AmalieAmalie

Lejlighed i Odense

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Søde Zillas :thumbsupsmileyanim:

Min søde husbond og jeg MANGLER en lejlighed/rækkehus i Odense :biggrin:

Ca. 80-100 kvm. og gerne med lidt have :)

Max. 6000 inkl. forbrug :)

Så hvis du lige står og kender en der har en lejlighed for meget, så sig endelig til :)

Hej

Mine naboer har deres rækkehus til salg... det er på 86 kvm med lidt have til. Adressen er Nørrebjerg runddel 135. Huslejen er på 3400 ca excl. forbrug...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lidt bange for at det bliver for lang væk fra centrum måske :thumbsupsmileyanim:

Tja, det er som man tager det... der går en del busser og det tager 20 min, så synes nu ikke det er noget problem... Specielt ikke når man som jeg godt kan lide at nyde roen i haven, når man er hjemme:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan lige tilføje at det er et godt område og huspriserne der og så i Hollufpile ikke just er af de billige, så det er også en god pris. Det kan måske godt være at det tager 20 min med bussen, men ca 5 min til rosengårdscentret, bilka, idemøbler og ikea.

Vi har boet i noget der ligger lige overfor Hollufpile nemlig Tornbjerg og det har vi været rigtig glade for. Nu er vi så flyttet til jylland, det er også skønt, men kan godt mærke at vi har været lidt forkælet med hensyn til indkøbsmuligheder :-)

Smuk park at gå tur i, der vil jeg anbefale Hollufgård park, som er en åben have (vi blev fotograferet der, da vi blev gift)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer