Lenebj

Mit drømmebryllup d. 24 juli 2010

110 indlæg i dette emne

Lørdagmorgen oprandt på helt normal vis...Aya vågnede kl 06.00 (ja, ja..jeg nåede lige at tænke: TRÆLS) jeg var træt. Ud på badeværelset for at give skrubben tøj på..Så kom Emil kravlende på sine knæ..Han havde ondt i sit ben igen. Jeg var lige ved at tude..Men da han så fandt ud at, at fætter Silas sov inde i stuen kom han godt nok på benene. :ilovebryllupsklar:

Så ind og give børnene morgenmad, sørge for at få mine ting gjort klar til turen ind til frisør og make up´en. Lige pludselig var klokken mange og jeg tog min morgenmad stående i kokkenet for da var alt i huset kaos med 6 børn og 4 voksne.

Make up´en blev så fin og jeg har vist aldrig følt mig så fin...Så op til frisøren og godt jeg var i god tid, for der var absolut ingen parkeringsplads..så efter en lille runde fandt jeg en lige overfor frisøren.. (at man kun måtte holde er 30 er en anden ting :rolleyes: )

Jeg var lidt spændt på dette møde, da jeg ikke havde fået en rigtig prøveopsætning af hende, da hun havde dobbelt booket det den dag.

Nå, men ind med sagerne..Hun gik helt i baglås, da hun så mit hårsmykke.."det var godt nok tungt" og "jeg tror ikke, du kan have det på".samt "sådan som jeg sætter hår, bruger jeg ikke.."osv., men stædighed betaler sig og jeg fik min vilje..efter at have diskuteret lidt frem og tilbage blev vi enige om at få smykke í og droppe sløret, da hun ikke mente, hun kunne få plads til det. (dér havde hun knækket hveranden "tand" af kammen) :thumbsupsmileyanim:

Lad os sige sådan, at jeg gerne betaler det dobbelt hos en anden næste gang, jeg skal have sat hår, hvis det betyder, at jeg kan få sat extentions eller kunstige lokker i.

Alt i alt blev resultatet flot...Nu må i godt se..med ris :thumbsupsmileyanim:

post-39415-1284023060.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser smuk ud i din frisure... Virkelig! Men mærkeligt hun var bange for ar sætte det fast. Hos mig sad det på sin plads hele dagen og natten - uden at rykke sig en mm??? Nå, men du fik det i og du ser smuuuuk ud

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter 1½ time hos frisøren var det med fuld speed hjem. klokken nærmede sig 11.30.

Jeg kom så hjem til fuld larm og til en Emil, der erklærede, at han ihvertfald ikke gad have pænt tøj på..han ville ud og lege med vandkanon, - Hvilket han selvfølgelig fik nej til og så gik han i koma :angry1: HELDIGVIS kom mine forældre ind af døren i samme øjeblik og de tog sig kærligt af ham og fik ham i tøjet. Aya var totalt forelsket i sin kjole (det er hun stadigvæk :thumbsupsmileyanim: ) så ingen problemer der. Jeg begyndte at komme i mit outfit..og min bedste veninde skulle hjælpe med at lukke kjolen..Det var vist nemmere sagt en gjort, ikke Am&jesper!!?? :ilovebryllupsklar:

Så var vi ved at være klar i et toalt kaos af børn alle steder og tasker osv. der skulle ud i bilen..GODT min far var der. Han hjalp lige med at sætte mit "lånte" fast, - et lille hjertevedhæng af min datters. Det kom til at sidde lige under sløjfen på kjolen.

Så ud med tasker og diverse..

Min far skulle køre mig og endelig sad vi vores fine, næsten nye bil (tro mig, jeg elsker min KIA) Nu meldte sommerfuglene sig for alvor..Jeg blev faktisk lidt nervøs..godt, min svigerinde havde tager ungerne med i den anden bil..Jeg havde det lige som, jeg skulle til eksamen :wacko: :thumbsupsmileyanim:

Her er min bil

post-39415-1284024760.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser smuk ud i din frisure... Virkelig! Men mærkeligt hun var bange for ar sætte det fast. Hos mig sad det på sin plads hele dagen og natten - uden at rykke sig en mm??? Nå, men du fik det i og du ser smuuuuk ud

Tak, miss-lena..Det sad godt hele dagen og jeg kunne ind imellem høre perlerne klirre lidt, når jeg bevægede hovedet..Jeg er så forelsket i det smykke :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh hvor er det smykke bare smukt og smuk frisure. Jeg køber det gerne tilbage hvis du vil sælge ;)

Jeg havde ikke problemer med at have slår + smykke på. Det sad godt fast hele dagen.

Glæder mig til at læse resten af din beretning - har ventet længe på den :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den 5 min lange køretur til kirken var alt for kort..Jeg nåede slet ikke at falde til ro. Nå, men da vi så endelig kom op til kirken, havde jeg bare lyst til at løbe derop samtidig med at vende bilen..godt, jeg ikke sad bag rattet :thumbsupsmileyanim:

Nå, min far og jeg gik lige så stille op mod kirken og min lille Aya kom løbende imod os og ville følges med med far og mig.

post-39415-1284025830.jpg

Redigeret af Lenebj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så ind og gøre mig klar..min far skulle have knabhulsblomsten i og ungerne skulle have deres buket. Min dreng erklærede så at han ihverfald ikke skulle have nogen dum buket..han ville have sin playmobil-bil, som lå nede i bilen. Efter lidt forhandling frem og tilbage tog han sin buket, men det løfte at faster gik ned og hentede bilen, når vi var færdige med at gå op igennem kirken.

I får lige lidt billede spam af begivenderne

Først et billede af kirken

post-39415-1284026057.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Børnene var hurtig oppe ved dres far og "onkel" Rudi..jeg nød min gåtur sammen med min far og nød at se alle de glade blikke og smilende ansigter..jeg elskede fornemmelsen af mit slæb bag mig..ville ønske at jeg kunne få lov til det en gang til, men det ville jo aldrig blive det samme.

post-39415-1284026907.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg turde slet ikke kigge på Rune, jeg var helt sikkert brudt sammen så...

Min far og jeg blev sat og der skulle lige styr på ungerne...Rune var lige ved at lave en fuld "Frede",den stakkels mand, - han var så rørt, at han sad og kæmpede med tårerne.

post-39415-1284027135.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selv den kirkelige handling var så flot, præsten holdte en flot tale til os..den var varm, kærlig, humoristisk og med en formaning om at passe på hinanden.

der måtte ikke tages billeder under handlingen, men vores fotograf snød lidt..

post-39415-1284027325.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skulle vi til alters..jeg var stadig ganske blank imellem ørene og satte min lid til Rune.. Vi fik sagt ja til hinanden, kysset for tidligt og givet hinden ringene og blev sat igen..kort fortalt..Begge lettede.

Jeg glemte helt, at fortælle at Rune havde det flotteste outfit på..Mørkt jakkesæt med mørkelilla skjorte og med et slips i lys syren med striber..Han var bare super flot i det sæt..Jeg havde slet ikke forventet, at han kom i jakkesæt, men troede det blev til et par fede cowboybukser med skorte og jakke til..positivt overrasket?? JA :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim: Vi blev sat og kunne slet ikke lade være med at kigge på hinanden og vores ringe..og give hinanden komplimenter..

post-39415-1284027748.jpg

post-39415-1284027766.jpg

Redigeret af Lenebj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser I godt ud!!!!! Super flot kjole, meget flottere på dig end på modellos(fedt at du fandt den brugt) :thumbsupsmileyanim: Ked af at læse det med jeres søns sygdom, men håber I er kommet godt videre siden da :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at læse mere!!! Og sig endelig til hvis du vil sælge dit hårsmykke! :carrot:

Redigeret af MH2730
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for jeres søde bemærkninger :thumbsupsmileyanim: jeg bliver helt varm inden i og sidder lige nu med et sageligt smil på.

Jeg må vil hellere komme lidt videre med beretningen..

Vel ude af kirkerummet nåede vi lige at kysse lidt inden det væltede ud med mennesker..

Alle var super glade og min skønne datter var altså faldet i søvn under det hele i armene på min venindes mand..vielsen var trods alt midt i hendes normale middagshvil..hun slap ikke sin lille buket på noget tidspunkt..Men hun vågnede dog op til at få taget billeder

Her et af vores ynglings billeder, som kommer op på væggen at siddet. Som I kan se, er Aya meget glad for sine blomster. de hænger nu helt tørre ude i mit køkken, så jeg ser på dem hver dag.

Læg mærke til at Emil holder sin rispose i sin hånd...jeg tror faktisk der var to stk.

post-39415-1284055937.jpg

Redigeret af Lenebj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer