DitteWisti

Hvor mange er vi der skal giftes i Oktober?

70 posts in this topic

Vi skal også giftes d. 16. oktober - så jeg er med på at sende en storm af mariehøns af sted :thumbsupsmileyanim:

Jeg er rigtig glad for vores valg af oktoberbryllup. Det er ikke så varmt, alle sommerfesterne er overstået og naturen er forhåbentlig med til at gøre dagen endnu smukkere og så bliver det mørkt tidligt - det er da hyggeligt.

Vi er godt med, jeg er også total planlægningsfreak og elsker det, så tingene er blevet lavet løbende. Og så prøver vi at nyde det op til, så alle de små praktiske detaljer bliver gjort til noget hyggeligt i stedet for stressende elementer...

Det eneste store som ikke er på plads er min kjole... En rimelig vigtig detalje men den er i gang - er ved at blive syet og den bliver FANTASTISK. Og selvom der snart kun er en måned (VILDT!), så stresser jeg overhovedet ikke over det. Har fuld tiltro til, at hun laver det perfekt :biggrin:

0

Annonce ♥

Hej jeg er også en oktoberbrud. Skal giftes den 2- oktober med min dejlige kæreste

Synes vi er godt med og har på intet tidspunkt været stresset, vi holder dog også festen ude, så det tager jo en del af presset. Min kæreste planlægger meget i sit arbejde så det er en lidt dyr men nødvendig udgift for at han kan slappe af på dagen og ikke tænke på om vi har styr på det hele.

Her er hvad vi mangler:

Sidste kjoleprøvning: på lørdag

Mandens skjorte er bestilt hjem men er ikke fremme endnu

Vi mangler stadig kagefiguren, men den er på vej

Vi skal have bestilt kage: 14 dage før

Vi skal have bestemt oppyntning: 14 dage før

Jeg skal have skrevet min tale, er igang men mangler meget (heldigvis prøvede jeg at holde tale i lørdags så er ikke helt på bar bund)

Jeg skal have taget boduir billeder til morgengave: fredag

Vi skal have snakket med præsten

Hårfarvning og prøveopsætning: på tirsdag

Men det tror jeg faktisk det er det, så føler vi er godt med. Vi skal også have bekræftet de aftaler vi har lavet for længst med fotograf og musik. Og vigtigst af alt jeg skal have gjort op med mig selv om jeg skal have slør eller ej.

Hvad taler for og imod at du skal have slør på?

Min kjole har en rigtig flot ryg som jeg nødig vil have bliver skjult. Samtidig synes jeg at et slør kan være rigtig flot og gøre det hele mere bryllupsagtigt :thumbsupsmileyanim: Du kan se min kjole inde i min planlægningstråd

Edited by sinning
0

Hej jeg er også en oktoberbrud. Skal giftes den 2- oktober med min dejlige kæreste

Synes vi er godt med og har på intet tidspunkt været stresset, vi holder dog også festen ude, så det tager jo en del af presset. Min kæreste planlægger meget i sit arbejde så det er en lidt dyr men nødvendig udgift for at han kan slappe af på dagen og ikke tænke på om vi har styr på det hele.

Her er hvad vi mangler:

Sidste kjoleprøvning: på lørdag

Mandens skjorte er bestilt hjem men er ikke fremme endnu

Vi mangler stadig kagefiguren, men den er på vej

Vi skal have bestilt kage: 14 dage før

Vi skal have bestemt oppyntning: 14 dage før

Jeg skal have skrevet min tale, er igang men mangler meget (heldigvis prøvede jeg at holde tale i lørdags så er ikke helt på bar bund)

Jeg skal have taget boduir billeder til morgengave: fredag

Vi skal have snakket med præsten

Hårfarvning og prøveopsætning: på tirsdag

Men det tror jeg faktisk det er det, så føler vi er godt med. Vi skal også have bekræftet de aftaler vi har lavet for længst med fotograf og musik. Og vigtigst af alt jeg skal have gjort op med mig selv om jeg skal have slør eller ej.

Hvad taler for og imod at du skal have slør på?

Min kjole har en rigtig flot ryg som jeg nødig vil have bliver skjult. Samtidig synes jeg at et slør kan være rigtig flot og gøre det hele mere bryllupsagtigt :thumbsupsmileyanim: Du kan se min kjole inde i min planlægningstråd

Ja ok.. Hmm.. Du kunne jo finde et kort slør som ikke dækker din ryg? :biggrin:

jeg kan da lige tage ind forbi den og kigge ^^

0

Vi skal også giftes d. 16. oktober - så jeg er med på at sende en storm af mariehøns af sted :thumbsupsmileyanim:

Jeg er rigtig glad for vores valg af oktoberbryllup. Det er ikke så varmt, alle sommerfesterne er overstået og naturen er forhåbentlig med til at gøre dagen endnu smukkere og så bliver det mørkt tidligt - det er da hyggeligt.

Vi er godt med, jeg er også total planlægningsfreak og elsker det, så tingene er blevet lavet løbende. Og så prøver vi at nyde det op til, så alle de små praktiske detaljer bliver gjort til noget hyggeligt i stedet for stressende elementer...

Det eneste store som ikke er på plads er min kjole... En rimelig vigtig detalje men den er i gang - er ved at blive syet og den bliver FANTASTISK. Og selvom der snart kun er en måned (VILDT!), så stresser jeg overhovedet ikke over det. Har fuld tiltro til, at hun laver det perfekt :)

Godt jo flere mariehøns des bedre :D hehe...

uha det lyder jo spændende :D har du billeder? :biggrin:

0

Annonce ♥

Hvor hyggeligt med en oktober-bryllups-tråd :biggrin:

Vi skal giftes den 30. oktober- som et par andre herinde, så vi krydser fingre for et mildt efterårsvejr :thumbsupsmileyanim:

Vores bryllup skal holdes på Orkideen, som ligger med udsigt ned til Mariager Fjord- rigtig idylisk, selvom vi ved, at mørket opsluger

udsigten. Men der er bare så hyggeligt der :)

Vi er helt med i planlægningen, hvor nogle af de vigtigste ting falder på plads til weekenden og efter weekenden-

der skal vi ud og hente min kærestes tøj og på mandag skal jeg ud og have tilpasse kjolen :)

Glæder mig helt vildt til at komme i den igen :)

0

Hvor hyggeligt med en oktober-bryllups-tråd :biggrin:

Vi skal giftes den 30. oktober- som et par andre herinde, så vi krydser fingre for et mildt efterårsvejr :thumbsupsmileyanim:

Vores bryllup skal holdes på Orkideen, som ligger med udsigt ned til Mariager Fjord- rigtig idylisk, selvom vi ved, at mørket opsluger

udsigten. Men der er bare så hyggeligt der :cheerleader3:

Vi er helt med i planlægningen, hvor nogle af de vigtigste ting falder på plads til weekenden og efter weekenden-

der skal vi ud og hente min kærestes tøj og på mandag skal jeg ud og have tilpasse kjolen :)

Glæder mig helt vildt til at komme i den igen :)

Jeg kender det godt, skal i min på fredag efter tilretningen og så have den med hjem :) så jeg er også heelt oppe at køre :D

0

Jeg har købt en ny bryllupskjole idag i Bente's brudedesign jeg fik en rigtig god betjening, den er helt anderledes end min anden kjole. Min mor tog med ud og prøve kjoler og vi var helt enige om det skulle være den kjole.

Jeg har ikke fået taget billeder fordi jeg vil helst holde den hemmelig for alle så alle bliver overrasket, alle ved dog at jeg har købt ny kjole(haha nu må vi se om jeg kan holde det hemmeligt)

Det er en lettelse at jeg ikke behøver at tabe mig mere, da jeg prøvede kjoler var jeg rigtig svimmel og rigtig træt, så er stadig syg, så dejligt jeg bare kan slappe af fra nu af.

0

Annonce ♥

Jeg har købt en ny bryllupskjole idag i Bente's brudedesign jeg fik en rigtig god betjening, den er helt anderledes end min anden kjole. Min mor tog med ud og prøve kjoler og vi var helt enige om det skulle være den kjole.

Jeg har ikke fået taget billeder fordi jeg vil helst holde den hemmelig for alle så alle bliver overrasket, alle ved dog at jeg har købt ny kjole(haha nu må vi se om jeg kan holde det hemmeligt)

Det er en lettelse at jeg ikke behøver at tabe mig mere, da jeg prøvede kjoler var jeg rigtig svimmel og rigtig træt, så er stadig syg, så dejligt jeg bare kan slappe af fra nu af.

Holder du det også hemmeligt for os? :biggrin::thumbsupsmileyanim:

0

Holder du det også hemmeligt for os? :):biggrin:

Ja hvis jeg kan.. :thumbsupsmileyanim: .. Jeg er rigtig glad for den og vil gerne overraske, så der er ingen billeder, jeg fik også købt en blonde-bolero og en ringpude til de ringe vi vandt her på bryllupsklar, så det har været en rigtig dejlig dag selv om jeg var rigtig dårlig, jeg nåede lige hjem til min mor og sov 2 timer da jeg landede på sofaen. Jeg kunne godt bruge mit slør og mine sko. Jeg har også mit første diadem som er i sølv som jeg håber passer men jeg kontakter min frisør for at høre om jeg skal købe noget andet til håret perler eller lign.

0

Holder du det også hemmeligt for os? :):)

Ja hvis jeg kan.. :biggrin: .. Jeg er rigtig glad for den og vil gerne overraske, så der er ingen billeder, jeg fik også købt en blonde-bolero og en ringpude til de ringe vi vandt her på bryllupsklar, så det har været en rigtig dejlig dag selv om jeg var rigtig dårlig, jeg nåede lige hjem til min mor og sov 2 timer da jeg landede på sofaen. Jeg kunne godt bruge mit slør og mine sko. Jeg har også mit første diadem som er i sølv som jeg håber passer men jeg kontakter min frisør for at høre om jeg skal købe noget andet til håret perler eller lign.

Nææ det lyder alt sammen dejligt :D Da især at i vandt ringene herinde :)

Men håber da vi kan få glugget nogle billeder :thumbsupsmileyanim:

0

Hvor hyggeligt med en oktober-bryllups-tråd :)

der skal vi ud og hente min kærestes tøj og på mandag skal jeg ud og have tilpasse kjolen :cheerleader3:

Glæder mig helt vildt til at komme i den igen :cheerleader3:

Jeg kender det godt, skal i min på fredag efter tilretningen og så have den med hjem :) så jeg er også heelt oppe at køre :D

Uhh.. Hvor bliver det spændende :biggrin:

HUSK BILLEDER :)

0

Annonce ♥

Hvor hyggeligt med en oktober-bryllups-tråd :)

der skal vi ud og hente min kærestes tøj og på mandag skal jeg ud og have tilpasse kjolen :cheerleader3:

Glæder mig helt vildt til at komme i den igen :cheerleader3:

Uhh.. Hvor bliver det spændende :biggrin:

HUSK BILLEDER :)

Det tror jeg desværre ikke kan lade sig gøre da jeg er alene afsted.. Men kig da her og her! Her er masser af billeder :D

0

Hejsa alle sammen

Vi skal også giftes d. 16 okt og håber godt nok på meget lidt vesten vind, da vi skal giftes ved Ringkøbing rådhus som ligger helt ned til Ringkøbing fjord.

Vi mangler mine sko

bestille bord skal ind og spise på den kiniske resturang, skal havde lavet aftens mad og kager til kaffen her hjemme hos os selv.

tøj til vores børn 3 stk.

top figur til bryllups kage.

smykker og noget til mit hår

Ja jeg mangler jo meget men det bliver jo nok d. 16 okt selv om jeg ikke bliver færdig.

Vi har bestemt det skal blive meget afslappet, Men det sjove vi har fået er en hoppe borg fra vores bank ganske gratis :thumbsupsmileyanim: som skal stå her hjemme i haven.

0

Annonce ♥

Hejsa alle sammen

Vi skal også giftes d. 16 okt og håber godt nok på meget lidt vesten vind, da vi skal giftes ved Ringkøbing rådhus som ligger helt ned til Ringkøbing fjord.

Vi mangler mine sko er købt

bestille bord skal ind og spise på den kiniske resturang, skal havde lavet aftens mad og kager til kaffen her hjemme hos os selv.

tøj til vores børn 3 stk.

top figur til bryllups kage.

smykker og noget til mit hår er købt

Ja jeg mangler jo meget men det bliver jo nok d. 16 okt selv om jeg ikke bliver færdig.

Vi har bestemt det skal blive meget afslappet, Men det sjove vi har fået er en hoppe borg fra vores bank ganske gratis :cheerleader3: som skal stå her hjemme i haven.

0

Ihhh piger nu er der kun 2 uger til jeg skal giftes, er simpelthen så super spændt. Var inde og prøve min kjole i går til 2 tilretnning, og havde tabt mig så den skal lige syes lidt mere ind. Ellers mangler vi ar få styr på bordkort, menukort, kirkehæfter, og jegmangler et perlearmbånd til dagen, og lidt små ting.

Men piger har i selv lavet risposer, eller har i fået nogen til det? Syntes mine forældre er så hemmelighedsfulde og kan ikke lide at spørge dem hvis det ny er en overraskelse jeg ødeligger at de har lavet dem, men vil heller ikke stå ved kirken og mangle......whar to do????

0

Sejt med vægttabet! Jeg er gået i stå selvom jeg mimimum mangler fem kg, som alle sidder lige i fjæset!

Jeg sad og sagde til mine gamle, at jeg manglede kreative ting og det var de ting, som tog tid...og ja.. så remsede jeg op hvad det var der manglede og her nævnte jeg også risposerne.

Kan du ikke spørge, om hun måske vil være med til at lave dem?

0

Annonce ♥

Ihhh piger nu er der kun 2 uger til jeg skal giftes, er simpelthen så super spændt. Var inde og prøve min kjole i går til 2 tilretnning, og havde tabt mig så den skal lige syes lidt mere ind. Ellers mangler vi ar få styr på bordkort, menukort, kirkehæfter, og jegmangler et perlearmbånd til dagen, og lidt små ting.

Men piger har i selv lavet risposer, eller har i fået nogen til det? Syntes mine forældre er så hemmelighedsfulde og kan ikke lide at spørge dem hvis det ny er en overraskelse jeg ødeligger at de har lavet dem, men vil heller ikke stå ved kirken og mangle......whar to do????

Hejsa ;) Først tillykke med det kommende bryllup som jo er snart ;)

Jeg vil bare lige fortælle dig, at jeg på ingen måder har og vil tænke på risposer. hvis nogen vil smide ris efter os, så må det være nogen andre der sørger for det ;) Er der ingen ris på mit bryllup græder jeg ikke, men syntes ikke det er mig der skal stå for det også ;) Bare min mening ;)

0

Hejsa ;) Først tillykke med det kommende bryllup som jo er snart ;)

Jeg vil bare lige fortælle dig, at jeg på ingen måder har og vil tænke på risposer. hvis nogen vil smide ris efter os, så må det være nogen andre der sørger for det ;) Er der ingen ris på mit bryllup græder jeg ikke, men syntes ikke det er mig der skal stå for det også ;) Bare min mening ;)

Det er noget jeg selv skal til at lave her om ikke så længe. Men er det noget der er tradition for at andre laver??

0

Idag fik jeg købt lingeri og bestilt tid til min tatovering hvor der skal stå Fru. Nicolaisen og har tilbagemeldt til hotellet hvor mange vi bliver, igår blev vores gaveæsker/bordkort færdige og fik printet de sjove regler ud.

I sidste uge fik jeg bestilt mit strømpebånd det skal ligne et taxaskilt med en rosette hvor der står taxa i og på båndende skal der stå optaget på den ene og den anden vores navne og dato, jeg glæder mig vildt til at få det.

Imorgen skal jeg ind til speciealkøbmanden i kbh på bryllupskagekursus for lige at få det sidste med. Jeg er vild med kagekursuser.

I fredags afleverede jeg min kjole til syreskeren.

Så er der vist ikke sket mere men det er også rigeligt..

0

Idag fik jeg købt lingeri og bestilt tid til min tatovering hvor der skal stå Fru. Nicolaisen og har tilbagemeldt til hotellet hvor mange vi bliver, igår blev vores gaveæsker/bordkort færdige og fik printet de sjove regler ud.

I sidste uge fik jeg bestilt mit strømpebånd det skal ligne et taxaskilt med en rosette hvor der står taxa i og på båndende skal der stå optaget på den ene og den anden vores navne og dato, jeg glæder mig vildt til at få det.

Imorgen skal jeg ind til speciealkøbmanden i kbh på bryllupskagekursus for lige at få det sidste med. Jeg er vild med kagekursuser.

I fredags afleverede jeg min kjole til syreskeren.

Så er der vist ikke sket mere men det er også rigeligt..

Ihh det begynder at være tæt på nu :D

Har du billeder af den famøse nye kjole?? :thumbsupsmileyanim:

0