Guest frk_hrj

Ole Lynggaard vielsesringe

7 indlæg i dette emne

Hej skønne piger :thumbsupsmileyanim:

Nu har jeg langt om længe fundet nogle ringe, som jeg er blevet lidt lun på. Det er disse fra Ole Lynggaard:

post-13880-1283371305.jpg

Er der nogen, der kender prisen? Jeg synes ikke, jeg kan finde noget sted på nettet. Der skal gerne være ét af hjerterne med sten.

Er der andre, der laver nogle ringe lignende dem her? Giv mig endelig en masse lækre links ;)

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey :thumbsupsmileyanim: Jeg har den midterste af ringene, den i matteret guld, men med et hjerte af brillianter. Den har kostet ca. 23.000,-

Jeg fik den af min ex-kæreste i julegave.... Og nu hvor jeg er gift til anden side, så er den billigt til salg ;) Send mig en PM hvis du er interesseret.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hey :thumbsupsmileyanim: Jeg har den midterste af ringene, den i matteret guld, men med et hjerte af brillianter. Den har kostet ca. 23.000,-

Jeg fik den af min ex-kæreste i julegave.... Og nu hvor jeg er gift til anden side, så er den billigt til salg ;) Send mig en PM hvis du er interesseret.

Tak for tilbuddet, men det er den blanke, jeg er mest lun på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med den her

post-39816-1283419487.jpg

http://minguldsmed.dk/index.php/1694-Per-B...etheart-0.09-ct koster 15.000

Ellers synes jeg også Dirks design har nogen rigtig lækre ting...

Uh, den er også rigtig fin! Jeg vil helst have den i blank, men det kan jeg ikke finde fra Borup :thumbsupsmileyanim:

Har lige været inde og kigge Dirks design - nøøj den side skal jeg lige kigge nærmere på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej skønne piger :cheerleader3:

Nu har jeg langt om længe fundet nogle ringe, som jeg er blevet lidt lun på. Det er disse fra Ole Lynggaard:

post-13880-1283371305.jpg

Er der nogen, der kender prisen? Jeg synes ikke, jeg kan finde noget sted på nettet. Der skal gerne være ét af hjerterne med sten.

Er der andre, der laver nogle ringe lignende dem her? Giv mig endelig en masse lækre links ;)

:)

Den kostede 23.000, men her fra 1 januar er det steget med ca 15% pga guldpriserne. Det er også min drømmering, og så håber jeg at kæresten vil have "The Ring" der matcher den super godt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer