DitteWisti

Kirkehæfter?

39 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi bruger dem til at have salmerne i, for at gøre det lidt personligt istedet for salmebøgerne, og så ved jeg ikke om vi måske sætter et lille digt eller et stykke fra "vores sang" ind... Og så skal der være en stregtegning af kirken, nok nogle "Kærlighed er..."-tegninger (de er på skabelonen og jeg synes de er søde) og så er der plads til at vi kan sætte en lommelet til glædestårer ind, og et stykke tyl, som de kan sætte på bilen :thumbsupsmileyanim:

Du kan sende mig en PM med din mail, hvis du vil have den skabelon, jeg har (Det er den samme som Nitzen og Melin79 havde - tror nok Melin har lavet den, men er ikke 100% sikker).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi valgte at synge "Den ny bryllupssalme", og da den ikke er i salmebogen skulle vi selv lave kirkehæfte.

Vores så sådan ud:

post-39816-1283551081.jpg post-39816-1283551090.jpg

Det er uden fancy lommer, tyl og tude-servietter, men nemt at lave i et word-dokument :thumbsupsmileyanim: Send en PM hvis du evt. vil have skabelonen.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi bruger dem til at have salmerne i, for at gøre det lidt personligt istedet for salmebøgerne, og så ved jeg ikke om vi måske sætter et lille digt eller et stykke fra "vores sang" ind... Og så skal der være en stregtegning af kirken, nok nogle "Kærlighed er..."-tegninger (de er på skabelonen og jeg synes de er søde) og så er der plads til at vi kan sætte en lommelet til glædestårer ind, og et stykke tyl, som de kan sætte på bilen :thumbsupsmileyanim:

Du kan sende mig en PM med din mail, hvis du vil have den skabelon, jeg har (Det er den samme som Nitzen og Melin79 havde - tror nok Melin har lavet den, men er ikke 100% sikker).

Heej Meggers vil du ikke sende skabelonen til mig også??

På forhånd tak

knus michelle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet kirkehæfter af 3 årsager:

1: der er to af sangene der ikke står i salmebogen (den nye bryllupssalme + du kom med alt hvad der var dig) og så skulle jeg alligevel lave løsark med dem

2: Det ser pænt ud, jeg kan få fortalt at der er ris + sæbebobler bagefter, ingen fotografering i kirken, programmet mv.

3: Det er SÅ hyggeligt at sidde og nusse med ;)

Vores ser sådan ud:

Forsiden:

2cf4f0k.jpg

Midten:

64e3wl.jpg

Midten foldet ud:

2d14duh.jpg

Omslaget:

29w1ykw.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang bevis på, at dette bryllupsforim er pi**e farligt!! Først havde jeg tænkt: Ingen kirkehæfter... Så tænkte jeg: Jo måske et lille et.... Og nu er jeg ude i at kopiere Stikans - dog i andre farver og uden dåb!

Tsk tsk... ,

Kan kun stemme i! :thumbsupsmileyanim: hehe.. Stikans er rigtig rigtig flot ja :thumbsupsmileyanim: Jeg tror jeg vil kigge lidt videre og finde ud af hvad jeg vil lave ^^

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg havde nok ikke lavet noget hæfte, hvis alle salmerne stod i salmebogen, men det gør de ikke :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil da også gerne have din skabelon, Meggers :thumbsupsmileyanim: Jeg har fået Milles og sat salmerne op, men vil da også lige se din :cheerleader3:

Bare send mig en PM med din mail, så sender jeg skabelonen. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har lavet kirkehæfter af 3 årsager:

1: der er to af sangene der ikke står i salmebogen (den nye bryllupssalme + du kom med alt hvad der var dig) og så skulle jeg alligevel lave løsark med dem

2: Det ser pænt ud, jeg kan få fortalt at der er ris + sæbebobler bagefter, ingen fotografering i kirken, programmet mv.

3: Det er SÅ hyggeligt at sidde og nusse med ;)

Vores ser sådan ud:

Forsiden:

2cf4f0k.jpg

Midten:

64e3wl.jpg

Midten foldet ud:

2d14duh.jpg

Omslaget:

29w1ykw.jpg

Hold da fast hvor er de fine de hæfter...

Må man være fræk og spørge efter skabelon? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde nok ikke lavet noget hæfte, hvis alle salmerne stod i salmebogen, men det gør de ikke :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil da også gerne have din skabelon, Meggers :boohoo: Jeg har fået Milles og sat salmerne op, men vil da også lige se din :)

Bare send mig en PM med din mail, så sender jeg skabelonen. :)

Jeg vil søreme også gerne bede om skabelonen - hvis det ikke er til for meget besvær? Min mail er: cecilie.aggerholm@gmail.com

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet kirkehæfter af 3 årsager:

1: der er to af sangene der ikke står i salmebogen (den nye bryllupssalme + du kom med alt hvad der var dig) og så skulle jeg alligevel lave løsark med dem

2: Det ser pænt ud, jeg kan få fortalt at der er ris + sæbebobler bagefter, ingen fotografering i kirken, programmet mv.

3: Det er SÅ hyggeligt at sidde og nusse med ;)

Vores ser sådan ud:

Forsiden:

2cf4f0k.jpg

Midten:

64e3wl.jpg

Midten foldet ud:

2d14duh.jpg

Omslaget:

29w1ykw.jpg

Wauw hvor er den flot :thumbsupsmileyanim:

Kan man evt få en kopi ??

:boohoo: Coco

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg havde nok ikke lavet noget hæfte, hvis alle salmerne stod i salmebogen, men det gør de ikke :boohoo:

Jeg vil da også gerne have din skabelon, Meggers :) Jeg har fået Milles og sat salmerne op, men vil da også lige se din :)

Bare send mig en PM med din mail, så sender jeg skabelonen. :)

Jeg vil søreme også gerne bede om skabelonen - hvis det ikke er til for meget besvær? Min mail er: cecilie.aggerholm@gmail.com

utrolig flot lavet

jeg kunne da godt tænke mig en skabelon, hvis det er muligt :thumbsupsmileyanim:

min mail er info@coco-fashion.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde nok ikke lavet noget hæfte, hvis alle salmerne stod i salmebogen, men det gør de ikke :)

Jeg vil da også gerne have din skabelon, Meggers :thumbsupsmileyanim: Jeg har fået Milles og sat salmerne op, men vil da også lige se din :)

Bare send mig en PM med din mail, så sender jeg skabelonen. :iloveyou:

Hej, jeg har også tilladt mig at sende dig en besked med min mailadresse. Ku virkelig godt tænke mig den skabelon, for fint ser det ud. Hilsen Christina, som glæder sig til at komme i gang.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi valgte at synge "Den ny bryllupssalme", og da den ikke er i salmebogen skulle vi selv lave kirkehæfte.

Vores så sådan ud:

attachicon.gif20100812_64.JPG attachicon.gif20100812_65.JPG

Det er uden fancy lommer, tyl og tude-servietter, men nemt at lave i et word-dokument smile.gif Send en PM hvis du evt. vil have skabelonen.

Jeg vil gerne have skabelonen :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer