cri

Kokkemutter/Slotsbjergby forsamlingshus

3 posts in this topic

Hej

Jeg er ny herinde dog været meldt til et stykke tid men nu har vi nok fundet datoen for hvornår vi vil holde vores bryllup nemlig d. 29/10-2011.

Vi overvejer at holde det i Slotsbjergby forsamlingshus, hvor det jo er kokkemutter.dk der står for maden.

Men ville da lige høre om der er nogen herinde der har holdt deres bryllup der og hvad jeres erfaringer og anbefalinger er.

Knus Cri

0

Annonce ♥

hej

vi holdte ikke vores bryllup der, men overvejede det. Vi valgte et andet sted da vi spurgte om festen kunne få lov at varer hele natten hvis vores gæster havde lyst til det....men vi fik et flabet svar tilbage som lød at det måtte de gerne men kun hvis det var mere en 10 for hun gad ikke at folk skulle side og lege værtshus... så jeg skal være ærlig og sige at det var nok til at vi valgte dem fra og det er vi glade for at vi gjorde... for vi endte med at være 15 unge mennesker tilbage kl 5 om morgenen som bare havde det for sjovt. og det havde da været ærgeligt hvis hun havde skulle bestemme hvornår vi skulle lukke festen.

0

Jeg har hørt den der var værre fra en tjener på et feststed hvor musikken skal slutte kl. 2, hvad vi talte om lige inden "dem der er tilbage efter kl. 2.00 er bare alkoholikere". Det var så sagt i en lidt humoristisk vending (pågældende sted/tjener er tip/top.

Der ligger rigtig mange forsamlingshuse i det område. Bl.a. Sørbymagle Forsamlingshus hvor jeg selv har spillet flere gange.

Går man efter et forsamlingshus så er min erfaring at det mest fordelagtige er at man finder et forsamlingshus uden bespisning/personale m.v. Dels fordi det giver større og mere fri valgmuligheder med hensyn til middagen men også fordi man typisk så også har huset fredag - søndag og har god tid til oppyntning dagen inden festen, til at fjerne gaver m.v. og lave oprydning efterfølgende (hvis man ikke betaler sig fra det). Samtidig undgår man ovenstående problem, idet der ikke er nogle som kommer og siger at festen skal slutte kl. det og det.

Naturligvis skal man dog også se på det produkt man køber ved sådan en samlet løsning, hvad det koster etc. kontra hvis man selv skal ud og bestille mad andetsteds fra.

0