Maria Kristensen

Prinsessen & Sømanden d. 21 maj 2011

303 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold op hvor er det bare nogle flotte billeder! Du ser virkelig skøn ud! :)

Tusind tak :) Det er skønt at hører....

Wauw...!!! Hvor er det nogle FANTASTISKE super hotte billeder! :cheerleader3: Kan virkelig godt forstå du er stolt - manden blir da lykkelig for den gave GP

Hvilken fotograf har du brugt?

Håber virkelig også han bliver glad - men er jeg helt overbevist om han bliver... det er en fotograf der hedder Henrik Lauritz (www.knipserier.dk) - som vi også har hyret hele dagen til brylluppet... han er rigtig dygtig.

Hvor er de gode - tak for at du deler dem :cheerleader3:

Tusind tak - og det var så lidt... :)

Hold da op, hvor er det bare nogle fantastiske billeder, Maria. Virkelig smukke. Og hvor fik jeg selv lige lyst til at få taget boudoirbilleder!

Gør det da... man fortryder ikke! :) jeg er SÅ glad for mine allerede...

Rigtig flotte billeder :thumbsupsmileyanim: Du ser super godt ud.

Uh, jeg skal også have taget boudoirbilleder. Glæder mig, men er også begyndt at blive lidt nervøs :unsure:

Var også ret nervøs, men havde en god veninde med :) hun var uundværlig for mig....

Hvor er det flot af dig at du deler dine boudoir billeder med os!

Og de er skønne :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak :)

Dejlige billeder!!!!

Tak tak... tror snart jeg rødmer...

MEGA flotte :respekt:

Du er bare en babe :bunny_4:

Mange tak hehe ;)

0

Annonce ♥

Wow – det er godt nogle super flotte billeder :wink:

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Mange tak :) det er så skønt at hører...

Melder mig i koret, super smukke billeder :super::respekt:

Og så har jeg vist slet ikke fået sagt tillykke med graviditeten, hvor er det bare fantastisk :bearhug::denmarkflag:

Mange tak til begge delene hehe..... ja det er bare vildt fantastisk :)

Du er bare SMUK - fantastisk gode billeder :cheerleader3:

Tusind tak! :P

Wow, det er godt nok nogle flotte billeder! Heldige kommende mand! :thumbsupsmileyanim:

Det håber jeg da han synes han er hehe...

Det første billede er bare sååå fedt! :cheerleader3: Tak fordi du deler. Det er super flotte billeder.

Ja er også rigtig glad for det - håber han synes det var værd ikke at kunne finde sit arbejds slips den dag ha ha....

0

Et stks heldig mand dér hva hva hva!! :cheerleader3:

Meget flotte billeder! Jeg skal også have taget billeder :blush: Er spændt på det!

super flotte billeder! skal selv have tager er om et par uger, er ret nervøs og spændt :)

Mange tak piger :) Man skal også være spændt og lidt nervøs - det er altså lidt at en oplevelse... en rigtig god ide er at have en veninde med. Var super glad for min veninde havde lyst - og hun fik mig til at slappe rigtig meget af. Det var jo en mandlig fotograf... så det var altså ret grænseoverskridende at komme ud fra det toilet med selvsiddende osv. - foran en mand der jo faktisk er helt fremmed.

Men efter lidt, slapper man jo af, og det var en super oplevelse... :) og er SÅ glad for resultatet.!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gud, hvo er de mega smukke og flotte!!!!!!!!! Gud hvor er de altså flotte, hvor får jeg dog en ustyrlig lyst til også at få lavet sådan nogle billeder, hvor er de bare virkelig smukke. jeg kan ikke sige det nok, havde ikke rigtig en ide om at sådan nofle billeder kunne blive såå flotte!!! Hvad har du givet for de billeder og hvem har taget dem??? GPGPGP

0

Gud, hvo er de mega smukke og flotte!!!!!!!!! Gud hvor er de altså flotte, hvor får jeg dog en ustyrlig lyst til også at få lavet sådan nogle billeder, hvor er de bare virkelig smukke. jeg kan ikke sige det nok, havde ikke rigtig en ide om at sådan nofle billeder kunne blive såå flotte!!! Hvad har du givet for de billeder og hvem har taget dem??? GPGPGP

Får jo helt røde kinder nu :) Det er fotografen vi har booket på dagen også, der har taget disse. Henrik Lauritz fra www.knipserier.dk - normal prisen er 1900 men fik 20% rabat fordi vi jo også har booket ham til brylluppet. Desuden får man alle billederne... nogle fotografer får man måske kun 10 og skal betale ekstra osv for flere. Her har jeg fået dem alle :) og de er mine og kun mine... :) og så selvfølgelig h2b's

0

Annonce ♥

Får jo helt røde kinder nu :) Det er fotografen vi har booket på dagen også, der har taget disse. Henrik Lauritz fra www.knipserier.dk - normal prisen er 1900 men fik 20% rabat fordi vi jo også har booket ham til brylluppet. Desuden får man alle billederne... nogle fotografer får man måske kun 10 og skal betale ekstra osv for flere. Her har jeg fået dem alle :) og de er mine og kun mine... :) og så selvfølgelig h2b's

Hihi, du skal ikke få røde kinder, men være VIRKELIG STOLT AF Dem, gid jeg bare havde modet og sat pengende af til at tage sådan nogle billeder for hvor er de dog bare fine. var det dit eget tøj du havede med derhen eller var det noget han havde?

0

Opdatering:

Nå tøser.... har ikke skrevet eller opdateret længe synes jeg :) Der er faktisk super travlt i det lille hjem med alle de sidste bryllupsforberedelser, samtidig med at man er virkelig træt pga. sin graviditet...

Det er helt uvirkeligt at der kun er 13 dage tilbage! I morgen kan jeg sige at det er i næste uge jeg skal giftes!!! Det er så sindsygt...

I sidste weekend var jeg på PA - og det var super... igår blev manden så bortført :) og jeg var faktisk også afsted... på en lille PA nr. 2 :)

men det vil jeg skrive lidt mere om lige om lidt når billederne er blevet overført til min bærbar :)

()()

0

Opdatering:

Nå tøser.... har ikke skrevet eller opdateret længe synes jeg :) Der er faktisk super travlt i det lille hjem med alle de sidste bryllupsforberedelser, samtidig med at man er virkelig træt pga. sin graviditet...

Det er helt uvirkeligt at der kun er 13 dage tilbage! I morgen kan jeg sige at det er i næste uge jeg skal giftes!!! Det er så sindsygt...

I sidste weekend var jeg på PA - og det var super... igår blev manden så bortført :) og jeg var faktisk også afsted... på en lille PA nr. 2 :)

men det vil jeg skrive lidt mere om lige om lidt når billederne er blevet overført til min bærbar :)

()()

Ja det er bare såå mega vildt, der er jo bare ikke ret længe til vi skal giftes i morgene er der kun en uge! :cheerleader3:

Tror da ikke jeg har læst før at du er gravid.. Kæmpe meget tillykke med det!!!!!!!!

Hvor er det bare vildt vi snart skal giftes, vi krydser fingre for vejret ikke søde Maria!!

0