Stikan

En måned til brylluppet og i tvivl om kjolen

28 posts in this topic

ARGH!!! Jeg bliver vanvittig!!

Jeg har en super flot kjole, men hver gang jeg sidder og ser billeder fra sommerens bryllupper bliver jeg mere og mere i tvivl om min kjole :thumbsupsmileyanim:

Synes pludselig ikke den er så fantastisk mere og det er ikke fordi jeg ser på den eller prøver den hele tiden. Har faktisk kun prøvet den 3 gange i alt og ellers ligger den pakket væk under sengen.

Øv altså :ilovebryllupsklar:

Jeg har ikke råd til at købe en ny kjole, og så kan jeg nok heller ikke lige finde en på en måned, så jeg må 'nøjes' med den jeg har.

Tør vædde på at jeg på selve dagen vil være tilfreds med den for den er jo super smuk :thumbsupsmileyanim: Men er det normalt pludselig at få det sådan her en måned inden?

0

Annonce ♥

Må vi se kjolen, så vi har en chance for at overbevise dig om at den er smuk? :thumbsupsmileyanim:

Men jeg tror faktisk at det er normalt at have det sådan... Jeg kunne forestille mig, at jeg kommer til at have det på samme måde, og jeg synes faktisk at jeg kan huske at have set flere brude herinde, der var lidt usikre på deres kjoler, men da de så fik den på på dagen, så synes de den var perfekt.

Iøvrigt vil jeg sige at lige meget hvor smuk kjolen er, så er det brudens strålende øjne og lykkelige smil, der gør hele forskellen. Jeg er sikker på, at du kommer til at se fantastisk ud! :thumbsupsmileyanim:

0

Tror det er meget normalt. Jeg er sikker på du bliver smuk og elsker din kjole.

Kan det have noget at gøre med du ikke helt kan huske alle detailjerne på kjolen der gør dig usikker? Og så bliver man jo bombarderet med fantastiske kjoler herinde, gjorde mig usikker på min (den endelige ) men fik den på her i torsdags inden den bliver gemt væk hos min mutti og er slet ikke i tvivl mere. havde glemt hvor rar den var at have på og de små detaljer der var.

Og ved du hvad, der er en måned til, kun en måned, jeg ville også være nervøs og spændt og en smule crazy.

Du får lige en af dem her :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg bestilte min kjole 6 mdr før vores bryllup, og fik lidt de samme tanker som dig, nok også fordi man ser SÅ mange flotte kjoler.

Det er jo også længe at have en kjole hængende et sted hvor man ikke kan se den.

Jeg blev rigtig glad for min kjole igen, da jeg var til den første tilretning 4 uger før brylluppet, og al tvivl forsvandt som dug for solen, det var bare KJOLEN for mig.

Tror det er meget normalt at få de tanker, jeg var også vildt nervøs for om jeg stadig kunne passe den, så åndede lettet op til tilretningen :thumbsupsmileyanim:

for kjolen var perfekt og sad som den skulle.

:thumbsupsmileyanim: til dig...

0

Jeg tror det er HELT normalt. Og du kommer til at elske din kjole på dagen :thumbsupsmileyanim:

Vi er jo alle forskellige, og har forskellige drømmekjoler. Så bare fordi der er 20 der siger "sikke en flot kjole" til en anden brud, betyder det jo ikke at de ikke synes DIN kjole er fantastisk!

Husk på hvorfor du valgte din kjole i første omgang. Jeg er sikker på du bliver SMUK!

0

Vil bare sige at du IKKE skal være i tvivl om din kjole.. Den er jo bare fantastisk smuk :thumbsupsmileyanim:

Hvis du vil gøre den mere unik, så har jeg et flot satinbånd med en blomst i den ene side i flot lilla farve ? :thumbsupsmileyanim:

Send mig en PM, hvis det er noget du gerne vil høre mere om :ilovebryllupsklar:

Knus Amalie

0

Annonce ♥

Jeg har haft det på nøjagtig samme måde som dig. Jeg gik pludselig i fuldstændig panik og krise over min kjole, som jeg ellers har været forelsket i hele tiden. Men pludselig synes jeg også at alle andre så mere fantastiske ud og kom i tvivl. Jeg tror det er nerver (for mig er det) men jeg slog koldt vand i blodet, efter jeg selvfølgelig havde brugt timer på at kigge på andre brudekjoler, og prøvede den igen med positive øjne, mens jeg tænkte på hvorfor jeg lige netop havde valgt den. Og nu er jeg forelsket igen :thumbsupsmileyanim: Men du er bestemt ikke alene og din er også meget meget smuk og passer godt til dig :ilovebryllupsklar:

Lige en tilføjelse, et KÆMPE skulderklap til dig for alt dit kreative arbejde, jeg er dybt imponeret :thumbsupsmileyanim: smukt arbejde!!!

Knus Belinda

0

Jeg er sikker på at din brudekjole er rigtig smuk..

Jeg har endnu ikk købt min, men jeg har bestilt den -men jeg får den syet i thailand.. Der er så mange penge og spare :cheerleader3:)

Jeg har nemlig fundet 3 kjoler jeg gerne ville have, og kunne simpelthen ikke bestemme mig, så blev jeg enig om at tage den der ikke kunne fåes i danmark.. :blink:)

Jeg vil også meget gerne se billede, så kan vi jo give dig ret i a det er den rigtige kjole, der var jo også en grund til at du valgte netop den kan je gætte mig til?! :lol:)

Håber du får et fantastisk bryllup.. - Jeg glæder mig sådan til at det bliver min tur :p

ARGH!!! Jeg bliver vanvittig!!

Jeg har en super flot kjole, men hver gang jeg sidder og ser billeder fra sommerens bryllupper bliver jeg mere og mere i tvivl om min kjole :lol:

Synes pludselig ikke den er så fantastisk mere og det er ikke fordi jeg ser på den eller prøver den hele tiden. Har faktisk kun prøvet den 3 gange i alt og ellers ligger den pakket væk under sengen.

Øv altså :lol:

Jeg har ikke råd til at købe en ny kjole, og så kan jeg nok heller ikke lige finde en på en måned, så jeg må 'nøjes' med den jeg har.

Tør vædde på at jeg på selve dagen vil være tilfreds med den for den er jo super smuk :cheerleader3: Men er det normalt pludselig at få det sådan her en måned inden?

post-43471-1284374301.jpg

0

Sikken en skøn kjole

Stikan har også en skøn kjole, der er super romantisk. Jeg har set hende i den én gang, ganske kort tid efter hun havde født, så jeg ved at den vil komme til at sidde flot på hende. Men søde Stikan, du er meget hård ved dig selv og frygter alt for meget at virkeligheden ikke lever op til en masse krav (jeg føler jeg kender dig lidt). Du har lavet de smukkeste ting til dagen, et flot tema, og du kommer til at se fantastisk ud.

Jeg ved du har drømt om dit bryllup i mange år, og det er nu det er nu (eller meget snart). Og hvis du giver dig selv lov, vil du stråle på dagen.

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

I er så søde alle sammen :cheerleader3: Det er altså super at have dette forum, især når det er sådan en ting jeg ikke kan snakke med kæresten om.

Jeg har ikke nogle gode billeder af mig i kjolen, men i kan da se et halvdårligt billede hvor den ikke er snøret ordentligt (ret svært selv at gøre) og med mystisk ansigtsudtryk og morgenhår :cheerleader3:

2qktmiu.jpg

0

Der er altså også stor forskel på at se en kjole i fjernsynet, hvor bruden har fået sat hår, lagt make-up, har slør på, smykker og det hele og så at prøve kjolen derhjemme til hverdag. Er sikker på, det bliver noget helt andet at se dig selv i kjolen på dagen - så bliver du sikkert rigtig glad for dit valg.

0

He he, jeg kender godt det der med at snøre kjoler selv - det er tæt på umuligt. Man kan slet ikke stramme den... SÅ se dig selv med en mere fittet top (der ikke sidder løst og buler), Håret flot sat op, en lækker make-up, sløret og en smuk buket (ja og så en dejlig mand og nuser baby + skønne brudebørn). Det bliver da top klasse...

0

Annonce ♥

Jeg kan ikke sige om din følelse er rigtig eller forkert MEN jeg kan sige, at den kjole er helt igennem FANTASTISK! Den er simpelthen så flot og jeg er ikke i tvivl om, at du kommer til at se smuk ud, på Jeres store dag...

Edited by Frk Christiansen
0

Annonce ♥

Hej du,

pyyyha endeligt en partner in crime.....jeg har det på præcis samme måde! Lige bortset fra at jeg stort set har været ked af min kjole fra day one jeg købte den og har ikke råd til en anden ;-(

Jeg havde min mor med ude at købe den og hun blev så begejstret da jeg kom ud med den på at hun begyndte at tude og fik mig overbevist om at det var den eneste der duede og ja den er da også flot, men bare noget helt andet end jeg altid havde drømt om.....Jeg ville have en kjole med et lille slæb og denne har havfrueform og absolut intet slæb. Jeg skulle heller ikke have slør og nu er jeg endt med verdens længste slør. Jeg troede at jeg skulle ud og prøve kjoler i et væld af butikker, men endte altså med at købe den første og det fortryder jeg bitterligt, men håber som andre skriver at jeg bliver glad for den på dagen, men har godt nok tudet og været ret ked af at være endt med noget som jeg føler er forkert til denne store dag æv æv æv!!!

:cheerleader3: vi må bare finde festhumøret frem og nyde dagen alligevel. Jeg skal giftes d. 30. oktober og det skal nok blive fantastisk, men pyyyha hvor skal der nås meget inden! :cheerleader3:

Kram Charlotte

0

Så er vi jo nød til at se din kjole også:blink:)

Den er jo sikkert ligeså smuk...

Hej du,

pyyyha endeligt en partner in crime.....jeg har det på præcis samme måde! Lige bortset fra at jeg stort set har været ked af min kjole fra day one jeg købte den og har ikke råd til en anden ;-(

Jeg havde min mor med ude at købe den og hun blev så begejstret da jeg kom ud med den på at hun begyndte at tude og fik mig overbevist om at det var den eneste der duede og ja den er da også flot, men bare noget helt andet end jeg altid havde drømt om.....Jeg ville have en kjole med et lille slæb og denne har havfrueform og absolut intet slæb. Jeg skulle heller ikke have slør og nu er jeg endt med verdens længste slør. Jeg troede at jeg skulle ud og prøve kjoler i et væld af butikker, men endte altså med at købe den første og det fortryder jeg bitterligt, men håber som andre skriver at jeg bliver glad for den på dagen, men har godt nok tudet og været ret ked af at være endt med noget som jeg føler er forkert til denne store dag æv æv æv!!!

:cheerleader3: vi må bare finde festhumøret frem og nyde dagen alligevel. Jeg skal giftes d. 30. oktober og det skal nok blive fantastisk, men pyyyha hvor skal der nås meget inden! :cheerleader3:

Kram Charlotte

0