Dbrix

Beretning Dorthe & Lars 28.08.2010

53 indlæg i dette emne

Vores taxa kørte os til Hotel Marina i Vedbæk, her blev vi modtaget et en træt portier på strømpesokker, søvn i øjnene og morgenhår. Han kunne ikke finde os i systemet på trods af at forloveren om eftermiddagen havde været forbi med vores tasker. Det gik der små 25 min. Og min mand var tosset og måtte et par gange trække udenfor mens han forsøgte at fange forloveren, som i første omgang ikke kunne huske værelsesnummeret – men på et tidspunkt kom det til ham og vi fik overbevist portieren om at låse os ind på værelset, så vi kunne konstatere om vores tasker var der. Det fik altså lige lagt en dæmper på en ellers dejlig dag/aften/nat.

Manden var vist klar til af sexe lidt (vi havde lavet forventningsafstemning for længe siden og han var ikke blevet sat noget i udsigt, kunne kun blive gladeligt overrasket, hvis, der var overskud og lyst til det), men det var jeg så absolut ikke, jeg ville bare sove…. Sovet fik jeg aldrig, kunne ikke finde ro, sover skidt, når det ikke er i egen seng, lå og gennemgik dagen og så knap så meget frem til oprydningen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter et par timer stod den på morgengaver, jeg gav ham et album med boudoirbilleder, som han blev meget glad for og han skal have fremkaldt nogle ekstra billeder til væggen i soveværelset. Jeg er glad for at albummet fald i god jord, jeg var sgu lidt nervøs for at han ikke ville blive glad for det..

Jeg fik en forlænget weekend i Paris med afrejse i morgen aften og kommer retur mandag aften. Jeg glæder mig og har overhoved ikke involveret mig i planlægningen. Han har fået lov at læse jeres zillaers forslag til ting, som man skal se og så må jeg jo bare afvente og se hhvad han har fundet på.

Jeg havde sneget mig i noget af det tøj jeg havde fået købt til mine boudiorbilleder og det vakte begejstring, så efter lidt :thumbsupsmileyanim: forsøgte vi igen at sove. Manden havde ingen problemer, men jeg kunne fortsat ikke finde ro og var lige ved at tude af frustration… Stod op, gik i bad og på et tidspunkt vågnede manden også og hoppede i bad.

Vi gik ned og spiste brunch og tjekkede kort efter ud for at køre ud og rydde op. Det gik der et par timer med og så var det hjem og åbne de mange dejlige gaver.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer