Sign in to follow this  
Followers 0
Guest toat

"Brudepige" kjole-mangler hjælp

8 posts in this topic

Vi holder dåb og bryllup samme dag. Jeg skal havde sorte sommerfugle på min kjole og på dåbskjolen. Men hvad skal min frække pige på 2½ have på. Jeg ønsker ikke den tradtionelle kjole, den skal gerne være i sort, men kan ikke lige finde nogen. Er der en som kan hjælpe??

0

Annonce ♥

Jeg ville måske gå efter et fint tylskørt (hjemmegjort eller købt på fx etsy) og så en fin langærmet basis bluse.

0

Annonce ♥

Alternativt må der komme nogle skønne vinterkjoler snart - en brudepigekjole kan jo sagtens bare være en praktisk fin kjole (specielt til en på 2½ år). Vores tøser havde rOhde kjoler på i guldbrokade

0

Ihh tak for bud, det er så fedt altid at kunne få hjælp herinde :thumbsupsmileyanim: De er rigtig flotte de kjoler som er vist, tror bare de bliver for "søde" til min datter.

Umidelbart tænker jeg: Converse sko, gematcher/legins, tyl med et par hvide sommerfugle(som Lena nævner-men hvor fåes et rigtig fedt et'??) jeg mangler en overdel, som kan passe til resten og så skal hun have et pandebånd på, med et par hvide sommerfugle.

Edited by toat
0

Hvis du køber en masse sort brudetyl, kan man selv lave et. Jeg lavede de her til mine piger.

Her en vejledning her på bloggen under DIY

http://blog.bridelicious.dk/#home

18362_324955843981_710603981_4538611_4928249_n.jpg

FEDT det gør jeg. Var i HM idag og købe et lille tyl-skørte til 40 kr men i lyserødt. Havde så planer om at farve det. Men jeg gør istedet dette.

0

Annonce ♥