DitteWisti

Hvor mange er vi der skal giftes i Oktober?

70 posts in this topic

Nu tænkte jeg lige at vi skulle have en tråd til alle os Okotber brude :thumbsupsmileyanim:

Hvor mange er vi? - Og hvad er jeres tanker omkring det?

Jeg selv håber at der stadig er lidt blade på træerne, så man kan få alle de flotte farver med på billederne, at det ikke blæser så meget, og man bare får en lille solstråle i løbet af dagen :cheerleader3: Vores bryllup skal *heldigvis* stå inde midt i landet, så vestenvind har vi ikke meget af :biggrin:

Yderligere er jeg den heldige ejer af en hvid bolero og hvid pels vest så jeg ikke fryser ihjel :cheerleader3:

MEN hvad med alle jer andre? :):):)

Edited by DitteWisti
0

Annonce ♥

Jeg syntes vi er kommet langt. Jeg er rimmelig stresset omkring brylluppet.

Jeg mangler at finde udsmykning til receptionen i kirken, igår prøvede jeg kjolen og jeg kan bedre trække vejret i den men kan ikke sætte mig ned i den, den var blevet løsere omkring brystet men om maven var den blevet meget stram og det var den ikke den 2. august, (jeg er meget oppustet pga. jeg har nyrebækkenbetændelse og har mange smerter, jeg hviler mig hele tiden og orker ikke meget), min bagdel er blevet mindre så der sidder den også pænere. Min kjole skal tilrettes om 3 uger i dag. Jeg har sagt til Søren at jeg må købe en ny kjole hvis jeg ikke når at tabe mig det sidste, det vil jeg være rigtig ked af.

Jeg mangler at få lavet vores gaveæsker og få det sidste på plads med hvad der skal i dem, de er også vores bordkort.

Kirkehæftet gik Søren i gang med igår.

I sidste uge havde jeg 2 børn der havde fødselsdag, mine elskede naboer som er blevet mine bedste venner fik en masse problemer som tog mange af mine kræfter (det er der styr på igen) og min store datter vil flytte hjem til mig fra den plejefamilie hun bor i, så der var møde med kommunen og det ender nok med at hun flytter hjem. Søren blev selvstændig i sidste uge der var rigtig mange problemer med papirer og bilen, heldigvis er den også kommet på plads, alt det stod jeg med i sidste uge og nu er jeg rigtig syg så humøret ligger på et meget lille sted, men det kommer nok op når jeg er frisk igen. Vores kat fødte også natten til onsdag 3 døde killinger og hun måtte på dyrehospitalet og få hjælp killingerne var misdannet så hun var død hvis hun ikke havde fået hjælp.

Det er rigtig surt jeg ikke kan tage op og træne idag.

Sikken en ynk.

Om nogle dage kommer der helt sikkkert et positivt indlæg fra mig.

0

Jeg mangler at finde udsmykning til receptionen i kirken, igår prøvede jeg kjolen og jeg kan bedre trække vejret i den men kan ikke sætte mig ned i den, den var blevet løsere omkring brystet men om maven var den blevet meget stram og det var den ikke den 2. august, (jeg er meget oppustet pga. jeg har nyrebækkenbetændelse og har mange smerter, jeg hviler mig hele tiden og orker ikke meget), min bagdel er blevet mindre så der sidder den også pænere. Min kjole skal tilrettes om 3 uger i dag. Jeg har sagt til Søren at jeg må købe en ny kjole hvis jeg ikke når at tabe mig det sidste, det vil jeg være rigtig ked af.

Jeg mangler at få lavet vores gaveæsker og få det sidste på plads med hvad der skal i dem, de er også vores bordkort.

I sidste uge havde jeg 2 børn der havde fødselsdag, mine elskede naboer som er blevet mine bedste venner fik en masse problemer som tog mange af mine kræfter (det er der styr på igen) og min store datter vil flytte hjem til mig fra den plejefamilie hun bor i, så der var møde med kommunen og det ender nok med at hun flytter hjem. Søren blev selvstændig i sidste uge der var rigtig mange problemer med papirer og bilen, heldigvis er den også kommet på plads, alt det stod jeg med i sidste uge og nu er jeg rigtig syg så humøret ligger på et meget lille sted, men det kommer nok op når jeg er frisk igen. Vores kat fødte også natten til onsdag 3 døde killinger og hun måtte på dyrehospitalet og få hjælp killingerne var misdannet så hun var død hvis hun ikke havde fået hjælp.

Sikken en ynk.

Det var da godt nok en vældig omgang :) Håber da ikke for dig at du skal ud og købe ny kjole! :biggrin:

Men cheer up! og god bedring :thumbsupsmileyanim:

0

Dejligt med oktober brude - vi blev jo gift den 31. oktober sidste år, og der var masser af blade på træerne, dagen var vindstille, men der var desværre ikke så meget sol (efterårssol er så smuk). Synes det var dejligt med det hurtige mørke, da vi satte os til bords og faklerne lyste uden for. Og mht kulde, så var det rigeligt for mig med en cape (sådan en pels til skuldrene).

Har tit tænkt på at efterårs/vinterbrude har en lidt anden "mode" en andre brude. Det er på den årstid at det passer rigtig godt med lidt tungere materialer, kjoler etc. Jeg havde måske selv set anderledes ud, hvis vores bryllup havde været om sommeren. Og man er ikke "tvunget" ud i blomster, men kan være kreativ på andre måder (vi havde fx lys som et slags tema).

I min tråd er en lille video fra brylluppet - synes den emmer af efterår og mørke

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Sikken en ynk.

Det var da godt nok en vældig omgang :) Håber da ikke for dig at du skal ud og købe ny kjole! :biggrin:

Tak skal du have, ja det var en hård uge i sidste uge. Jeg har lige talt med min mor at hvis det er nødvendigt så giver hun mig en kjole i bryllupsgave. Men håber ikke det bliver nødvendigt.

0

Sikken en ynk.

Tak skal du have, ja det var en hård uge i sidste uge. Jeg har lige talt med min mor at hvis det er nødvendigt så giver hun mig en kjole i bryllupsgave. Men håber ikke det bliver nødvendigt.

Ej det ville da også være træls :) Hvor lang tid er der til du skal giftes? Hvis det var tilfældet kunne du jo sætte din nuværende kjole til salg både her, på DBA og andre steder for at skrabe penge sammen til den nye kjole.

0

Dejligt med oktober brude - vi blev jo gift den 31. oktober sidste år, og der var masser af blade på træerne, dagen var vindstille, men der var desværre ikke så meget sol (efterårssol er så smuk). Synes det var dejligt med det hurtige mørke, da vi satte os til bords og faklerne lyste uden for. Og mht kulde, så var det rigeligt for mig med en cape (sådan en pels til skuldrene).

Har tit tænkt på at efterårs/vinterbrude har en lidt anden "mode" en andre brude. Det er på den årstid at det passer rigtig godt med lidt tungere materialer, kjoler etc. Jeg havde måske selv set anderledes ud, hvis vores bryllup havde været om sommeren. Og man er ikke "tvunget" ud i blomster, men kan være kreativ på andre måder (vi havde fx lys som et slags tema).

I min tråd er en lille video fra brylluppet - synes den emmer af efterår og mørke

Hvor ser det dejlig og hyggeligt ud :thumbsupsmileyanim: det var godt nok en lille kirke i blev viet i :biggrin:

Din pels ser også rigtig lækker ud :P ville gerne jeg havde sådan en.

0

Kirken er vel sådan en traditionel lille landsbykirke - men ikke så stor nej. Til gengæld blev den jo så fyldt op :thumbsupsmileyanim: Pelsen var også bare så lækker og såååå blød (det er en vintage mink) - det kan godt betale sig at kigge på Etsy efter sådan en, hvis man gerne vil have noget ægte over skuldrene

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Kirken er vel sådan en traditionel lille landsbykirke - men ikke så stor nej. Til gengæld blev den jo så fyldt op :thumbsupsmileyanim: Pelsen var også bare så lækker og såååå blød (det er en vintage mink)

Ja det er jo så næsten det vigtigste :D hehe

Årrrh................ det er jo næsten et musthave :P

0

Jeg vil helst kunne passe min kjole så vil først sælge den efter min sidste prøvning i forretningen hvis jeg ikke kan passe den.. Jeg er meget tæt på målet..

Ja det må man sige med næsten en måned til...

Jeg krydser i hvert fald fingre for dig :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Nu har jeg godt nok ikke en planlægningstråd, men vi skal giftes d. 30 oktober og samtidig holde barnedåb. Vi besluttede os i juli, så der har ikke været tid til de laaaange beslutniger. Men syntes stadig at jeg er godt med.

Købte min kjole over DBA, aldrig brugt og passer mig perfekt til 425 kr. Jeg har styr på udsmykningen. ALT hvad der hedder kirkehæfter, flavoræsker osv. det har jeg skudt en hvid pil efter. Især fordi vi ikke ønsker den tradtionelle fest.

0

Nu har jeg godt nok ikke en planlægningstråd, men vi skal giftes d. 30 oktober og samtidig holde barnedåb. Vi besluttede os i juli, så der har ikke været tid til de laaaange beslutniger. Men syntes stadig at jeg er godt med.

Købte min kjole over DBA, aldrig brugt og passer mig perfekt til 425 kr. Jeg har styr på udsmykningen. ALT hvad der hedder kirkehæfter, flavoræsker osv. det har jeg skudt en hvid pil efter. Især fordi vi ikke ønsker den tradtionelle fest.

