

Tak ja, det var en god idé!! Må prøve at huske på den, når man står der i kampens hede.. hihi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan rigtig godt lide at den er skåret lige i taljen, det giver et slags 50'er look. Den kjole jeg har til salg herinde (den der er skåret længere nede på hoften), vil nok ikke egne sig som knælang (efter min mening). Bæltet er sååå cool

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kan rigtig godt lide at den er skåret lige i taljen, det giver et slags 50'er look. Den kjole jeg har til salg herinde (den der er skåret længere nede på hoften), vil nok ikke egne sig som knælang (efter min mening). Bæltet er sååå cool

Ja den er skåret rigtig flot. Tror måske også man kunne få lidt korte ben/lang overkrop, hvis en kort kjole er skåret for langt nede... Men jeg skal ikke kunne sige det uden at have set det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mener den kostede 11.000 eller 12.000... så det er jo noget af en postering. Men der er jo mange brude der bruger den mængde penge på brudekjole... Den vil ihvertfald være fantastisk at prøve :thumbsupsmileyanim: Har set den på en "rigtig brud" og hun så fantastisk ud!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg så nogle flotte 50'er inspirerede kjoler (til knæet) i Nicolai i Nørregade (her i KBH) så der synes jeg helt sikkert du skal bestille tid.. :-)

Jeg har bestilt tid i HOB, da de har rimelig stort udvalg... Inkl. den der Justin Alexander, som jeg også er faldet for... (mangler bare lige skuldrene)

Har et billede af en kjole, som jeg er helt vild med, men kan ikke finde den nogle steder. Har desværre ikke navn eller noget på den, så det er lidt surt. Har set en kopi, der er syet af den, men den er ikke nær så flot som originalen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer