Stikan

En måned til brylluppet og i tvivl om kjolen

28 posts in this topic

Annonce ♥

Først må jeg sige, at jeg synes det er en super sød kjole du har fundet dig, og jeg tror helt sikkert også du nok skal blive glad for den på dagen, og det er jo, som mange af de andre påpeger, også noget helt andet når først man er stylet op og det hele :thumbsupsmileyanim:

Hej du,

pyyyha endeligt en partner in crime.....jeg har det på præcis samme måde! Lige bortset fra at jeg stort set har været ked af min kjole fra day one jeg købte den og har ikke råd til en anden ;-(

Jeg havde min mor med ude at købe den og hun blev så begejstret da jeg kom ud med den på at hun begyndte at tude og fik mig overbevist om at det var den eneste der duede og ja den er da også flot, men bare noget helt andet end jeg altid havde drømt om.....Jeg ville have en kjole med et lille slæb og denne har havfrueform og absolut intet slæb. Jeg skulle heller ikke have slør og nu er jeg endt med verdens længste slør. Jeg troede at jeg skulle ud og prøve kjoler i et væld af butikker, men endte altså med at købe den første og det fortryder jeg bitterligt, men håber som andre skriver at jeg bliver glad for den på dagen, men har godt nok tudet og været ret ked af at være endt med noget som jeg føler er forkert til denne store dag æv æv æv!!!

:thumbsupsmileyanim: vi må bare finde festhumøret frem og nyde dagen alligevel. Jeg skal giftes d. 30. oktober og det skal nok blive fantastisk, men pyyyha hvor skal der nås meget inden! :thumbsupsmileyanim:

Kram Charlotte

Ja så må vi jo se din også :b223: Ej jeg tænker også - kan du ikke få den taget retur og så finde DIN drømmekjole, og ikke din mors, hvis det altså er helt galt...?

0