Det lyder meget som om at du har en god idé om hvordan dit bryllup skal være allerede, så det er jo bare dejligt :biggrin:

Og lækkert at du kunne finde drømmekjolen til kun 425 :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Søren og Anette: Går det helt galt låner du bare en kjole af mig :thumbsupsmileyanim: - skal jo alligevel have min hvide tylkjole kortet af - meeen mon ikke du kommer til at passe lige ned i din egen

Edited by Miss-Lena
0

Søren og Anette: Går det helt galt låner du bare en kjole af mig :thumbsupsmileyanim: - skal jo alligevel have min hvide tylkjole kortet af - meeen mon ikke du kommer til at passe lige ned i din egen

Hvor er du bare sød Lena.. Tak det vil huske. :biggrin:

0

Vi skal også giftes i oktober - d.30 :thumbsupsmileyanim: Så der er rigelig tid endnu :biggrin:

Jeg har ordnet maden (kokken), musikken (bandet), lokalet, men mangler at lave alle de fine/kreative ting som risposer, bordhæfter (med menu, drinkskort, hyggeligt digt, gæsteliste), bordkort og organzaposer.... (Tingene til posen er dog fundet)

Og så mangler jeg at finpudse borddekorationen.......

Ellers er jeg vist rimelig godt med. Jeg køber ting DAGLIGT, som jeg mener, at jeg ikke kan undvære, men altså... Man bliver vel også kun gift én gang! :)

0

Hejsa ;) Vi skal også giftes den 16. oktober i år og håber på dejligt solskin ;) Vi har kirken, festlokaler, musik mad og alt tøj på plads + fotograf ;) Vi har selv lavet bordkort, de små æsker til gæsterne, menukort, lavet drinks skilte, små kærligheds skilte til at hænge på væggen ( billeder af børn), toiletkurve med skilte, et bryllupstræ + skilt med forklaring, cd til gæsterne + skilt . Min kæreste har også lavet en sammenklappelig bar .... vi skal holde det i lokaler hvor der ikke er bar ;) Vi mangler at lave pom pom'er til at pynte op med i loftet og andre småting :thumbsupsmileyanim: jamen alt i alt syntes jeg vi er super godt med ;)

0

Annonce ♥

ihh en skøn tråd - ja nu er det lige om lidt vi skal giftes, her d. 2. Oktober 2010. Håber det bliver en flot efterårsdag, stadig med blade på træerne, men med flotte forskellige farver, også at solen titter frem til os :thumbsupsmileyanim:

Jeg syntes lige pludselig at tiden er fløjet afsted, men vi mangler følgende:

Fastsætte menu med stedet hvor det skal holdes - gøres på søndag d. 12 sep.

Vælge sange og mødes med præsten - aftale d. 29 sep

Lave kirkehæfter efterfølgende

Lave bordplan

Lave bordkort

Lave menukort

Bestille borddekorationer . Kom gerne med ideer - forestiller mig lidt rustikt, med æblegrene, Lilla roser, artisskokhoveder, limefrugter med noget sølv blandet ind i m.v..........???

Anden fitting af kjolen hos skrædderen - aftale fredag d. 17 sep

Snakke forventninger med toastmaster - aftale på fredag d. 10 sep

Mødes med hundepasseren - skal vi d 22 sep

Mødes med fotografen - skla vi d 21 sep

Mangler at pakke en taske til dagen + tøj til dagen efter. ( det er med overnatning til alle, så vil også gerne være pæn dagen efter ;-)

Mangler at få styr på brudevalsen

Mangler at gå mine sko til

Mangler at finde hårnåle med perler på

Mangler at booke sted til brunch om fredagen, hvor vi har inviteret vores forældre, best man & best woman ud´, også skilles vi efterfølgende

Så ja pyha jeg syntes lige der mangler et par ting eller 17, men mon ikke nok vi skal nå det, men vi er heller ikke blevet poltet endnu så der kommer nok også til at gå en weekend med det snart, så hverdagsafterne må tages i brug :-)

0

Hejsa ;) Vi skal også giftes den 16. oktober i år og håber på dejligt solskin ;) Vi har kirken, festlokaler, musik mad og alt tøj på plads + fotograf ;) Vi har selv lavet bordkort, de små æsker til gæsterne, menukort, lavet drinks skilte, små kærligheds skilte til at hænge på væggen ( billeder af børn), toiletkurve med skilte, et bryllupstræ + skilt med forklaring, cd til gæsterne + skilt . Min kæreste har også lavet en sammenklappelig bar .... vi skal holde det i lokaler hvor der ikke er bar ;) Vi mangler at lave pom pom'er til at pynte op med i loftet og andre småting :thumbsupsmileyanim: jamen alt i alt syntes jeg vi er super godt med ;)

Næææh en der også skal giftes d. 16. oktober :biggrin: så kan vi være to om at sende mariehøns op :D

Men ja vi er også næsten færdige.. Mangler at få lavet de sidste bordkort, menukort, risposer m.m.

0

ihh en skøn tråd - ja nu er det lige om lidt vi skal giftes, her d. 2. Oktober 2010. Håber det bliver en flot efterårsdag, stadig med blade på træerne, men med flotte forskellige farver, også at solen titter frem til os :thumbsupsmileyanim:

Jeg syntes lige pludselig at tiden er fløjet afsted, men vi mangler følgende:

Fastsætte menu med stedet hvor det skal holdes - gøres på søndag d. 12 sep.

Vælge sange og mødes med præsten - aftale d. 29 sep

Lave kirkehæfter efterfølgende

Lave bordplan

Lave bordkort

Lave menukort

Bestille borddekorationer . Kom gerne med ideer - forestiller mig lidt rustikt, med æblegrene, Lilla roser, artisskokhoveder, limefrugter med noget sølv blandet ind i m.v..........???

Anden fitting af kjolen hos skrædderen - aftale fredag d. 17 sep

Snakke forventninger med toastmaster - aftale på fredag d. 10 sep

Mødes med hundepasseren - skal vi d 22 sep

Mødes med fotografen - skla vi d 21 sep

Mangler at pakke en taske til dagen + tøj til dagen efter. ( det er med overnatning til alle, så vil også gerne være pæn dagen efter ;-)

Mangler at få styr på brudevalsen

Mangler at gå mine sko til

Mangler at finde hårnåle med perler på

Mangler at booke sted til brunch om fredagen, hvor vi har inviteret vores forældre, best man & best woman ud´, også skilles vi efterfølgende

Så ja pyha jeg syntes lige der mangler et par ting eller 17, men mon ikke nok vi skal nå det, men vi er heller ikke blevet poltet endnu så der kommer nok også til at gå en weekend med det snart, så hverdagsafterne må tages i brug :-)

Yaiks du har da tralvt :) held og lykke med det hele!! :biggrin:

0

Hej jeg er også en oktoberbrud. Skal giftes den 2- oktober med min dejlige kæreste

Synes vi er godt med og har på intet tidspunkt været stresset, vi holder dog også festen ude, så det tager jo en del af presset. Min kæreste planlægger meget i sit arbejde så det er en lidt dyr men nødvendig udgift for at han kan slappe af på dagen og ikke tænke på om vi har styr på det hele.

Her er hvad vi mangler:

Sidste kjoleprøvning: på lørdag

Mandens skjorte er bestilt hjem men er ikke fremme endnu

Vi mangler stadig kagefiguren, men den er på vej

Vi skal have bestilt kage: 14 dage før

Vi skal have bestemt oppyntning: 14 dage før

Jeg skal have skrevet min tale, er igang men mangler meget (heldigvis prøvede jeg at holde tale i lørdags så er ikke helt på bar bund)

Jeg skal have taget boduir billeder til morgengave: fredag

Vi skal have snakket med præsten

Hårfarvning og prøveopsætning: på tirsdag

Men det tror jeg faktisk det er det, så føler vi er godt med. Vi skal også have bekræftet de aftaler vi har lavet for længst med fotograf og musik. Og vigtigst af alt jeg skal have gjort op med mig selv om jeg skal have slør eller ej.

0

Hej jeg er også en oktoberbrud. Skal giftes den 2- oktober med min dejlige kæreste

Synes vi er godt med og har på intet tidspunkt været stresset, vi holder dog også festen ude, så det tager jo en del af presset. Min kæreste planlægger meget i sit arbejde så det er en lidt dyr men nødvendig udgift for at han kan slappe af på dagen og ikke tænke på om vi har styr på det hele.

Her er hvad vi mangler:

Sidste kjoleprøvning: på lørdag

Mandens skjorte er bestilt hjem men er ikke fremme endnu

Vi mangler stadig kagefiguren, men den er på vej

Vi skal have bestilt kage: 14 dage før

Vi skal have bestemt oppyntning: 14 dage før

Jeg skal have skrevet min tale, er igang men mangler meget (heldigvis prøvede jeg at holde tale i lørdags så er ikke helt på bar bund)

Jeg skal have taget boduir billeder til morgengave: fredag

Vi skal have snakket med præsten

Hårfarvning og prøveopsætning: på tirsdag

Men det tror jeg faktisk det er det, så føler vi er godt med. Vi skal også have bekræftet de aftaler vi har lavet for længst med fotograf og musik. Og vigtigst af alt jeg skal have gjort op med mig selv om jeg skal have slør eller ej.

Hvad taler for og imod at du skal have slør på?

0