MunkVerner

2012-tråden

336 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med :denmarkflag:

16. juni 2012, Christoffer og Agnethe, vielse kl. 14 i Klosterkirken i Aalborg, Reception hos mine forældre i Hasseris, Middag på Skydepavillonen i Søndre Skov.

Og vi GLÆDER os! :cheerleader3:

Redigeret af Christoffersbrud
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

DEjlig idé.. havde faktisk tænkt på det, for vil sørme gerne følge nogen 2012 brudepar..

MIn dejlige kæreste og jeg skal giftes 29 sep. 2012 i Marslev kirke på fyn.. og festen skal holder på allégården i Marslev..

Vi er dog selv fra esbjerg, og har 2 skønne børn.

GLæder mig til at følge jer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så melder jeg mig vidst også i denne tråd.

Min kæreste Morten og Jeg skal giftes den 18 august 2012, i Johanneskirken i Brørup - tidspunktet er ikke faldet på plads endnu.

Og feststedet bliver Faaborg Kro.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå nu har vi fundet ud af hvor festen skal holdes og det bliver Allégaarden på Fyn og vi regner stærkt med at det bliver på Odense Rådhus vi skal vies

Hey.. fedt i skal giftes samme sted som os.. fantastisk sted.. hvilken dato havde i ?

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå nu har vi fundet ud af hvor festen skal holdes og det bliver Allégaarden på Fyn og vi regner stærkt med at det bliver på Odense Rådhus vi skal vies

Hey.. fedt i skal giftes samme sted som os.. fantastisk sted.. hvilken dato havde i ?

Det bliver d. 18 august 2012 :) - så der er jo noget tid endnu

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu har vi fundet ud af hvor festen skal holdes og det bliver Allégaarden på Fyn og vi regner stærkt med at det bliver på Odense Rådhus vi skal vies

Hey.. fedt i skal giftes samme sted som os.. fantastisk sted.. hvilken dato havde i ?

Det bliver d. 18 august 2012 :) - så der er jo noget tid endnu

Ja, god tid at glæde sig i.. vi skal først 29 sep. 2012 så der er jo også lidt endnu... Men glæder mig til at se om i finder på noget med stedet ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu har vi fundet ud af hvor festen skal holdes og det bliver Allégaarden på Fyn og vi regner stærkt med at det bliver på Odense Rådhus vi skal vies

Hey.. fedt i skal giftes samme sted som os.. fantastisk sted.. hvilken dato havde i ?

Det bliver d. 18 august 2012 :) - så der er jo noget tid endnu

Ja, god tid at glæde sig i.. vi skal først 29 sep. 2012 så der er jo også lidt endnu... Men glæder mig til at se om i finder på noget med stedet ;)

Har allerede, lavet de første 150 silkepapirpom poms som skal hænge i træerne hele vejen ned af alléen til feststedet. - har også bestilt kokken, bestemt maden, DJ'en og fotografen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå nu har vi fundet ud af hvor festen skal holdes og det bliver Allégaarden på Fyn og vi regner stærkt med at det bliver på Odense Rådhus vi skal vies

Hey.. fedt i skal giftes samme sted som os.. fantastisk sted.. hvilken dato havde i ?

Det bliver d. 18 august 2012 :) - så der er jo noget tid endnu

Ja, god tid at glæde sig i.. vi skal først 29 sep. 2012 så der er jo også lidt endnu... Men glæder mig til at se om i finder på noget med stedet ;)

Har allerede, lavet de første 150 silkepapirpom poms som skal hænge i træerne hele vejen ned af alléen til feststedet. - har også bestilt kokken, bestemt maden, DJ'en og fotografen.

WOW hvor fedt!! Hvilke farver har i lavet dem i?? (bileder??)

vi har også bestil kokken og resten af personalet, kirken, fotografen har vi en i familien som meget gerne vil tage billederne, musikken afventer vi et tilbud og jeg fik lige kjolen i gårcheerleader3.gif ja ved godt der er et år til, men jeg er helt uden tvivl DET ER BARE KJOLEN!!! og den kan godt ligge et år whistling.gif

regner med at skulle sidde i det kreative i dag og lave lidt forskelligt indbydelser

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay, lyder fedt, det glæder jeg mig til at se billeder af!!

kommer det til at passe ind med indbydelser osv.??

Ja det skulle det gerne - vores gennemgående farve er shocking pink, hvid og sort - vores blomster bliver også pink og i riddersalen hvor vi skal spise bliver alle vægge lyst op af nogle LED lamper som kommer til at lyse i shocking pink :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay, lyder fedt, det glæder jeg mig til at se billeder af!!

kommer det til at passe ind med indbydelser osv.??

Ja det skulle det gerne - vores gennemgående farve er shocking pink, hvid og sort - vores blomster bliver også pink og i riddersalen hvor vi skal spise bliver alle vægge lyst op af nogle LED lamper som kommer til at lyse i shocking pink :)

Hvor gennemførtthumbsupsmileyanim.gif hehe.. lyder fedt med det LED lys!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer